Bilen köptes in som helt gubb orginal och har genomgått en förvandling för o få en clean bruksbil :) Den förfinas ständigt med små detaljer så kommer nog alltid hålla på med något på den :)
Fann precis din projekttråd, tråkigt att man missat & gått miste om all trevligheter. Fräsch & snygg E39-a, gillar verkligen att du körde "clean-stuket".
Såg att du monterade in alu/chrome- ringar i mätarhuset. Har själv ett par liggandes & tänkte sätta in dem i slutet utav månaden. Vad/ vilka verktyg krävs för att skruva loss all skruvar (torxmejsel eller?) .
Om jag kommer ihåg rätt så är det inga skruvar på själva mätarhuset utan nån sorts djävulens påfunds plast piggar som ska vridas så dem kommer igenom sina hål så de tog en stund o få isär...
Inköpslistan för 2012 är väl typ: M50 insug, M3 grenrör, 19-20" fälgar
Jag söker coils till min, det ska hålla för nån enstaka trackday, vanlig körning och lite race typ, ta technix har jag bara hört skit om , så sånna vill jag inte ha!