Var i stan för en timme sen. Små molnigt, Men solen tittade fram då & då. Just nu är jag i Åby. Här är det moln och blå himmel på endel ställen ! Tror det kommer vara bra väder hela kvällen !
Det låter ju kanon! vi är ett gäng från uppsala som tänkte åka ner! Smhi säger regn och aftonbladet säger klart väder? så jag vet inte:)
Jag är nästan helt säker på det blir klart ! Verkar spricka upp!
Mitt förslag är att ca kl 21.40 så börjar alla att tuta så kör vi en cruising genom stan har ingen bra ledar bil så någon får gärna ta täten. det ja tänkte va att vi åker först. stockholmsvägen sen upp på kungsgatan hela vägen upp till rondellen vi brandsationen. sen åker vi längs södra promenaden bort till östra promennaden sen hela vägen ner till ståthögavägen sen ner mot maxi.
Mitt förslag är att ca kl 21.40 så börjar alla att tuta så kör vi en cruising genom stan har ingen bra ledar bil så någon får gärna ta täten. det ja tänkte va att vi åker först. stockholmsvägen sen upp på kungsgatan hela vägen upp till rondellen vi brandsationen. sen åker vi längs södra promenaden bort till östra promennaden sen hela vägen ner till ståthögavägen sen ner mot maxi.