Hur Klantiga Är Era Flickvänner/fruar/partners?

LadyJ Jennie.A
14 augusti 2010 · 31 Inlägg

expojkvännen glömde nycklarna i min brors bil över natten. två gånger.
expojkvännen glömde nycklarna i min bil över natten. tre gånger.

En killkompis o jag skulle ut och åka med hans pappas nya saab med nya feta 18" are. och kör upp på en bred trottoarkant. Resulterade i stötta fälgar. Sen "glömmer" han att vrida på ratten så vi hamnar rakt upp i en stor häck, resulterade i repad lack. Klantigt. 

En killkompis skulle tanka när mobilen ringde och medans han pratade på så tankades bilen och så slog pumpen av automtatiskt som den alltid gör och han är helt inne i sitt samtal och sätter sig i bilen och kör iväg. Sen efter att han kört en stund ser han i backspegeln hur pumpen sitter kvar i bilen..

Min pappa glömde lägga i handbromsen med mig i när jag var runt 5 bast. Resulterade i att bilen rullade ner i grannens trädgård. Med mig i. har fått bestående men utav det, lägger inte föraren i handbromsen innan h*n går ut så gör jag det.

Vet faktiskt inga fruntimmen som klantat sig.. wink

Zeen_
21 augusti 2010 · 50 Inlägg

Tjejer kan inte köra bil, därför får dom inte heller köra min smile

Supralady
25 augusti 2010 · 79 Inlägg

Min sambo har nog kört min Supra ca 5ggr. Tre av gångerna har han kört in i trottoarkanter med resultat: Mer än skavda fälgar och stora flikar på däcken....Han berättade inte det heller!
På min Peugeot har han lyckats med bravaden att köra på kaniner (3st) på samma ställe på fronten alla gångerna... visserligen inte riktigt hans fel, men ändå!
Skodan har han skavt invändigt lite här å där och mugghållaren är i 4 delar..

Han är helt enkelt inte rädd om sakerna. Han får inte köra Supran fler gånger...

Jag har själv lyckats med lite skavanker på bilen, men det är min bil. Jag har aldrig skadat någon annans bil..

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
adde87
25 augusti 2010 · 228 Inlägg

Mitt ex slängde upp dörren i en sten på min förra golf trots att jag sa till henne att inte öpnna dörren för mkt, det är trångt och är stenar längre in. "-nej, det är ingen fara, jag är alltid försiktig"

Jo tjena, pang så står dörren nästan helt öppen.. Blev lagom bitter då. haha.. fick sen höra  "-Det är väl ingen fara, det är bara en bil!"

Senast redigerat av adde87 (25 augusti 2010)

Det e VI som e HAMMARBY!
Zeen_
25 augusti 2010 · 50 Inlägg

adde87 skrev:
Mitt ex slängde upp dörren i en sten på min förra golf trots att jag sa till henne att inte öpnna dörren för mkt, det är trångt och är stenar längre in. "-nej, det är ingen fara, jag är alltid försiktig"

Jo tjena, pang så står dörren nästan helt öppen.. Blev lagom bitter då. haha.. fick sen höra  "-Det är väl ingen fara, det är bara en bil!"

När en tjej säger så...så kör man tillbaka med en:

"Bara en bil?! mad Ja, och du är bara en tjej lol"

lolcool

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
26 augusti 2010 · 3 929 Inlägg

Supralady skrev:
Min sambo har nog kört min Supra ca 5ggr. Tre av gångerna har han kört in i trottoarkanter med resultat: Mer än skavda fälgar och stora flikar på däcken....Han berättade inte det heller!
På min Peugeot har han lyckats med bravaden att köra på kaniner (3st) på samma ställe på fronten alla gångerna... visserligen inte riktigt hans fel, men ändå!
Skodan har han skavt invändigt lite här å där och mugghållaren är i 4 delar..

Han är helt enkelt inte rädd om sakerna. Han får inte köra Supran fler gånger...

Jag har själv lyckats med lite skavanker på bilen, men det är min bil. Jag har aldrig skadat någon annans bil..

