Ang: Karavan från Malmö Helsingborg Örkelljunga Ljungby till ELMiA 2010 LÖRDAG 3

Mr Schnitzer
13 mars 2010 · 76 Inlägg

Absolut_Kung skrev:

Mr Schnitzer skrev:
Memories och rolle23: Håller med er som sagt! Det körschema som vi först hade är just de som jag använde mig av som träffansvarig när vi körde upp med ClubE36/46 ett antal år i rad. Tackar för orden för bättre ordning och bättre sammanhållning smile.

Men men, några av grabbarna här ovan orkar inte upp så tidigt wink - inget fel med det - så vi delar väl upp oss och kör i två karavaner. En tidig och en sen.
Sugna på att sticka enligt ClubE36/46-schemat, naturligtvis är alla bilar välkomna att hänga på?
Vet några till som kommer att hänga på det tidiga schemat.

Mvh Jimmy

Jag kör om dig efter ha åkt efter de "nya" schemat big_smile o då ska jag klappa en ko på vägen oxå så de blir lite sport!

Ledsen men den ekvationen går inte riktigt ihop eftersom ni enligt schemat är i Jpkn. ca 2,5h efter oss!?
Har det med den där kon att göra eller? Har du möjligtvis konverterat familjeracern till att gå på kogödsel? smile

Senast redigerat av Mr Schnitzer (13 mars 2010)

Xtravagant 1337
13 mars 2010 · 1 343 Inlägg

Denna tråden börjar urarta..
Tidiga schema, gamla club36, klappa kor och gud vet allt.
Är det obligatoriskt att klappa kon om man kör efter nya schemat eller kan man bara sitta i bilen och titta? wink

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
DjMes
13 mars 2010 · 622 Inlägg

Jag säger så här iaf, Kör man efter esses schema, så efter HBG får du börja gasa för att hänga på, och det kallar jag inte en karavan, och vill man köra med esse så får ni jätte gärna göra det...

Det känns som om att ni blir hedrade för att ni åker med honom, och typ hela livet kommer att rasa ifall om ni inte gör det....

Det som är planerat med E36 E46 klubbens gamla schema är att:
ALLA ska kunna köra tsms...
När vi kommer fram på lördagen är det förträff på A6 parkering, där vi förväntar oss dem som kom dit på fredagen ansluter sig till oss....
, Esse´s körning e bara bränna raka vägen dit, in och titta sen bränna iväg igen....

Jag och Mr Schnitzer försöker att planera en heldag med gemensam körning förträff samt efterträff, jag har ordnat med videokamera samt systemkamera, för att fotografera och göra en snygg video...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Mr Schnitzer
13 mars 2010 · 76 Inlägg

Xtrabagant: Håller med dig. Ny tråd för den tidiga karavanen (körschema bla. från gamla Club E36/e46) kommer att läggas upp inom kort. Så kan man välja om man vill åka tidigt eller lite senare.

Mvh Jimmy

DjMes
13 mars 2010 · 622 Inlägg

Så där då var tråden för första karavanen från Malmö klar....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=170790

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Xtravagant 1337
13 mars 2010 · 1 343 Inlägg

DjMes skrev:
Jag säger så här iaf, Kör man efter esses schema, så efter HBG får du börja gasa för att hänga på, och det kallar jag inte en karavan, och vill man köra med esse så får ni jätte gärna göra det...

Det känns som om att ni blir hedrade för att ni åker med honom, och typ hela livet kommer att rasa ifall om ni inte gör det....

Det som är planerat med E36 E46 klubbens gamla schema är att:
ALLA ska kunna köra tsms...
När vi kommer fram på lördagen är det förträff på A6 parkering, där vi förväntar oss dem som kom dit på fredagen ansluter sig till oss....
, Esse´s körning e bara bränna raka vägen dit, in och titta sen bränna iväg igen....

Jag och Mr Schnitzer försöker att planera en heldag med gemensam körning förträff samt efterträff, jag har ordnat med videokamera samt systemkamera, för att fotografera och göra en snygg video...

ok att man vill köra på olika sätt men det känns lite som pajkastning mot esse..
Jag känner inte speciellt för hans schema men jag känner att jag borde försvara honom lite.
Att ni inte vill köra som han planerat är ju en sak.
Beskriv vad som gör er rutt bättre och få med er folk på det viset.

Att klanka ner på Esses rutt och på så vis få folk med er känns lågt.
Man får ju faktiskt hedra personer som faktiskt tar tag i det och fixar en tråd och ett schema.

Smaken är som baken.
Vissa vill köra tidigt vissa vill det inte.
Så ni kan ju båda argumentera för ert egna schema istället för emot den andres.

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Kungen-EssE
13 mars 2010 · 993 Inlägg

Andreas, vi skiter i klappar kor och sånt, vi kör med DJMes och Mr Acschnitzher schema...
Och så säger jag till mina andra mannar också det...

nu är alla nörjda och glada?

BMW !!!!

p.s: håller med Xtravagant, ingen ska klanka ner på mig för att ni inte vill köra över 1Liter/milen !!! yikesyikesyikesyikesyikeswinklollolrollrollcoolcoolbig_smilesmile

Senast redigerat av Kungen-EssE (13 mars 2010)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Absolut_Kung
14 mars 2010 · 63 Inlägg

Säg bara tid från stattena, så jag vet vad jag ska säga till grabbarna här

Living on the edge!
BMW 330XD M-Sport "BMW Performance" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang