Nu har jag ringt ihjäl mig till alla Faluns verkstäder efter 4 hjulinställning och de närmsta datumet jag fick var 27 April, typ 2 veckor framåt. Men men, de andra var framme i Maj och så länge kan jag bara inte vänta. Får bli cykeln ett tag framöver nu då och städa ur bilen
Nu har jag funderat lite hit och dit. Jag ska göra en liten öppning för justerskruvarna till coilsen innifrån skuffen härnest. Original är 10 cm men K-sport hade några som är 20 cm så dessa borde funka. Andreas på Raidopower var sjyst och tog reda på info sent in på natten om priser och mått, tack för de, får se om jag får hem sånna sen. De blir att borra/såga upp ett litet hål på vardera hjulhus just där stötdämparen går upp. Sen rostskydda och täta med gummiring. Bakrutan skulle behöva en toning också men jag gillar inte välvda rutor så jag får se när jag ger mig på det. Vänstra fönsterhissen tappade ena fästet i vintras när de var -30 så jag lär tillbaka med det också, hur fan ska man annars få sin burgare på donken om man inte får ner rutan haha
Ja så de är lite småpul kvar, och jag antar att de kommer hända något på ljudfronten senare
Just nu vet ja inte, å de måste sitta fast för så stum som bilen är nu så studsar verktygslådan i skuffen ^^
aa okej, i dörrarna bultar du ju rätt i plåten så det sitter ju antar du syftar på baslåda och sen går ju att bulta fast i kofferten, eller om man sätter vinkeljärn mellan lådans sidor och golvet