Memme skrev:
Tack för tipsen, blir genast att läsa igenom och fixa till lite saker!

..
Har ändrat i den nu, men den blir nog inlagd efter sju. La till flera bilder och sånt kul, även att jag inte länka till garaget.org ... Om det nu är någon äldre som köper den så blir de lättare för honom/henne att se lite flera bilder direkt på blocket.
Mvh Emil
Jag har granskat dina bilder och nu kanske detta har med kameran att göra men jag tycker att du har skumt ljus på i praktiken alla bilder

Vet dock inte hur mycket detta betyder för en potentiell köpare. Sedan skulle jag skippat/ändrat inredningsbilden då den enbart visar att förarstolen är hel och den verkar ha tagits relativt hastigt, roligare med en bild på hela inredningen eller dylikt.
Senast redigerat av Slash (22 augusti 2010)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!