Bad Company 2! Några lirare?

Frostfjord Ljudbyggare
12 mars 2010 · 170 Inlägg

Ja, det är helt oslagbart. Den första timmen innan man hade vavnt sig var lite "Wtf ska detta förställa" men sen är det mer beroende framkallande än MW2.

Något jag funderar lite på är unlocks systemet. Verkar lite enkelt. När man sett lvl3 med bättre uppgraderingar än en själv (10 nu tror jag). Då har jag i huvudsak snipat hela tiden. (ja maxat fordons unlocksen med). Men helt klart toppen med att istället för att vänta på att snubben i huset ska sticka huvudet i fönstret så kan man ju riva vägen/taket/huset. Mycket bekvämare!

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Neos
13 mars 2010 · 105 Inlägg

Jag lirar BF BC 2. Lirar bara online och har inte ens testat single. Spelet är klockrent och man har nästan blivit beroende av det. Har inte testat MW så kan inte uttala mig om det är bättre eller inte.
Givetvis var spelet svårt i början och man blev skjuten rätt lätt. Men efter ha nött ett tag så kan man banorna och man kan lägga upp lite mer "taktik".

Bra grafik. Grym känsla. Rekomenderas starkt!

Eliat85 heter jag på ps network. Lägg gärna till

Senast redigerat av Neos (13 mars 2010)

Frostfjord Ljudbyggare
18 mars 2010 · 170 Inlägg

Inga fler lirare? Adda mig på PC: Frosty|

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
habomaster
18 mars 2010 · 463 Inlägg

Jag kör också på PC.. Grymt spel!

Har dock aldrig provat single läget..

maccswe
19 mars 2010 · 200 Inlägg

Lirar på XB360

Adda maccswe så syns vi ute i fältet!

Senast redigerat av maccswe (19 mars 2010)

Vett74
19 mars 2010 · 437 Inlägg

Börjar på bli less på att man blir utslängd ur servern hela tiden,står ju fan still i rankingen pga detta sad

BMW 525 (1993)
Chevrolet Corvette "Stingray" (1974)
Frostfjord Ljudbyggare
22 mars 2010 · 170 Inlägg

Vett74 skrev:
Börjar på bli less på att man blir utslängd ur servern hela tiden,står ju fan still i rankingen pga detta sad

Det har jag inte mycket bekymmer med. Har du kollat din punkbuster grej?
Det jag stör mig på är att spelet bara "försvinner/stängs av". Vet det har med directX att göra. Provat att fixa det med och det blev bättre. Men inte perfekt

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
iceman_21
22 mars 2010 ·

Köpte mitt i onsdags.. å lirat ett par gånger. I mina ögon är det HELT oslagbart!
fruktansvärt skoj å lira!  ljudet å grafiken är underbart!

Heter: Iceman_lbd  om ni ska adda.

falloutboy
22 mars 2010 · 1 723 Inlägg

kör på ps3 och heter leoben_conoy

lägg till!

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 mars 2010 · 3 519 Inlägg

Jag spelar också..
Men håller mest på att spela igenom spelet nu, innan jag blir att spela online. Men det är ett grymt spel. Snygg och välgjort. Bra känsla och ljud. GRYMT!!

Men håller på att lira mycket Just Cause 2 nu också.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
PromoteToLeader
8 april 2010 · 57 Inlägg

Någon som vet vilken den högsta leveln är?

Jeppster
8 april 2010 · 160 Inlägg

PromoteToLeader skrev:
Någon som vet vilken den högsta leveln är?

Det undrar jag med  smile

ZonaX Svetsare
8 april 2010 · 3 150 Inlägg

Lirar också på Xbox 360.  Jävligt grymt är det!  smile  Och jag som tyckte att mw2 var asbra  xD


Edit]  Dock var singleplayer-läget i mw2 fett!

Senast redigerat av ZonaX (8 april 2010)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Challe666 Rockabilly
8 april 2010 · 99 Inlägg

Jeppster skrev:

PromoteToLeader skrev:
Någon som vet vilken den högsta leveln är?

Det undrar jag med  smile

har sett folk som är på lvl 50 så de kan nog vara den sista lvln

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
dantiberg
9 april 2010 · 254 Inlägg

så satans roligt spel, dantiberg på ps3

Jeppster
9 april 2010 · 160 Inlägg

ZonaX skrev:
Lirar också på Xbox 360.  Jävligt grymt är det!  smile  Och jag som tyckte att mw2 var asbra  xD


Edit]  Dock var singleplayer-läget i mw2 fett!

Vad är ditt Gametag, skulle vara kul att ha nån att spela med cool Spelar dagligen

ZonaX Svetsare
9 april 2010 · 3 150 Inlägg

Jeppster skrev:

ZonaX skrev:
Lirar också på Xbox 360.  Jävligt grymt är det!  smile  Och jag som tyckte att mw2 var asbra  xD


Edit]  Dock var singleplayer-läget i mw2 fett!

Vad är ditt Gametag, skulle vara kul att ha nån att spela med cool Spelar dagligen

smile   GT:  SONAX jl



Den stora skillnaden också mellan mw2 och bc2 är ju sammarbetet, i mw2 you're on your own medans man i bc2 helt enkelt sammarbetar   tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Moser .-ϻΘϨƎЯ
9 april 2010 · 1 313 Inlägg

spelar så gott som dagligen, kör på ps3 mitt nick är Resom84 big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Frostfjord Ljudbyggare
12 april 2010 · 170 Inlägg

ZonaX skrev:
Lirar också på Xbox 360.  Jävligt grymt är det!  smile  Och jag som tyckte att mw2 var asbra  xD


Edit]  Dock var singleplayer-läget i mw2 fett!

Visst ett mycket trevligt singleplayer läge. Men väldigt basic med kassa "team mates". De kan skjuta i en kvart utan att döda något. Hade de haft lite skills kunde de ju lagt till mer fiender. Gärna sett lite mer AT action med. Men annars känns det lite uppgraderat MW2

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
ZonaX Svetsare
12 april 2010 · 3 150 Inlägg

Frostfjord skrev:

ZonaX skrev:
Lirar också på Xbox 360.  Jävligt grymt är det!  smile  Och jag som tyckte att mw2 var asbra  xD


Edit]  Dock var singleplayer-läget i mw2 fett!

Visst ett mycket trevligt singleplayer läge. Men väldigt basic med kassa "team mates". De kan skjuta i en kvart utan att döda något. Hade de haft lite skills kunde de ju lagt till mer fiender. Gärna sett lite mer AT action med. Men annars känns det lite uppgraderat MW2

Aa, fast tänkte mer på storyn och dom väldigt speciella sekvenserna som i slutet tex. nånstans där du är i öknen och ser suddigt och håller på att trilla omkull sen ska du döda han vafan han nu heter  tongue

Samma sak i 1an också då en teammate slänger över en m1911 till dig som du ska använda för att skjuta "the bad guy"  tongue

Sen det med dåliga teammates kan vara för att just du ska skjuta ner så många som möjligt  smile




Men multiplayerläget tycker jag det är stoooor skillnad på, för det första är banorna i bc2 typ 3-4 ggr så stora som i mw2, sen lagspelet är ju fett med bättre i bc2. Sen att man kan köra diverse fordon och grejer gör ju inte saken sämre  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang