Katalysator bulan i golvet borttagen så att stolen kommer lägre..
ta bort
kapade ur och tejpade en kartongbit med silvertejp och satte den på utsidan här sitter den på insidan
plastat ett par lager.. och tagit bort kartongen alltså polyester fastnar inte på silvertejp..
ruggat upp ytan innan spackling.
Gjorde en bogser ögla på jobbet idag
sitter bultat i ett 90 graders plattjärn som svetsas i rambenet väntar på delarna från usa och uk .. för att få ihop framvagnen dom lämnade usa den 19:onde så dom borde väl komma snart,, Uk prylarna kommer nog imorrn eller övermorrn
vi provar med det men man blir lätt handikappad med så mycket bilar runt om sig på banan.. blir mycket att bara hålla koll på alla andra .. men tanken e ju att lägga feta rökridåer
när jag ändå är och skriver i tråden .. 30 mm spacers monterat bak lackat bromsok och bytt belägg bak till ebc redstuff får se om kryckan tar bättre nu då? var på GTH idag och köpte nipplar till min servokylare ,mekonomen och köpte oljefilter och olja tändstift..och färgtema och köpte förtunning så jag kan lacka det där stackars kjolpaketet.. det tråkiga är att kamera 2 har även den pajjat.. därför har jag inte lagt upp nå bilder.. frammvagnen är ombyggd och klar har nu ca 55grader paralell steer (båda hjulen svänger lika mycket) tror orginal ligger runt 35 grader.
vi provar med det men man blir lätt handikappad med så mycket bilar runt om sig på banan.. blir mycket att bara hålla koll på alla andra .. men tanken e ju att lägga feta rökridåer
Det blev inget mantorp för mig i år !! jävla apröv... men kanske var bäst så .. turbon släppte ut olja i torsdags när den stog på tomgång utanför verkstan och lämna ett jäkla rökmoln, jag vet att den varit glapp ett tag,men har blundat för det olof var snäll och lämnade en påse riven turbo innan dom stack till mantorp så nu har jag renoverat en turbo för första gången.. Busenkelt ! har köpt en ny kamera också.. sparde ju en massa stålars genom att stanna hemma så jag bjöd familjen på en ålandsresa, åker imorrn. jaja styrvinklarna e klara blev ca 45 grader paralell steer.mätt med plattor. hade 55 grader med gradskiva ,tydligen inte lika exakt:) slänger upp lite bilder från senaste tiden i garaget.
Följt tråden ett tag nu men inte skrivit tidigare. Ser skitbra ut, bra inspiration!
Kommer nog göra samma sak med både huven och med fronten
men varför inte skrivit något? fan min tråd e död ..medans alla 740 raggare har 300 sidor ...? Tack ! bara copy, det har jag gjort! hittat mycket på driftworks.com
Ja gillar då din tråd Läser dom dagar det kommer update! Gillar det ja ser! du får gärna säga till om det händer nå kul någon helg i hagsta så får man åka ner och titta! Va ner på skogenracing en sväng när dom hade sin dag där.
Mvh Mellander
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program