tjena , har en liten fundering angående itsfun chippen .. har läst en hel del om itsfun och många här på garaget verkar vara lite kritiska mot dom (pga dåligt resultat) men ja har även läst att många har märkt stor skillnad , och därför undrar jag ..kanske olika på olika bilar? tänkte om de är nån med nissan 200sx s13 som chippat sin bil där som kan berätta vilket resultat den bilen fick. mvh // limpan
Hej, är det nåt speciellt du vill ha som It's fun chippet erbjuder för annars så finns det ju massor med företag som vässar din modell, ínget förtal mot It's fun nu bara bra att kolla hela utbudet...
de här chippet tänkte jag på .. Bilmodell : 200sx s13 Effektökning+ 45hk, Pris 4900kr, monterat och klart. får se om ja skaffar det .. , ska på med 3 tums system från turbon + ic osv osv ..
Några 45hk kan jag garantera att du inte får med endast ett chip i en s13.
Varför inte, det finns ju laddtrycka att labba med... Kanske inte riktigt 45 men väldigt nära iaf, just It's funs chip kanske inte ger det men mappa en sån motor till 45 extra borde gå..
Några 45hk kan jag garantera att du inte får med endast ett chip i en s13.
Varför inte, det finns ju laddtrycka att labba med... Kanske inte riktigt 45 men väldigt nära iaf, just It's funs chip kanske inte ger det men mappa en sån motor till 45 extra borde gå..
Klart det finns laddtryck att labba med, dock gör man inte det med chippet eftersom att laddtrycket är mekaniskt styrt. Det enda man kan ändra på är soppa, tändning och varvstopp. Och med det så anser jag att man inte får 45hk extra i en s13.
hehe locka kunder kanske aja .. har ett annat problem med min 200sx .. kopplingen sjunker in om man råkar ha foten på den lite , och så ska de inte vara .. den tappar "trycket". och ibland när ja är ute o kör så har ja problem att få i växlarna , och så luktar de brännt som satan när ja ställer in bilen i garaget .. har du nån ide om vad de kan vara för fel? har blivit värre o värre.. känns som ja måste fixa de här nu