Inför: Meet Of The Month #1 2010

Iam2fast4U
29 mars 2010 · 1 534 Inlägg

första maj äre ju datumet som gäller eftersom första maj tåget går på för middagen
blir rätt mycket bilar ändå

BMW E34 "538" (1990)
Martin_andersson
29 mars 2010 · 93 Inlägg

kommer med gulfen smile

Volkswagen GOLF MK4 GTI "RiDiN LoW 400hk" (2000)
CarpeDiem German Engineering
29 mars 2010 · 9 081 Inlägg

Ska försöka komma, har aldrig varit på MoM-träff men hört att det är galet kul smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Undisputed Always Bet On Black
29 mars 2010 · 125 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Ska försöka komma, har aldrig varit på MoM-träff men hört att det är galet kul smile

Då har du hört helt rätt min vän smile

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
volvo740s
29 mars 2010 · 81 Inlägg

Klart man kommer med skåpet! som man längtat!

_JoCCeV TVT Member
30 mars 2010 · 377 Inlägg

Will be there! big_smile Längtar!

Accelsson
30 mars 2010 · 240 Inlägg

Backlundaren skrev:

MaulinR skrev:

gujka skrev:
Hej smile Skulle gärna komma men jag tror att väldigt många kommer festa och dricka på andra håll ist hmm Så ett annat datum vore bra smile Kram linda

Bara o välja, man kan inte alltid få båda? smile

Fast nu tror jag att ni båda misstar er då man firar valborg dagen innan den första maj. Så problemet är väl isåfall att folk är bakfulla och inte får köra.

Det skulle dock inte vara så negativt om alla som hellre festar gjorde det just någon annan stans..?

Street Knight
BMW 320d (2011)
Rollon_
30 mars 2010 · 31 Inlägg

bara en fråga, hade dom inte ändrat tiden till kl 10 på parkeringen nu?

T-Andersson
30 mars 2010 · 347 Inlägg

Rollon_ skrev:
bara en fråga, hade dom inte ändrat tiden till kl 10 på parkeringen nu?

Tror jag har för mig om att det va typ den tiden efter man inte får vistats på parkeringen.
Det tråkiga är att folket splittras efter det! Man skulle ju försöka att ordna en återsamlingplats någon stans? smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Bmw335i
30 mars 2010 · 51 Inlägg

Kanske kommer. Det stämmer att dem ändrat efter 22:00 får man ej vistas på parkeringen.

WeDo
30 mars 2010 · 3 390 Inlägg

T-Andersson skrev:

Rollon_ skrev:
bara en fråga, hade dom inte ändrat tiden till kl 10 på parkeringen nu?

Tror jag har för mig om att det va typ den tiden efter man inte får vistats på parkeringen.
Det tråkiga är att folket splittras efter det! Man skulle ju försöka att ordna en återsamlingplats någon stans? smile

Var det inte Citygross parkeringen förra året nån gång vill jag minnas... Inte världens största uppslutning men.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
gRiLLiS945 Allt i allo
30 mars 2010 · 183 Inlägg

spelar de nån roll hur ska dom få bort alla därifrån tex tiden är la oviktigt..ni blir ju inte av med bilen i körkortet idirekt

Volvo 945 T "Bling Bling Snurbo Edition" (1998)
Volvo Pv 544 Favorit "Terapibilen" (1960)
Volvo-lollungen
30 mars 2010 · 602 Inlägg

Vart ska vi vara efter 22.00 isf? citty gross igen lr?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
TurboTias Permanently Banned
30 mars 2010 · 343 Inlägg

både City Gross och Bauhuas har vistelseförbud efter 22... men MAXI har tagit bort sina förbud! och räcker itne Maxi till så finns det K-rauta och Elgigantens parkeringar att fylla upp brevid Maxi.

Ingelsta är fullt av parkeringar och polisen lär ha lite småbekymmer att försöka flytta på 1000 motstridiga motorfantaster...? hur slutar alla andra stora motorsammanställnignar.. tex, hur gick det för polisen i Jönköping förra året när dom försökte stänga av A6? och för poliserna i Helsingborg under Vallåkra? smile

Kvällen är vår gott folk, sköt det snyggt bara wink

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Karlss0n Lageransvarig/Montör
31 mars 2010 · 378 Inlägg

Ser fram emot att dyka upp på någon av dessa träffar då jag flyttar till Norrköping på måndag och känner typ inte en käft tongue Men det finns väl alltid lite folk att träffa : )

___
\__
___o__|
Lindgren_
31 mars 2010 · 2 644 Inlägg

ÅK INTE IFRÅN PARKERINGEN ÄVEN ATT KLOCKAN SLÅR 22! det är bara stå kvar!

Johan Lindgren
noomadic
31 mars 2010 · 258 Inlägg

jag flyttar då inte på mig eller min bil efter kl 22:00 smile

enpetar-klubben
Volvo V70 2.4D "summun" (2006)
Mitsubishi Evolution 2 "GSR RWD" (1994)
turbotoft
31 mars 2010 · 195 Inlägg

får väl se om man dyker upp med bilen.. är ju inte riktigt färdig för o visas upp ännu big_smile, jag kommer däremot flytta på mig wink mest för o leta race big_smile

Volvo 944 S 2.3 "Playing It LOUD" (1996)
jente
31 mars 2010 · 92 Inlägg

TurboTias skrev:
både City Gross och Bauhuas har vistelseförbud efter 22... men MAXI har tagit bort sina förbud! och räcker itne Maxi till så finns det K-rauta och Elgigantens parkeringar att fylla upp brevid Maxi.

Ingelsta är fullt av parkeringar och polisen lär ha lite småbekymmer att försöka flytta på 1000 motstridiga motorfantaster...? hur slutar alla andra stora motorsammanställnignar.. tex, hur gick det för polisen i Jönköping förra året när dom försökte stänga av A6? och för poliserna i Helsingborg under Vallåkra? smile

Kvällen är vår gott folk, sköt det snyggt bara wink

Att stå på A6 som har inga förbjud skyltar är en sak. Att stå kvar på Bauhuas, willys och city cross efter kl 22 så kan ni alla förvänta er att polis ger er böter.


Med tanke på att det är folk som "ordnar" träffarna va sägs om att kontakta polisen för att ta reda på va som händer? istället för att TRO saker hela tiden!

Senast redigerat av jente (31 mars 2010)

Street Knight
Accelsson
31 mars 2010 · 240 Inlägg

jente har ju en poäng, är det någon som VET vad det är för efterföljder på att vistas på parkeringen under den tiden som förbudet gäller?

Street Knight
BMW 320d (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang