_lee_jr skrev:
jag förstår din tanke
jag vill ej skryta men som bilen är just just nu med allt det som jag gjort nu
har jag åkt ifrån en supra tt race här i örebro
201m lr 402m från stillaståeende han har inget och säga 402m han vann med en billängd
han är dessutom är mkt bättre och köra och väger ca 50% mindre än mig
orginal 326hk 6växlad manuellåda hande tagit bort alla katter o nytt intercoolerkit har då 350hk?
supra turbo tycker jag är lite för vanligt det är därför jag vill gå egen väg
Förlåt men vad är det du säger egentligen...
"201m eller 402m från stillastående han har inget att säga... "
Sen skriver du att han vann med 1 billängd på 402m? Hur ska det vara?
Du har väl i dagsläget inte gjort något direkt för att öka effekten märkvärt i bilen vad jag förstått? Självklart är det orimligt att du ens åkt jämt med honom med dina 220+ hästar när han har 350 hästar... Sluta att vara naiv... det är orimligt... Samma bil med turbo och minst 100 hästar mer än dig är självklart mkt snabbare...
Självklart får du tycka att det är dumt med turbo på en supra och försöka trimma upp din sugmotor men i mina ögon är det bara att kasta massa pengar i sjön...
För mig känns det som om att köpa en Volvo S40 1.8i och försöka sugtrimma upp den och vara snabbaste 1.8an, istället för att köpa en T4a, eller 2.0T och vässa upp... Om vi ska ta svensson versionen av det...
DasAuto, varför ska jag ge Credz till killen när jag personligen tycker det är väldigt dumdristigt... ? Det kommer jag verkligen inte göra, utan snarare avråda ifrån det... Sen tror jag dock aldrig han kommer lyssna på någon negativ kritik på det så det är väl ingen idé att ens lägga sig i.
Jag tycker bara det är komiskt... tyvärr..
MVH
David