hmm hur göra, åka eller inte det är frågan, gillar ju träffarna men ska det vara en bom och massa regler med tider osv känns det mindre lockande tyvärr...
hmm hur göra, åka eller inte det är frågan, gillar ju träffarna men ska det vara en bom och massa regler med tider osv känns det mindre lockande tyvärr...
Hur göra?
åka såklart! skiter de sig på bauhas så drar vi till maxi
Hur göra?
Du var väl på träffarna förra året?
Det är samma regler som gäller nu, bara att en bom monterats, antagligen pga att folk vistades på parkeringen efter förbudstid.
Jag säker kom på träffen ! Den kommer flyttas till gamla maxi parkeringen vid kl22.
kommer bli riktigt trevligt hoppas jag , hoppas att inte nån dricker alls , bilar är kul utan alkohol inte så kul för dom som kör när det ligger burkar å flaskor överallt !!!!!!
Kommer kan man inte dra en cruising inna 22 genom stan sen åker man till maxi . för då får man ju med sig alla . och det blir inte lika stelt att bara gå på parkeringe kul när det händer lite under kvällen....
Kommer kan man inte dra en cruising inna 22 genom stan sen åker man till maxi . för då får man ju med sig alla . och det blir inte lika stelt att bara gå på parkeringe kul när det händer lite under kvällen....
jag tycker det låter som en trevlig idé. jag är lätt på!