Inför: Carlstad Streetmeet 12/6 2010. Stort tack.

JoXter
12 juni 2010 · 492 Inlägg

Alla är välkomna mellan 14-15 (även efter 15 men vore bra om alla har möjlighet till att komma mellan 14-15!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
P-O Putsnisse
12 juni 2010 · 265 Inlägg

Kommer inte att delta...sitter i Borås och väntar på en bärgningsbil...förmodligen har toppackningen gått...jävligt kul...roll

Effektiv
12 juni 2010 · 344 Inlägg

Samling halv 2 - 2 asg/statoil kristinehamn för dom som vill åka i grupp smile

HARTIN
12 juni 2010 · 49 Inlägg

ska ju regna hela dagen:S

Anniemal
12 juni 2010 · 18 Inlägg

Det står ju på diverse vädersidor att det skall ha spöregnat hela morgonen och skall regna hela dagen. Här på Färjestad har det inte kommit en droppe ännu! Och det har spruckit upp fint över oss, de mörkaste molnen är borta. Men man vet ju aldrig vad som kommer hända, i o m att det blåser en hel del...

Men jag håller tummarna!! smile

Anniemal
12 juni 2010 · 18 Inlägg

Och där kom regnet! Skit också...

Derbi
12 juni 2010 · 1 531 Inlägg

Vi vill tacka alla utställare,sponsorer/samarbetspartners som kom på dagens träff. Även ni (få) funktionärer som ställde upp skall ha en stor eloge. Tyvärr var ju vädret inte det bästa men så jätte dåligt tycker vi ändå inte att det var. Men ni som var där hoppas vi trivdes och hade trevligt.

Även kortegen gick väldigt smidigt så ett stort tack även för detta.

Nu blickar vi framåt mot nästa års träffar för då satsar vi på två stycken.

Än en gång stort tack.

Sjokvist
12 juni 2010 · 138 Inlägg

jag tyckte  att det vara  bra  i dag. even att det rengnade  lite  då och då men kul som fan smile

Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
Volvo V70 "Here v70" (2009)
aigloow
12 juni 2010 · 537 Inlägg

tack till arrangörerna till träffen. Tack till er som kom trots att det var dåligt väder och grattis till vinnarna.
Hoppas på lite bilder snart!!!!! vi syns på nästa träff.

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
Mazda 626 coupé 2,0 fe3 turbo "Back to normal." (1988)
flurka
13 juni 2010 · 112 Inlägg

Tyckte det vart en kanondag på norrafältet, vädret ställde ju till det men det kan man inte styra över...


Tyckte det var trist att så många utställare åkte innan träffen var över, var många som lagt ner mycket jobb på denna träff.

Stort tack till arrangörerna och deltagarna (de som stannade) smile

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
WeDo
13 juni 2010 · 3 390 Inlägg

En Inför tråd ska aldrig göras om till en Eftersnack. För detta ska en helt ny tråd skapas.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang