Kommer bli så sjukt grym denna! Säg till om du har tid över så kan jag komma och lämna min bil
tackar jo de skulle du kunna göra ska se i kalender du skulle typ kunna komma tills den 23 juni ................. 2018 ungefär då tro ja att ja e klar me min
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Kommer bli så sjukt grym denna! Säg till om du har tid över så kan jag komma och lämna min bil
tackar jo de skulle du kunna göra ska se i kalender du skulle typ kunna komma tills den 23 juni ................. 2018 ungefär då tro ja att ja e klar me min
HAHAHAHA! fan vad fint, skriver in i min almanacka nu
HAHAHAHA! fan vad fint, skriver in i min almanacka nu
gört
hahahah .. mmm den ja batteriet e laddat men ja testa å filma själ men va skita-svårt att gasa bilen å samtidigt stå framför bilen å filma få se imöra om ja får fatt i nån fotograf
hahahah .. mmm den ja batteriet e laddat men ja testa å filma själ men va skita-svårt att gasa bilen å samtidigt stå framför bilen å filma få se imöra om ja får fatt i nån fotograf
Hört talas om stativ till kameran kanske
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Hört talas om stativ till kameran kanske
hummmmm va e de fö nått .. äre ett sånt som du har när du går på promenad lr
I dag va ja till huddik å skulle ha lite saker spackel m.m m.m Då fick ja höra en kanon grej .. Så idag har ja fått mig min första sponsor Å det är FÖRENADEFÄRG I HUDIKSVALL som kommer att gå in med ALLT som ja behöver för att lacka bilen Så tack JOAKIM Å SVENNIS för det så watch out risken finns att bilen kommer att bli en riktig dräper till våren http://www.forenadefarg.se/
bildtajm då hann me lite me min bil å fast mesta tiden gick till trä-huvets nya dörrar FRIPPE nu är dom hemma Har plastat fast breddarna nu Börjat spackla min läpp Å sen så har bakstycket åkt på plats Handla hem lite plattjärn .. Skruvstäd is the shiiit Japp en bra början iaf Börjat me nye hatthylla Nått sånt kanske va allt ikväll det Nu e film snutten fixxad .. väntar bara att woody ska komma hem han har den i sin i -fåååååååååån häjj sväjjs