Angående: Gumball 3000, Malmö - Stockholm.

AnesN Bilmekaniker
1 februari 2010 · 805 Inlägg

haha hoppas vi dock blir det att vakna jävligt tidigt tongue, men man får se hur långt man ska hänga på

Al_Capone Avstängd
1 februari 2010 · 62 Inlägg

He, he, jag fick också en varning nu big_smile

AnesN skrev:
haha fick varning  för att jag skrev det ....

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
Al_Capone Avstängd
1 februari 2010 · 62 Inlägg

Hmm, fast under min avatar står det inte en varning som det gör under din AnesN. Eller är det bara jag som inte ser den?

Skumt det här...

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
Al_Capone Avstängd
1 februari 2010 · 62 Inlägg

Det é väl svårt med läsförståelsen hos den 14åringen som sitter som moderator, jag har INTE uppmanat till brott jag har bara konstaterat att Rosengård ibland kan vara lite oroligt och att när det händer så prioriterar nog inte polisen Gumball eller oss utan just oroligheterna på Rosengård.

Sen att det hade varit kul om det var samtidigt är ju bara en allmän önskan.

Vad gäller fartkamerorna så känner jag en som jobbar med dem och den personen kommer att stänga av vissa kameror just denna dagen (eller rättare sagt, aktivera andra kameror).

Men, men, det är inte lätt att vara en liten dyslektiker med fjun på läppen big_smile

Sug pung, nu skall jag äta frukost.

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
chrizz Administratör
1 februari 2010 · 11 783 Inlägg

Al_Capone skrev:
Det é väl svårt med läsförståelsen hos den 14åringen som sitter som moderator, jag har INTE uppmanat till brott jag har bara konstaterat att Rosengård ibland kan vara lite oroligt och att när det händer så prioriterar nog inte polisen Gumball eller oss utan just oroligheterna på Rosengård.

Sen att det hade varit kul om det var samtidigt är ju bara en allmän önskan.

Vad gäller fartkamerorna så känner jag en som jobbar med dem och den personen kommer att stänga av vissa kameror just denna dagen (eller rättare sagt, aktivera andra kameror).

Men, men, det är inte lätt att vara en liten dyslektiker med fjun på läppen big_smile

Sug pung, nu skall jag äta frukost.

Du blir inte långvarig här om du ska förolämpa folk, och särskilt inte om du ska förolämpa moderatorerna som helt frivillig lägger ned tid och energi för att sajten ska vara trevlig plats att vara på, och inte minst för att innehållet inte skall vara direkt olagligt.

Lyssna och ta åt dig istället för att käfta emot. Moderatorerna vet troligen bättre än du om vad som är OK och inte här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Al_Capone Avstängd
1 februari 2010 · 62 Inlägg

Ha, ha, ha big_smile

chrizz skrev:
Du blir inte långvarig här om du ska förolämpa folk, och särskilt inte om du ska förolämpa moderatorerna som helt frivillig lägger ned tid och energi för att sajten ska vara trevlig plats att vara på, och inte minst för att innehållet inte skall vara direkt olagligt.

Lyssna och ta åt dig istället för att käfta emot. Moderatorerna vet troligen bättre än du om vad som är OK och inte här.

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
chrizz Administratör
1 februari 2010 · 11 783 Inlägg

Al_Capone skrev:
Ha, ha, ha big_smile

chrizz skrev:
Du blir inte långvarig här om du ska förolämpa folk, och särskilt inte om du ska förolämpa moderatorerna som helt frivillig lägger ned tid och energi för att sajten ska vara trevlig plats att vara på, och inte minst för att innehållet inte skall vara direkt olagligt.

Lyssna och ta åt dig istället för att käfta emot. Moderatorerna vet troligen bättre än du om vad som är OK och inte här.

Jag undrar vem som beter sig som 14-åringen här... återkom när du är 1 månad äldre (avstängd i en månad).

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
skaunepauen
1 februari 2010 · 9 Inlägg

cakesson skrev:
Nån som har koll på någon vettig plats man kan se bilarna komma in i Malmö från?

