fyy faasen va varmt de va ida i östersund ser ut som att tacon .skulle kunna käka upp min hårda bil ljudtävlingen gick bra men på samma gång inte woohooo nu e oskulden tagen HAHA min förta pangade ruta ...neo 321 vart fan e du när man behöver dig sen hjälpte ja till att mäta upp en bil ..första gången ja mätt en bil som är dyrare än stereon tittut
ja korta porten iveckan som va gick jue sådär 148 db stängda dörrar ..ja minska 1.6 db på kortare port ... men öka 0.1 med en öppen dörr till 151.5 db å har ökat från 143.6 db till 146.4 db med öppna dörrar ... så nu ska det gnuggas lite innan nästa lörda ...
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Va kul att få höra den live, grymt snyggt/bra byggt å spelade ju grymt å grattis till vinsten!
ahh kul att du kom å presentera dig du å tackar .... men grattis till dig å du lira jue på riktigt bra för att vara en container-bil å 1 12a
Klart man må göra de, följt tråden såpass länge å fått hjälp av dig å så så det verkar inte mer än rätt:) Ja men man tackar! Vart riktigt impad att ja klara mig såpass bra själv faktiskt.. första tävlingen jag ställer upp i, var riktigt kul! Blir garanterat fler, fast då med dämpad bil å fler batterier :p