Ush såna personer som tar sönder saker och ska pilla på allt utan att bry sig yikes
Synd att det är din sambo också lol

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
bmx
8 oktober 2010 · 7 100 Inlägg

tjejen vill inte ens köra min bil,lika bra de tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
FULLGAS Mångsysslare
9 oktober 2010 · 303 Inlägg

Min tjej är lite av en rally förare..... man sitter å kramar i hantaget över sidorutan ganska ofta faktist , men köra bil de kan hon de e inget snack om saken , tror hon har kantstöt en fälg för mig ,men inte ETT ENDA kjolpaket eller liknade har gått sönder !!! och då har ja haft mycket låga bilar och hon har kört alla !!, och hon visar även vart skåpet skall stå vid ett röljus ! ,

inte låna ut bilen ??? har ni ingen helförsäkring elle ? räddare om tjejen en om bilen/bilarna !!

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
tobehappy
22 oktober 2010 · 13 Inlägg

Mitt ex och jag var på ett stort köpcentrum för en trevlig dags shopping. Han tycker dock att det blir varmt och går ut till bilen för att lämna sin jacka medan jag stannar kvar där inne. Ett par minuter senare kommer han in och ser alldeles knäckt ut. Jag frågar honom vad som har hänt och han säger att han har låst in nycklarna i bilen. Jag får ett hejdlöst skrattanfall men inser snart att det inte är så himla roligt. Dels för att hans extranycklar låg hemma, sisådär fyrtio mil härifrån. Dels därför att det innebär att vi får ringa dit några som fixar upp bilen, typ låsjour, på en lördag, vilket innebär hutlösa priser. Underbart!

En annan gång skulle vi åka på bio och det här var precis när vi börjat träffas och han var väl rätt nervös. För det första kör han sjuttio-åttio inne i ett litet samhälle där det är femtio (jag vågar inte riktigt nämna det för honom heller...) men så kommer vi till en fyrvägskorsning där vi har väjningsplikt och det är grymt dålig sikt. Tro på sjutton att han drar på rätt över vägen, utan att titta och trots att vi ska svänga höger. Det är bara att tacka sin lyckliga stjärna för att vi inte fick någon i sidan...

Ytterligare vid ett annat tillfälle höll han på att köra över två gångare vid ett övergångsställe. Om inte jag hade gapat halvt hysteriskt hade de antagligen blivit mosade...

För att inte tala om trottoarerna han körde på.

Uff, jag hade alltid andan i halsen när jag åkte med honom.

TEASER Svetsare
24 oktober 2010 · 828 Inlägg

haha jag skrattar så jag gråter , tur att min flickvän inte har körkort smile

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
24 oktober 2010 · 828 Inlägg

tobehappy skrev:
Mitt ex och jag var på ett stort köpcentrum för en trevlig dags shopping. Han tycker dock att det blir varmt och går ut till bilen för att lämna sin jacka medan jag stannar kvar där inne. Ett par minuter senare kommer han in och ser alldeles knäckt ut. Jag frågar honom vad som har hänt och han säger att han har låst in nycklarna i bilen. Jag får ett hejdlöst skrattanfall men inser snart att det inte är så himla roligt. Dels för att hans extranycklar låg hemma, sisådär fyrtio mil härifrån. Dels därför att det innebär att vi får ringa dit några som fixar upp bilen, typ låsjour, på en lördag, vilket innebär hutlösa priser. Underbart!

En annan gång skulle vi åka på bio och det här var precis när vi börjat träffas och han var väl rätt nervös. För det första kör han sjuttio-åttio inne i ett litet samhälle där det är femtio (jag vågar inte riktigt nämna det för honom heller...) men så kommer vi till en fyrvägskorsning där vi har väjningsplikt och det är grymt dålig sikt. Tro på sjutton att han drar på rätt över vägen, utan att titta och trots att vi ska svänga höger. Det är bara att tacka sin lyckliga stjärna för att vi inte fick någon i sidan...

Ytterligare vid ett annat tillfälle höll han på att köra över två gångare vid ett övergångsställe. Om inte jag hade gapat halvt hysteriskt hade de antagligen blivit mosade...

För att inte tala om trottoarerna han körde på.

Uff, jag hade alltid andan i halsen när jag åkte med honom.

varit med om att låsa in nyklarna också en gång , dock på min parkering då jag bara hade 1 nykel plus att bilen var startad och gick i lås , lagom panik nytankad med .......... bröt mig in i bagageluckan smile)

Angry Drift Team
Krist
6 december 2010 · 716 Inlägg

TEASER skrev:
haha jag skrattar så jag gråter , tur att min flickvän inte har körkort smile

+1

Exet körde sönder massor på mina bilar. Nu har man en ny brud, utan körkort! big_smile

Hon vill ändå provköra Evo'n. hahahaha, jo tjena...