Finns en utsiktsplats vid Öresundsbron man kan hänga vid, kan ju käka, fota, kolla på bilar där hela dagen typ. Min 316 Compact är lite för slö för att haka på, så jag nöjer mig med att stanna och kika därifrån smile

street_racing_90 Audi racing
1 februari 2010 · 634 Inlägg

lönt att stänga av han han kommer ändå tillbaka med samma attityd så så löser man inga problem (min åsikt)

AnesN Bilmekaniker
1 februari 2010 · 805 Inlägg

indeed, att ni ser lite ironi som uppmaning till brott så ser ni allt från fel synvinkel. Fjantigt tbh

eksten
1 februari 2010 · 480 Inlägg

Marko_king skrev:
1. AnesN - Toyota Supra Mkiv TT
2. CAkesson - Ford Mustang GT500 -08
3. sk8ville - BMW 325iC
4.Beathacker - Toyota Supra Mkiv TT
5. Kungen-EssE - CORVETTE Z06
6.Klaesson - Volvo 740 GL
7. Marko- AUDI S8
8. Eksten - evo IX eller IV

Senast redigerat av eksten (1 februari 2010)

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
_Jonex_ Byggare Behm
1 februari 2010 · 562 Inlägg

Helt klart fränt, men tro inte att den dagen är laglös bara för att Gumball åker igenom.

En liten titt i Arkivet på Aftonbladet och Expressen säger något annat.
" Flertalet bötfällda "  En av dom tävlande krockade med en mötande bil , en annan krockade med ett vajjerräcke och greps av polis för vårdslöshet i trafik.. hmm..
Och i Sverige har vi inte "borgenssumma" , så dom blir kvar i häktet.
En annan miss med detta är att tidigare har det varit omöjligt att kräva böter från exempelvis en engelsman, så är inte fallet idag , EU har ändrat reglerna.
Ni svenskar som väljer att vara med är därmed löjligt lätt att sätta dit för både det ena och det andra.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
cakesson
2 februari 2010 · 36 Inlägg

_Jonex_ skrev:
Helt klart fränt, men tro inte att den dagen är laglös bara för att Gumball åker igenom.

En liten titt i Arkivet på Aftonbladet och Expressen säger något annat.
" Flertalet bötfällda "  En av dom tävlande krockade med en mötande bil , en annan krockade med ett vajjerräcke och greps av polis för vårdslöshet i trafik.. hmm..
Och i Sverige har vi inte "borgenssumma" , så dom blir kvar i häktet.
En annan miss med detta är att tidigare har det varit omöjligt att kräva böter från exempelvis en engelsman, så är inte fallet idag , EU har ändrat reglerna.
Ni svenskar som väljer att vara med är därmed löjligt lätt att sätta dit för både det ena och det andra.

Så länge polisen ser en göra något olagligt, eller hur?... Så jätte löjligt lätt är det ju inte.

Ford Mustang "Morfars bil" (1965)
street_racing_90 Audi racing
2 februari 2010 · 634 Inlägg

vem bryr sig de e en gång om året så sluta klaga låt oss göva vad vi vill om du inte ska med så skriv inte tack !

Tangen_93
2 februari 2010 · 185 Inlägg

På anderstorp raceway där dom har ett stopp lär ju inte polisen stå iaf wink Där lär dom kunna blåsa på iaf wink

Själv tar jag nog ut min 900 racing bil på banan när Gumball kommer dit wink Då jag går på skola på anderstorp raceway big_smile

Saab 900 2,5 "Elmia 2011" (1989)
CL_Hjertqvist
2 februari 2010 · 5 Inlägg

Kommer köra en sväng med min Bmw i Jönköpingstrakterna, ingen som vet när dom borde dundra förbi där? smile

Vill ju verkligen inte missa tillfället o se alla dessa bilar!

BMW M6 (2005)
davidklang
3 februari 2010 · 908 Inlägg

ngn som vet villken tid dem är i sverige typ? eller när dem passerar helsingborg på ett ungefär smile

AnesN Bilmekaniker
3 februari 2010 · 805 Inlägg

07:30-9:00 är dem över bron

davidklang
3 februari 2010 · 908 Inlägg

bron mellan malmö och dk? började dem inte från sthlm och sen ner till malmö?

AnesN Bilmekaniker
3 februari 2010 · 805 Inlägg

självklart mellan malmö  & dk... läs första sidan kanske därför den finns där.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang