Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

LarrE91
5 mars 2010 · 60 Inlägg

Tänkte på dethär med "speciell parkering" för karavanen? har någon löst det ? eller när måste man anmäla sig senast för att få en plats på parkeringen?....

Fredrik wilhelmsson Redlinefoto
6 mars 2010 · 259 Inlägg

Inte långt kvar nu smile!! hoppas det blir många! jag har tre fälgar att polera sad den första tog 2månader tongue (jobbar inte snabbt) nu har jag en vecka per fälg yikes sååå tråkigt, vill ju inte åka upp i vinter fälgar sad

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P
Kia Ceed SW (2013)
Shalle89
6 mars 2010 · 705 Inlägg

LarrE91 skrev:
Tänkte på dethär med "speciell parkering" för karavanen? har någon löst det ? eller när måste man anmäla sig senast för att få en plats på parkeringen?....

Jag försökte förra året att fixa parkering men de gick inte, det gäller bara att vara där tidigt, sa han.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
BIG-DADDY
6 mars 2010 · 161 Inlägg

Blir ju så där lagom tråkigt om man ska splittra 30-40 tal bilar när man väl e uppe=(

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Shalle89
6 mars 2010 · 705 Inlägg

Förra året hitta vi en massa parkeringar Vid elmia. XD de va som om nån hade sparat dom till oss XD Men jag kan la slå en signal till dom o kolla om dom kan Fixa nått. BTW förra året va vi runt 150-200 Bilar i karavanen. XD

Senast redigerat av Shalle89 (6 mars 2010)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
LarrE91
6 mars 2010 · 60 Inlägg

Fan det låter härligt big_smile slå gärna en pling till dom och kolla big_smile och kan vi slå 150-200 bilar detta året så e jag med ;D

Shalle89
6 mars 2010 · 705 Inlägg

^^ klart vi ska. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Glansen
6 mars 2010 · 1 310 Inlägg

Shalle89 skrev:
Förra året hitta vi en massa parkeringar Vid elmia. XD de va som om nån hade sparat dom till oss XD Men jag kan la slå en signal till dom o kolla om dom kan Fixa nått. BTW förra året va vi runt 150-200 Bilar i karavanen. XD

kommer man sent så är det risk att man inte kan få pakering så nära varandra hmm

LarrE91
6 mars 2010 · 60 Inlägg

Glansen skrev:

Shalle89 skrev:
Förra året hitta vi en massa parkeringar Vid elmia. XD de va som om nån hade sparat dom till oss XD Men jag kan la slå en signal till dom o kolla om dom kan Fixa nått. BTW förra året va vi runt 150-200 Bilar i karavanen. XD

kommer man sent så är det risk att man inte kan få pakering så nära varandra hmm

ja och dom som åker med karavanen anländer ju hyffsat sent sad

Zarah_Den_Grymme
6 mars 2010 · 368 Inlägg

LarrE91 skrev:

Glansen skrev:

Shalle89 skrev:
Förra året hitta vi en massa parkeringar Vid elmia. XD de va som om nån hade sparat dom till oss XD Men jag kan la slå en signal till dom o kolla om dom kan Fixa nått. BTW förra året va vi runt 150-200 Bilar i karavanen. XD

kommer man sent så är det risk att man inte kan få pakering så nära varandra hmm

ja och dom som åker med karavanen anländer ju hyffsat sent sad

Det är därför vi fixade en karavan som går kl 7 wink

LarrE91
6 mars 2010 · 60 Inlägg

Zarah_Den_Grymme skrev:

LarrE91 skrev:

Glansen skrev:

kommer man sent så är det risk att man inte kan få pakering så nära varandra hmm

ja och dom som åker med karavanen anländer ju hyffsat sent sad

Det är därför vi fixade en karavan som går kl 7 wink

Ja det är ju en kalas idé men om det hade varit på fredagen så hade det varit bättre!! big_smile

Rick88
7 mars 2010 · 117 Inlägg

Vi ordnade den här karavanen för folk som vet att de inte tar för många timmar att gå runt och se allt på elmia smile Och för folk som inte vill vänta hela dagen på de roliga som kommer på kvällen smile

Mvh// Rickard Karlsson

Fredrik wilhelmsson Redlinefoto
7 mars 2010 · 259 Inlägg

Om man åker kl:11 så hinner man lugnt kolla allt på mässan, det som kan vara jobbigt är att hitta parkering men man får la köra runt och leta lite.

Nån som vet om man behöver boka biljetter?

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P
Kia Ceed SW (2013)
BIG-DADDY
7 mars 2010 · 161 Inlägg

Nope de ska inte behövas, de blir de minsta problemet smile

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Woojen
7 mars 2010 · 1 101 Inlägg

Hmm tror ni det blir väldigt svårt att hitta parkering? smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Rick88
7 mars 2010 · 117 Inlägg

Nej jag har aldrig haft problem att hitta parkering, folk som jobbar med det där och visar dig till lediga parkeringar smile

Mvh// Rickard Karlsson

LarrE91
7 mars 2010 · 60 Inlägg

En fråga till, åker karavanen i sammlad grubb hem till götet igen? eller åker alla för sig?

Woojen
7 mars 2010 · 1 101 Inlägg

LarrE91 skrev:
En fråga till, åker karavanen i sammlad grubb hem till götet igen? eller åker alla för sig?

Kommer nog vara svårt att få en anordnad karavan hem då folk drar lite som dom vill... men Tycker sträckan mellan göteborg å jönköping är full med härliga bilar under elmia veckan så det är bara att köra när man har lust så hamnar man automatiskt i en slags karavan cool

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Subaru Impreza "ost" (2000)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Glansen
7 mars 2010 · 1 310 Inlägg

Zarah_Den_Grymme skrev:

LarrE91 skrev:

Glansen skrev:

kommer man sent så är det risk att man inte kan få pakering så nära varandra hmm

ja och dom som åker med karavanen anländer ju hyffsat sent sad

Det är därför vi fixade en karavan som går kl 7 wink

nee du cool har redan åkt tidigt 2 år och det är en lång väntan där uppe på buset, så neej tack roll

LarrE91
7 mars 2010 · 60 Inlägg

Woojen skrev:

LarrE91 skrev:
En fråga till, åker karavanen i sammlad grubb hem till götet igen? eller åker alla för sig?

Kommer nog vara svårt att få en anordnad karavan hem då folk drar lite som dom vill... men Tycker sträckan mellan göteborg å jönköping är full med härliga bilar under elmia veckan så det är bara att köra när man har lust så hamnar man automatiskt i en slags karavan cool

Jo, du har en poäng där wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang