Pinsammaste du gjort med bilen?

LasseMan underordnad allfixare
13 januari 2010 · 696 Inlägg

vad är det pinsammaste du gjort med bilen?

Mitt är nog för en 6år sedan när jag hade en bmw 320 e30 kl halv 8 på morgonen på väg till praktiken så small mitt värmepaket blev ett moln i hela bilen såg inte handen framför sig så det var bara att bromsa in o styra ner i diket. När jag öppnar dörren så står det en massa folk på andra sidan vägen och väntar på bussen. Dom såg lika förvånade ut som mig, Hur som helst så satt jag mig i dimman igen o slog igen dörren o ringde efter hjälp. Riktigt pinsamt tyckte man då big_smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
BudgetDunkaren Osponsrad
13 januari 2010 · 1 631 Inlägg

Skulle lägga en maxad burnout på torget med min gamla kadett -88. Jag varvade upp ordentligt och droppade kopplingen , det small till som fan, och jag öppnade och gick ut ur bilen, Jag blev klok på att jag hade drat itu vänsterdrivknut/arm med resultatet att ca : 30 personer såg det hela.. aningen pinsamt kan jag lova.. Det blev ingen rökshow smile

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
MarcusL #2573
13 januari 2010 · 1 489 Inlägg

Mja det pinsammade borde nog vara när jag körde på en kompis med min gamla E30 mitt på torget i Karlskrona så rutan sprack en varm lördagskväll i juni smile

Senast redigerat av MarcusL (13 januari 2010)

• Även den starka måste ta i när han skiter
Tubbex
13 januari 2010 · 1 517 Inlägg

hmm körde iväg Gasade på rätt mycket  sen missat växlen skramlade som fan smile  tongue

Senast redigerat av Tubbex (13 januari 2010)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
NissanMotorsport
13 januari 2010 ·

Inte varit me om så mycket, men det värsta är väl med 200an min, när ja körde om en på en raksträcka, sen körde jag i diket i kurvan som kom lite senare, dock inte av farten.. utan de stod bilar i vägen så fick väja undan big_smile så kommer den ja körde om och rullar förbi..dock utan att stanna, fast kom andra och fråga hur de gick.. smile

Aerodynamik ...
13 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Fick kärringstopp på väg in i en rondell med rätt mycke trafik när jag övningskörde förra året. Pinsamt smile

Rock-Star
13 januari 2010 · 2 982 Inlägg

pinsammaste jag gjort:
Försökte tona bilen själv och vara nöjd på samma gång med det taskiga resultatet.

Juvakka
13 januari 2010 · 1 697 Inlägg

När bromsarna på bilen pajade. Kön stannade, men inte jag. Som tur va fanns det en avdelning mellan filerna som var av kullersten som jag kunde rulla upp på tongue Kändes lite sådär att stå där i mitten sen med rusningstrafik och allt tongue

Saab 900 "T16" (1992)
Jimmy_N Makaronborrare
13 januari 2010 · 993 Inlägg

Sladdade in i en trottoarkant med min gamla 525 när jag skulle impa på några tjejer tongue Länkarmen kröktes så det fick bli bärgning därifrån. Grymt pinsamt och korkat var det, 235or och blöt höstasfalt var ingen bra kombination.

Och nej jag fick inte ligga den kvällen tongue

Tubbex
13 januari 2010 · 1 517 Inlägg

NissanMotorsport skrev:
Inte varit me om så mycket, men det värsta är väl med 200an min, när ja körde om en på en raksträcka, sen körde jag i diket i kurvan som kom lite senare, dock inte av farten.. utan de stod bilar i vägen så fick väja undan big_smile så kommer den ja körde om och rullar förbi..dock utan att stanna, fast kom andra och fråga hur de gick.. smile

Det har man varit med om att man kör om en bil sen så har man kört sönder eller kört ner i diket  rätt pinsamt ja smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Juvakka
13 januari 2010 · 1 697 Inlägg

calibra1992 skrev:
Sladdade in i en trottoarkant med min gamla 525 när jag skulle impa på några tjejer tongue Länkarmen kröktes så det fick bli bärgning därifrån. Grymt pinsamt och korkat var det, 235or och blöt höstasfalt var ingen bra kombination.

Och nej jag fick inte ligga den kvällen tongue

det va inte du utanför lipz i trollhättan tongue Det va en där som skulle impa på folk som stod i kö för å komma in, han sladdade in i trottoaren och spräckte fälgen. Alla i bilen fick hjälpas åt å byta hjul. Tror dem tyckte det va lite pinsamt tongue

Saab 900 "T16" (1992)
volvodrifter
13 januari 2010 · 342 Inlägg

det va när jag hade min förra bil som jag skulle visa hur en riktig burn skulle se ut för en kille i sin 245a med automatlåda orka inte.  jag hade full bil och halvbra däck bak varvade upp och släppte kopplingnen och pang... det rasslade rätt fint från diffen och det gick inte snabbt framåt efetr det men det drev sakta och jag tog mig från platsen.. kvällen därpå fick man ju bara hävda att det va meningen så att folk fick nåt att skratta åt tongue

Jimmy_N Makaronborrare
13 januari 2010 · 993 Inlägg

Juvakka skrev:

calibra1992 skrev:
Sladdade in i en trottoarkant med min gamla 525 när jag skulle impa på några tjejer tongue Länkarmen kröktes så det fick bli bärgning därifrån. Grymt pinsamt och korkat var det, 235or och blöt höstasfalt var ingen bra kombination.

Och nej jag fick inte ligga den kvällen tongue

det va inte du utanför lipz i trollhättan tongue Det va en där som skulle impa på folk som stod i kö för å komma in, han sladdade in i trottoaren och spräckte fälgen. Alla i bilen fick hjälpas åt å byta hjul. Tror dem tyckte det va lite pinsamt tongue

Haha nej det var inte jag tongue Det var nog bara 3 personer som såg detta.
Men det blev inte mindre pinsamt av att någon ringde dit polisen med lögnen att jag buskört i samhället hela kvällen.

Tubbex
13 januari 2010 · 1 517 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:
Skulle lägga en maxad burnout på torget med min gamla kadett -88. Jag varvade upp ordentligt och droppade kopplingen , det small till som fan, och jag öppnade och gick ut ur bilen, Jag blev klok på att jag hade drat itu vänsterdrivknut/arm med resultatet att ca : 30 personer såg det hela.. aningen pinsamt kan jag lova.. Det blev ingen rökshow smile

haha  smile  tyckte du inte det var lite pinsamt när du körde fast på inustriområdet i Tomelilla? wink

Senast redigerat av Tubbex (13 januari 2010)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
_JLarsson . . . .[brehas spar tid!!] . . .
13 januari 2010 · 264 Inlägg

Att För Någon vecka sen så gled jag ner med bilen ner i krondiket på en liten väg. Pga av att jag höll lite för mycket till vänster . Och Nej jag var inte ute och sladdade. Hamnade 150 meterifrån ett hus som låg och efter en stund kom han ut och försökte få upp mig. men nej.Ringde en polare vi försökte fram och tillbaka . .  2 timmar senare får jag sjuss hem och berättar för Far och han bara skakar på huvet och vi får tag på en lokal snö röjare som lyckligtviss är ute och kör. tog typ 30 sek sen var jag uppe.. .

Kanske inte så pinsamt. men jag trodde jag skulle kunna backa samma väg som jag dök ner och slippa allt. .  men men. Inga skador på mig eller bil.. . . . Mvh Johnny .

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
Juvakka
13 januari 2010 · 1 697 Inlägg

calibra1992 skrev:

Juvakka skrev:

calibra1992 skrev:
Sladdade in i en trottoarkant med min gamla 525 när jag skulle impa på några tjejer tongue Länkarmen kröktes så det fick bli bärgning därifrån. Grymt pinsamt och korkat var det, 235or och blöt höstasfalt var ingen bra kombination.

Och nej jag fick inte ligga den kvällen tongue

det va inte du utanför lipz i trollhättan tongue Det va en där som skulle impa på folk som stod i kö för å komma in, han sladdade in i trottoaren och spräckte fälgen. Alla i bilen fick hjälpas åt å byta hjul. Tror dem tyckte det va lite pinsamt tongue

Haha nej det var inte jag tongue Det var nog bara 3 personer som såg detta.
Men det blev inte mindre pinsamt av att någon ringde dit polisen med lögnen att jag buskört i samhället hela kvällen.

Gött det. Kul med polisen, kan ju säga att det var NÅGRA fler som såg detta tongue

Saab 900 "T16" (1992)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
13 januari 2010 · 1 418 Inlägg

När jag körde 142an och va ute å sladdade. Hade ett par kompisar i bilen och laddade på bra på nysnön. Gick väl 70-80 när jag slängde upp bilen på ställ. Känner att de släpper lite för mkt helt plötligt (antar att de va en extra hal bit med is där) och jag släpper av och börjar täta ut sladden. När bilen väl går rakt så börjar jag bromsa och styra undan, slutade med att jag gjorde en perfekt frontalkrock med en lastbilskaj i kanske 50. Bara huven som tog stryk och de lilla fyrkantiga volvo märket som satt i grillen lossna tongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
-Mackan- Fire And Silk
13 januari 2010 · 2 254 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
När jag körde 142an och va ute å sladdade. Hade ett par kompisar i bilen och laddade på bra på nysnön. Gick väl 70-80 när jag slängde upp bilen på ställ. Känner att de släpper lite för mkt helt plötligt (antar att de va en extra hal bit med is där) och jag släpper av och börjar täta ut sladden. När bilen väl går rakt så börjar jag bromsa och styra undan, slutade med att jag gjorde en perfekt frontalkrock med en lastbilskaj i kanske 50. Bara huven som tog stryk och de lilla fyrkantiga volvo märket som satt i grillen lossna tongue

Frontalkrock i en lastkaj med en 142'a i 50km/h det var nog mer än bara huven och emblemet i grillen, som tog stryck wink

Senast redigerat av -Mackan- (13 januari 2010)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Engen HEAVY METAL
13 januari 2010 · 765 Inlägg

snubblade till medans jag lastade ur en tv ur baksätet på min gammla audi och plaserade hörnet rätt i bak flajjen med en gigantisk buckla som resultat... mitt framför ett par arbets kamrater...Pinsamt delux!

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Pontus1991
13 januari 2010 · 423 Inlägg

När första snön kom skulle jag ut och testa handbromsen lite, ska väl tillägga att jag är mindre skillad på det. så kom jag till första svängen och drog i handbromsen men släppte den lite för sent så jag hamnade på bredden mitt i vägen när det gick förbi 3 personer. Det var pinsamt tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang