2278
Sök

Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

102 Inlägg
5 februari 2010
Shalle89 skrev:
Rick88 skrev:
Du får gärna ta på dig ledar rollen shalle89 smile

MVH

HAHA! Fick göra de sist om ni kommer ihåg de XD HEHE.

Men om ingen kommer fylla ut den rollen kan jag ta den. XD

1. Shalle89 - The cookie - GBG
2. .........
3. .........

--------------------------------------------------------------------------
Copy and past, Skriv till er själva. Så kan vi få nån slags lista.

på första sidan fins en lista:p skriv till rick88 så kommer du med.
så slipper nån att missas och allt blir prydligt:P

shalle du vet att starten går 11:00 i år och inte 7

på första sidan står all info för den som vill läsa

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2010
Neos34 skrev:
Jag tyckte detta var en uppgift för mig, så jag har mailat dom redan.
Nåja..

Tja Neos länge sedan sist hoppas allt e bra smile

Man kan köpa grupp biljetter dock skall dom betalas innan så den som beställer måste lägga ut degen hmm Så har det vart innan iallafall...

Ha det bäst wink
Senast redigerat av MrKerm (5 februari 2010)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

705 Inlägg
6 februari 2010
OckeroVictor skrev:
inte shalle först!, Han e så lånsam wink tongue **skämt osido** jag kör la som 2:a då wink 2 röda i spetsen!

^^ HEHE. JAG köra sakta? HAHA Du e la Gó

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
6 februari 2010
Men Skriv till mig oxå då.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

2 164 Inlägg
7 februari 2010
Jag möter nog upp er i Borås smile Bil vet jag inte än, blir troligtvis Saab 9-5, men jag ska försöka få ordning på min Chevrolet Nova.. något roligare bil att åka i, och tar isåfall med mig däck som jag spränger på kvällen! big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"

117 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
Då vill vi verkligen se att du spränger däck med ;D

705 Inlägg
8 februari 2010
Om nån Idiot Gör som förra året så Tar jag fan o Slår sönder din bil! Alla som, va med vet vilken bil jag menar, den med höbalen!  Inget ÖL sprutande på bilar eller Köra om alla o dampa! (Jag kommer att prejja ut den som gör det med ett STORT Smile). XD
Senast redigerat av Shalle89 (8 februari 2010)

(\_/)
(O.o)

631 Inlägg
8 februari 2010
Shalle89 skrev:
Om nån Idiot Gör som förra året så Tar jag fan o Slår sönder din bil! Alla som, va med vet vilken bil jag menar, den med höbalen!  Inget ÖL sprutande på bilar eller Köra om alla o dampa! (Jag kommer att prejja ut den som gör det med ett STORT Smile). XD

Ja, du är ju van att pajja sidan på bilen , eller hur ? big_smilebig_smile

Det var ju liiiiite skoj att vara i din butik ... Hur tidigt som hellst.. eller vad säger du ? roll

705 Inlägg
9 februari 2010
Arradin skrev:
Shalle89 skrev:

Ja, du är ju van att pajja sidan på bilen , eller hur ? big_smilebig_smile

Det var ju liiiiite skoj att vara i din butik ... Hur tidigt som hellst.. eller vad säger du ? roll

HAHAHA! Jo med tanke på att jag inte hade sovit i typ 2-3 nätter. så va de as Bra. XD

Men visst hade vi kul. XD

(\_/)
(O.o)

218 Inlägg
9 februari 2010
allt detta låter som en jäävla rolig grej asså, hade vart kul o hänga på ;D

Lämna gärna omdöme och kommentar!
http://www.garaget.org/?car=358544

502 Inlägg
9 februari 2010
Jag är lätt på (om jag hunnit få kortet). Volvo 855. Gbg (lerum)

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

110 Inlägg
9 februari 2010
så länge väglaget är tort och det är någon plusgrad me tanke på att ja inte har nån värme i hytten så kan du skriva upp mig på lista wink. bara att ni får nog köra om mig eftersom ja inte kan åka snabbare än 80 wink

368 Inlägg
9 februari 2010
Snart elmia gött men hoppar karavanen den spårar ju ändå ut sad sen åker ni för sent i år hehe men man möter ju många där uppe ändå smile å massa bus på kvällen bättre kan dagen ju inte bli wink

2 164 Inlägg
9 februari 2010
Rick88 skrev:
Då vill vi verkligen se att du spränger däck med ;D

får jag på en bakaxel på bilen så jag tar den dit, så LOVAR jag att jag spränger MINST 2 däck wink har 4st som skall sprängas, men får inte plats med mer än 2 i bilen smile men det är ett stort KANSKE på att jag får ihop bilen innan elmia wink

"Life´s too short to drive a boring car"

705 Inlägg
10 februari 2010
GuRaN__StUdiO skrev:
så länge väglaget är tort och det är någon plusgrad me tanke på att ja inte har nån värme i hytten så kan du skriva upp mig på lista wink. bara att ni får nog köra om mig eftersom ja inte kan åka snabbare än 80 wink

Vi kör inte så snabbt häller. Förra året körde vi la bara i typ 70-80, Tog fan en hel da kändes de som.

(\_/)
(O.o)

117 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
De e ju de som e grejen med karavan åkning de ska ta lång tid smile

705 Inlägg
10 februari 2010
Kolla in mina bildewr ifrån förra året. XD Älskar när alla stanna mitt i motorleden, de va Hur många som hälst med XD

(\_/)
(O.o)

117 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
Japp jag e med på en bild med min s60 ligger bakom dig när vi kör, med en turbo performance dekal i framrutan big_smile

***Inte som alla andra ***
17 Inlägg
12 februari 2010
de här stigcenter vart ligger de?? eller vart ligger mötesplatsen.. är inte så säker på alla ställen än.. bor i trollhättan inflyttad från värmland..

Lower the vw til it won't roll then raise it 1/4"

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
12 februari 2010
patrik__ skrev:
de här stigcenter vart ligger de?? eller vart ligger mötesplatsen.. är inte så säker på alla ställen än.. bor i trollhättan inflyttad från värmland..

Hmm.. hur ska man förklara smile

Jag kan möta dig/er i centrum som inte kan vägen så kan vi åka tillsammans till Stigs centrum?

Sök