Thats en supersexig woofer .. Google translate hahaha
hahah google translate then you know how I have it haha yes it is a bit dusty ... but not for long ... so now that you've found your way here to us at g.org so it is best that I get the subwoofer to play loud and loooooow best regards patrik DC FTW
Senast redigerat av racer-putte (18 augusti 2011)
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
lite sen update då batteri racket ute doooooh nu är det tomt igen sen mitt i allt kom ja på att bakdörrarna ska uppgraderas skit grejer.. dom tålde inte en bra riktad smäll me hammarn bara resten kvar nu hej då skuffen jag har aldrig vart så nervös i mitt liv som när ja borra upp hålen i basen och den e hel än tänkte faktiskt bara ha en baffel ..men ja ångra mig när ja lyfta upp baffeln å basen satt i ...den håll för fan på å gå mitt itu bra bas som håller på å ställer till så saker går sönder m6 nuts 60mm skruv
men putte-liten ... du har rätt.. snorren va på lite jobb ida .. ja stod å fräste bort en kant å så kände ja att de small till i snorren ... vafan tänkte jag .. fick ja fräs när ja fräste stängde av fräsen ... ja alltså ÖVERHANDS-FRÄSEN Å KOLLA .. Då visade det sig att de va kullagret på fräs-stålet som lossna å for rätt på ballen så nu är den stora frågan va kullagret litet å ja ha stor-snorre lr va kullagret stort å ja ha liten snorre fundera på det ni ...själv skiter ja i allt... för nu ska ja sova
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension