Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

Woojen
1 mars 2010 · 1 101 Inlägg

Shalle89 skrev:
Så klart man kör med sommar däcken! Ska jag dö så ska jag ha på mina fin skor!
Som en polare sa till mig när jag körade med sommar däck när snön nyss hade kommit; Döh, vad händer om vägen svänger men inte vi?! yikes Jag svara; de e bara att dra i handbromsen o gasa mer. XD han hoppa ur bilen så fort jag stanna o ´åkte inte med nått mer i bilen. XD

lol
Helt rätt angående finskorna

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Subaru Impreza "ost" (2000)
Zarah_Den_Grymme
1 mars 2010 · 368 Inlägg

Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

LarrE91
1 mars 2010 · 60 Inlägg

CrazyRide skrev:

LarrE91 skrev:
Eller jag kanske åker dit med några polare på fredagen ist smile

NEJ... va tråkig du är mad

Edit: Ta med dina polare istället på lördagen.. cool blir ju helkul smile

Hmm... jag vet inte, det e ju bara massa plastbilar som ska åka, visst det är väl inget fel på plats men jag trivs nog bättre med plåt å stål rak igenom wink man vill ju känna sig lite "som hemma" om du fattar vad jag menar big_smile

Calleklutt
1 mars 2010 · 241 Inlägg

Zarah_Den_Grymme skrev:
Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

Kan ni inte ändra trådnamnet här till att den går kl 11 från stigs center och ni gör likadant hos RC så folk inte blir förvirrade..

BMW 335i Coupe "BurgerTuning" (2007)
Heller_gbg
1 mars 2010 · 144 Inlägg

Calleklutt skrev:

Zarah_Den_Grymme skrev:
Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

Kan ni inte ändra trådnamnet här till att den går kl 11 från stigs center och ni gör likadant hos RC så folk inte blir förvirrade..

låter bra! jag löser detta med en gång

Heller_gbg
1 mars 2010 · 144 Inlägg

Heller_gbg skrev:

Calleklutt skrev:

Zarah_Den_Grymme skrev:
Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

Kan ni inte ändra trådnamnet här till att den går kl 11 från stigs center och ni gör likadant hos RC så folk inte blir förvirrade..

låter bra! jag löser detta med en gång

kan inte ägaren av denna tråd ändra topic så att det står kl 11?

Rick88
1 mars 2010 · 117 Inlägg

Hur ändrar man tråd namnet då ? smile

Mvh // RICK

Shalle89
1 mars 2010 · 705 Inlägg

Rick88 skrev:
Hur ändrar man tråd namnet då ? smile

Mvh // RICK

HAHA, gå till första sidan sen klicka på reglera, på första inlägget du gjort. Där kan du byta. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Rick88
2 mars 2010 · 117 Inlägg

HAHA de har jag missat varje gång jag skrivit in ngn på listan, aja de första man blir blind på är ögonen ;D

Nilsson13 Sideway Is The Only Way.
2 mars 2010 · 71 Inlägg

Verkar bra smile , e det nått mer än på a6 sen på kvällen , tänkte mig kanske nån fin sträcka i närheten wink

Hell Yeah!
Nissan 200sx s13 "RBS13" (1989)
Rick88
3 mars 2010 · 117 Inlägg

Fler Fler Fler ! Ska Bli Maffigt ! ;d

klarrre
3 mars 2010 · 502 Inlägg

Klarade körlappen idag, Så nu kommer jag definitivt. smile

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad
Magnaflux
3 mars 2010 · 102 Inlägg

klarrre skrev:
Klarade körlappen idag, Så nu kommer jag definitivt. smile

Grattis.

Rick88
3 mars 2010 · 117 Inlägg

Grattis ! big_smile

widee
3 mars 2010 · 229 Inlägg

Kommer ta med mig en 23cc bigfoot bil och köra med på kvällen=)

Shalle89
3 mars 2010 · 705 Inlägg

Grattis!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
zetec
3 mars 2010 · 603 Inlägg

Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera.
Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in.
Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?

In hoc signo vinces
Peugeot 206 "Dunkabilen" (1999)
Shalle89
3 mars 2010 · 705 Inlägg

zetec skrev:
Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera.
Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in.
Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?

På Volvo.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
3 mars 2010 · 705 Inlägg

Btw jag kommer säkert ett gäng bilar. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Mr_Rustler
4 mars 2010 · 658 Inlägg

widee skrev:
Kommer ta med mig en 23cc bigfoot bil och köra med på kvällen=)

Heheh sj kommer jag med min kärra som kommer att köras på Elmia utomhusarenan! Kommer få pissk wink

Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang