efter att ha kapat å ritat typ 1850 ggr så smack smack fonkar baffel på plats ..dags att få fräs nu e alla sidor jämna + att ja fräste 45gr kant lite list för att plocka bort glipan mot plasten
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Hehe blir det blåbärssoppa på det där sen eller? Vad händer med kebabkitet då?
jopp blev det ska kolla lite om ja måsta pajja orginalet för att få dit rs fronten ..å måste ja det så gette ja jaga tag på en stöt extra
Haha, då trivdes du va? Okej, du vill kunna återställa den om du ska sälja eller?
hehe jäääääääääääääää ... nupp inte återställa å sälja .. göra den till vinter mode bara ... för a4an blir kvar den .. för när vi byter bil om ca 1 år ..då tar ja över a4an
ta nån till å woooohooooooooooooo soppa fyfaaaaaaaan va bra det blir måste göra nya stödlister ..eftersom ja tagit ur plasten i hela golvet osså tejpa ..så man kan spackla kanten mot bakluckan sen hem me lådan å ner i källarn pellets is da gräjj 55liter hamna lådan på sen lite testing kommer att bli ett stooort rack iaf .. kommer att behövas när det ska i 3 st steg å processor å 1 batterie allt kommer att vara dolt
Ser som vanligt bra ut putte! men jag måste oxå fråga en sak, vad är det för intressant jag ser i bakgrunden på en del av bilderna?? Menar den gula saken med många fönster ;-)
Högerregeln, för dig som vill dö med vetskapen om att du hade rätt.
Ser som vanligt bra ut putte! men jag måste oxå fråga en sak, vad är det för intressant jag ser i bakgrunden på en del av bilderna?? Menar den gula saken med många fönster ;-)
tack killen joruuu min nya baslåda det HAHAHA skojja bara .. är grannens gamla förråd en gammal äcklig postbuss
woohooo fyfaan va kallt de e i bilen nu lite trekants list på porten urfräst för basarna å me lite nedsänkning sen montera ja andra åttor å satt 2 varv me dubbel häftande tejp på dom osså spackla ja en avrundning mot basen ..därav tejpen ..så man får ett fint jämnt mellanrum kapa till 4 bitar på 10*10cm å figursåga dom sen limma ja dom å skruva dom i hörnen ..sen spackla ja dom å port provning blir nog fan bra detta sen fick porten smaka vitfärg å sen ett lager rött å nu e det bestämt efter att ha sett henkes a4a nu ska stolarna sys om i a4an så nu ska det väljas tyg