mmm typ håller på me mams 945a nu gängpajj på bultarna till turbon .. vart finns hata knappen .. sen så ha ja fyllt en massa grus framför garaget typ 15 cm tjockt .. så nu kan trä huvet evt komma in i garaget utan att behöva ta allt mitt virke å palla med
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
.. sen så ha ja fyllt en massa grus framför garaget typ 15 cm tjockt .. så nu kan trä huvet evt komma in i garaget utan att behöva ta allt mitt virke å palla med
hahahaha! Han börjar ju bli gammal så han behöver komma närmare marken så han når rullatorn bättre
.. sen så ha ja fyllt en massa grus framför garaget typ 15 cm tjockt .. så nu kan trä huvet evt komma in i garaget utan att behöva ta allt mitt virke å palla med
hahahaha! Han börjar ju bli gammal så han behöver komma närmare marken så han når rullatorn bättre
Hmmpf... så jädrans gammal e jag inte... men måste ju ha bilen låg eftersom det e en "sport" rullator jag har
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Hmmpf... så jädrans gammal e jag inte... men måste ju ha bilen låg eftersom det e en "sport" rullator jag har
jooo herr arnell .. de e jue det du är jämnfört me oss snorungar
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
de va dags att pensionera våran 02as v70i ha haft den i 7år snart ... så ja köpte en 04as a4 quattro pro-sport ist ... sugen på en volvo
Okej lugnt vi har en 05:a som familjebil och tror inte pappa släpper den så lätt då det sitter playstation 2 med tvskärmar och trådlösa hörlurar perfekt när man åker långt med 2 irriterande smågrabbar