Hej Skulle gärna komma men jag tror att väldigt många kommer festa och dricka på andra håll ist Så ett annat datum vore bra Kram linda
Bara o välja, man kan inte alltid få båda?
Fast nu tror jag att ni båda misstar er då man firar valborg dagen innan den första maj. Så problemet är väl isåfall att folk är bakfulla och inte får köra.
Det skulle dock inte vara så negativt om alla som hellre festar gjorde det just någon annan stans..?
bara en fråga, hade dom inte ändrat tiden till kl 10 på parkeringen nu?
Tror jag har för mig om att det va typ den tiden efter man inte får vistats på parkeringen. Det tråkiga är att folket splittras efter det! Man skulle ju försöka att ordna en återsamlingplats någon stans?
bara en fråga, hade dom inte ändrat tiden till kl 10 på parkeringen nu?
Tror jag har för mig om att det va typ den tiden efter man inte får vistats på parkeringen. Det tråkiga är att folket splittras efter det! Man skulle ju försöka att ordna en återsamlingplats någon stans?
Var det inte Citygross parkeringen förra året nån gång vill jag minnas... Inte världens största uppslutning men.....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
både City Gross och Bauhuas har vistelseförbud efter 22... men MAXI har tagit bort sina förbud! och räcker itne Maxi till så finns det K-rauta och Elgigantens parkeringar att fylla upp brevid Maxi.
Ingelsta är fullt av parkeringar och polisen lär ha lite småbekymmer att försöka flytta på 1000 motstridiga motorfantaster...? hur slutar alla andra stora motorsammanställnignar.. tex, hur gick det för polisen i Jönköping förra året när dom försökte stänga av A6? och för poliserna i Helsingborg under Vallåkra?
Ser fram emot att dyka upp på någon av dessa träffar då jag flyttar till Norrköping på måndag och känner typ inte en käft Men det finns väl alltid lite folk att träffa : )
både City Gross och Bauhuas har vistelseförbud efter 22... men MAXI har tagit bort sina förbud! och räcker itne Maxi till så finns det K-rauta och Elgigantens parkeringar att fylla upp brevid Maxi.
Ingelsta är fullt av parkeringar och polisen lär ha lite småbekymmer att försöka flytta på 1000 motstridiga motorfantaster...? hur slutar alla andra stora motorsammanställnignar.. tex, hur gick det för polisen i Jönköping förra året när dom försökte stänga av A6? och för poliserna i Helsingborg under Vallåkra?
Kvällen är vår gott folk, sköt det snyggt bara
Att stå på A6 som har inga förbjud skyltar är en sak. Att stå kvar på Bauhuas, willys och city cross efter kl 22 så kan ni alla förvänta er att polis ger er böter.
Med tanke på att det är folk som "ordnar" träffarna va sägs om att kontakta polisen för att ta reda på va som händer? istället för att TRO saker hela tiden!