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
TEASER Svetsare
6 december 2010 · 828 Inlägg

Krist skrev:

TEASER skrev:
haha jag skrattar så jag gråter , tur att min flickvän inte har körkort smile

+1

Exet körde sönder massor på mina bilar. Nu har man en ny brud, utan körkort! big_smile

Hon vill ändå provköra Evo'n. hahahaha, jo tjena...

det kan hon glömma va hahaha

Angry Drift Team
JessiicaM
7 december 2010 · 32 Inlägg

Körde på en skata i somras så grillen på t5an fick lite smårepor, och skatan fick panikslaktas i ett stengäre..
Men någon annans bil har jag aldrig pajat, fast man har fått någon undrande blick när bränsleförbrukningen på pojkvännens saab legat lite väl högt vid hemkomsten smile

robert993
8 december 2010 · 20 Inlägg

Mitt x var sur på att jag skulle hem lr nått kom inte riktigt ihåg men iallafall så hon sätter sej inne i bilen som jag hade då och hon trycker upp sina fötter mot vindrutan tills det bara säger poff

jag- Va fan tänker du med?!!

hon- förlåt!

jag- Vindrutan kosta fan mer än vad du haft i pengar dom senaste 2 åren

hon- men det va ju ditt fel

jag- va?!?! så det kanske var mina fötter med?

Hon hade många såna saker för sej men då blir det off topic:P

Mercedes C200 Kompressor "Mr fox" (2004)
TEASER Svetsare
8 december 2010 · 828 Inlägg

sk8ville skrev:

Christian9-5 skrev:
The botten is nådd. Helt seriöst!
JAG ÄR SÅ IN I HELVETE FÖRBANNAD JUST NU!!!

Min kärring repade för 15 minuter sedan ena fälgen!!!
Jag köpte Saabs Turbo X fälgar, typ helt nya!!!

Det roliga (tragiska) är att jag precis innan SÄGER SE UPP FÖR KANTEN!!!
EN SEKUND SENARE: SKRAAAAAAAP!!!!
HON RAKT PÅ KANTJÄVELEN!!!
HERRE JÄVLAR I HELVETETS SATAN!!!

Jag gick ur bilen och kokade av ilska. Jag var nära att dra ut mina egna tarmar och strypa henne på plats.

Hennes fattiga förklaring:
Det var inte meningen. Så avklarat!

AVKLARAT???
I HELVETE HELLER!!!!

IKVÄLL KOMMER JAG ATT REPA HENNES ÄLSKLINGS JACKA RIKTIGT ORDENTLIGT MED DEN VASSASTE KNIVEN JAG HITTAR!!!
Min förklaring:
Det var inte meningen! Så avklarat!

Det borde lära kärringen att veta hut.

Hata livet. sad

Varför låter du kärringen köra bilen när hon sabbar den hela tiden?

hahahahaha fan så kul helvete vad jag skrattar , det sprutar ur ögonen typ , vet hur det är , lider med dig men det är för jävla kul att läsa

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
8 december 2010 · 828 Inlägg

Growe skrev:
är glad att jag har en tant med skaplig koll hon är iof inte fulländad bilförare ännu men hon lyssnar och har inte gjort några större grejer med bilen ännu

i vintras snurrade hon halvt och parkerade mot en snödriva
hur hon gjorde begriper jag inte riktigt..men eftersom bilen varken har abs eller antisladd eller något förutom friska vinterdäck och servo och hon tog körkortet i maj tycker jag mer det räknas som nybörjar misstag
sen har hon fastnat med frontspoilern på en trottarkant och backade så kofongaren blev lite skadad
men sen är bilen ungefär 1.5dm lägre än en orginalbil med 17" däck med vinterdäck är den 2dm lägre
så inget konstigt där heller

en fälg har hon kört i mot med

första jag själv gjorde var att klippa en stolpe hade haft körkortet i mindre än 1vecka
skadat höger bakfälg ett antal gånger på samma j-vla ställe

så jag vet inte om hon kör så j-vla dåligt för att vara en nybörjare dock kör hon som hon snott bilen smile
härom dagen så berättade hon att hon visst råkat köra förbi en fartkamera som blinkade för 2veckor sen
men sånt gillar jag
hatar fruntimmer som kör sakta smile

svärmor därimot är apkass på att köra bil hon sätter sig alltid i baksätet när jag är med även om det är hennes bil smile
men hon har kört alla mina bilar är endå bara gammalt skrot
skrotar hon en fälg har man bara en bra anledning att köpa ett par andra smile

men del både gubbar och kärringar ska inte ha körkort
men dom värsta är faktist folk som jag tror är från somalien eller liknande (smala mörkhyade)
dom kanske har kamelkörkort men bilkörkort kan dom inte ha

örebroare rent allmänt är apkass på rondeller
skulle jag vilja kunde jag krocka varje dag i rondeller pga folk som inte förstår hur man kör genom en rondell
tex så enkla saker som att inte gena över på andra körfältet i 2filig rondell när det ligger en bil brevid
och man kan faktist blinka ur rondellen om man är så duktig på att blinka in i dom

vi killar kör säkert bil bättre men tjejer kör säkrare

skulle man kolla statestik över lätta krockskador med parkerade fordon och liknande tror jag faktist att man snabbt ser att tjejer har större skaderisk
medans vi killar har större skaderisk i trafiken och ofta pga lite för aggresivt körsätt

många verkar ha ruskigt dålig respekt vid omkörningar
folk förväntar sig att man ska gå undan när man möter en bil under omkörning
och där blir jag så trött när folk försöker bestämma och där är en stor nackdel
att jag gärna skrämer skiten ur puckot som gör fel från början
och blir själv ett pucko smile

nog det farligaste med mig bakom ratten att jag gärna blir riktigt förbannad om någon gör något korkat
och börjar jävlas med dom och det är inte så uppskattat från den andra hälften..fast hon har börjat så nu oxå ;-)

är det därför jag hittade så " fina " skrapmärken på fälgarna haha vafan sad

Angry Drift Team
Michkijn Tangentbordsriddare
9 december 2010 · 1 825 Inlägg

Lånade ut min lancer i somras till min brors sambo som påstod sig haft körkort i 15 år och kört bil dagligen sedan dess (typ). Det första jag sa till henne var att den är ganska lätt på gasen och att den är ganska låg. När hon skulle köra ut från parkeringsplatsen som är på plan yta låg hon runt 6000 varv.. sen kommer hon på att man måste dra ur handbromsen.. Kör iväg ganska hastigt och i för hög fart över ett fartgupp... min front är trasig sad

wellwell. man lär sig av sina misstag. lånar nog inte ut bilen till henne i första taget nu wink

Senast redigerat av Michkijn (9 december 2010)

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Gomez
10 december 2010 · 179 Inlägg

robert993 skrev:
Mitt x var sur på att jag skulle hem lr nått kom inte riktigt ihåg men iallafall så hon sätter sej inne i bilen som jag hade då och hon trycker upp sina fötter mot vindrutan tills det bara säger poff

jag- Va fan tänker du med?!!

hon- förlåt!

jag- Vindrutan kosta fan mer än vad du haft i pengar dom senaste 2 åren

hon- men det va ju ditt fel

jag- va?!?! så det kanske var mina fötter med?

Hon hade många såna saker för sej men då blir det off topic:P

ööh varför sätter man upp fötterna så och sabbar en ruta??!! och säger att det är ditt fel??

jag hade fått sånt totalt psykbryt kan jag säga

Audi S4 biturbo "bruksbilen" (2000)
Turbomotor volvolover
10 december 2010 · 667 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Growe:

Har gjort som du gjorde mot polisen. Dock för mig var det en Jeep som körde av vägen och nästan träffade ett träd lol

Kan ta att någon accelererar snabbare än mig och sedan kommer upp lite nära i några sekunder och sedan släpper av. Det klarar jag och förstår.

Och vem i helvete är så dum att han kör om på insidan? Han förtjänar att ligga i diket lol

köra om på insidan måste man ju ibland för vissa är ju så korkade så dom ligger i vänsterfilen.. men ja vet inte om man får det fast det är en väg där vänster körfält går raktfram och höger svänger vänster utan avfart ..

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang