11:00 Låter som en bra tid tycker jag.. då e man där 13:00 beroende på stopp i borås m.m mässan stänger 18:00 på påskafton den 3/4. för gissar att det e lördag som gäller? 5 timmar borde de som vill hinna med att se "allt". som föregående talare säger det e på kvällen det e kul. (beror på väder)
Hoppar man över mässan kan man tanka för inträdespengarna och svarva lite gummi istället
Haha, jag håller med Men vill ju egentligen åka runt halv 7 som tidigare år, det har blivit lite änna som en "tradition", men men man är la inte omöjlig.Vill ju orka med kvällen oxå då allt ballt händer....
Hoppar man över mässan kan man tanka för inträdespengarna och svarva lite gummi istället
Haha, jag håller med Men vill ju egentligen åka runt halv 7 som tidigare år, det har blivit lite änna som en "tradition", men men man är la inte omöjlig.Vill ju orka med kvällen oxå då allt ballt händer....
joo den kan ju gå som "tradition" som jag säger, kan ju gå en vid 12 tex ochså för dom som inte vill in på mässan eller åka tidigt
FINNS ÄVEN BILDER PÅ MIN SIDA FRÅN FÖRRA ÅRET, FRÅN MÄSSAN,KARAVANEN, Å BUSET
Kan vara intressant att åka karavan från stigs center, dock inte för tidigt då man ska orka med kvällen också. Är de vinterväglag får man åka vinterbil
jag tycker 11 låter som en bra tid. då e man som sagt utan för elmia mässan ca 13 sedan stänger den 18 så 5 timmar borde man hinna med det mesta. efter 18 e det ju "gummi röken börjar" hoppas på bra väder i år med.
någon som kan tänka sig att ta på sig att fixa med allt? bestämma tider? ledar bil, sista bil m.m
jag är helt klart på:) åkte förra året i min vinter kärra med vinter däck:( (pickuppen) "lånade en bänk" satte på flaket och grillade gärnet i solen på parkeringen.. med utsikt över alla.. helt klart strålande
om de e bra nog väder tar jag alpinan eller magnumen:D