Tjena Lee!!
Kul projekt du har på gång och står även på din sida av alla debatter!!! Så nu måste jag lätta mitt hjärta till alla som klandrar dig.
1. Man LÄR sig att skruva det är inte medfött!!!!!!!!!!!!!! jag har ochså en projekttråd att trima en 940 turbo till 500hk, jag kan inte mycket om motorer men jag LÄR mig mer och mer genom att FRÅGA, SÖKA och ta HJÄLP av andra.
2. Endel förstår inte att man kanske inte vill greja med en turbosupra som 100000000+ andra håller på att trimma, utan vill greja med något udda som ingen annan gör och sen att det kostar en slant SKIT SAMMA
3. 70% procent skriver att du bara kommer få ut runt 300hk???? SKIT SNACK!!!!! Här i östergötland har vi våra kända trimmare inom volvo b230 sugmotorer som plockar ut maximalt 320hk i dessa maskiner, och då säger ni att man inte kunna få ut mer av en supra??? som går att borra upp betydligt mer och även består av en 6:a, volvo b230 har bara 4 cylindrar!
Skit i vad alla säger och fortsätt med det du gör!! Det är bara att håna alla som inte tror på dig när du uppnåt ditt mål, men allt hånande ska motivera dig ännu mer

Kommer garanterat bli en grym maskin i slutet, men som sagt ta hjälp och fråga massor så ska det här gå vägen!!
MVH Joakim