nicke8 skrev:jag är lätt på men jag åker från nyköping lr s-tälje
Michkijn skrev:nicke8 skrev:jag är lätt på men jag åker från nyköping lr s-täljeokai. du vet kanske närmare träffen varifrån du åker
nicke8 skrev:Michkijn skrev:nicke8 skrev:jag är lätt på men jag åker från nyköping lr s-täljeokai. du vet kanske närmare träffen varifrån du åker jaa då men måste juh till jobbet och polera upp bilen innan man åker på treffen och ja jobbar i nyköping så då kan ja lika bra åka där ifrån:)
_Tony_ skrev:åker me från södertälje
Michkijn skrev:nicke8 skrev:Michkijn skrev:okai. du vet kanske närmare träffen varifrån du åker jaa då men måste juh till jobbet och polera upp bilen innan man åker på treffen och ja jobbar i nyköping så då kan ja lika bra åka där ifrån:)då taggar jag in dig där
nicke8 skrev:Michkijn skrev:okai. du vet kanske närmare träffen varifrån du åker jaa då men måste juh till jobbet och polera upp bilen innan man åker på treffen och ja jobbar i nyköping så då kan ja lika bra åka där ifrån:)
Michkijn skrev:okai. du vet kanske närmare träffen varifrån du åker
Michkijn skrev:-Zeus-: om jag tar sunnyn och kör först, och om ingen får köra om, så lär det gå i 90... Måste fixa växellådan XD
-Zeus- skrev:Michkijn skrev:-Zeus-: om jag tar sunnyn och kör först, och om ingen får köra om, så lär det gå i 90... Måste fixa växellådan XDhahaha!! Blockera vägen! det blir nog bäst så!!
Michkijn skrev:-Zeus- skrev:Michkijn skrev:-Zeus-: om jag tar sunnyn och kör först, och om ingen får köra om, så lär det gå i 90... Måste fixa växellådan XDhahaha!! Blockera vägen! det blir nog bäst så!!Fast det återstår att se, är ju lite mer än en månad kvar nu.
Mazda6sex skrev:Mycket foton blir det iaf Kanske lyckas fixa en ford transit som åker runt oss och fotar.. skulle väl va ganska coolt?
nicke8 skrev:Mazda6sex skrev:Mycket foton blir det iaf Kanske lyckas fixa en ford transit som åker runt oss och fotar.. skulle väl va ganska coolt? ja de tkr jag skulle va kul och låter som en bra ide:)
Michkijn skrev:nicke8 skrev:Mazda6sex skrev:Mycket foton blir det iaf Kanske lyckas fixa en ford transit som åker runt oss och fotar.. skulle väl va ganska coolt? ja de tkr jag skulle va kul och låter som en bra ide:)Och som tack för det så kan vi plåta Forden från våra bilar