Jodå. jag är nöjd och du kanske slipper riva ner halva bilen för att visa det som jag vill se :-)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Jodå. jag är nöjd och du kanske slipper riva ner halva bilen för att visa det som jag vill se :-)
Släng blindkäppen och ta av dig sollbrillorna så kanske du ser nått... Eller så får du låta blindhunden besiktiga nästa gång
Tala inte så högt, då hörs inte musiken från golfen :-)
Team-leader för Team1
och inte fan kunde en annan vänta ända till lördag med att provmäta eller.. så det fick bli lite lek med ante ( Neo321 ) och mäta..
visade ganska bra resultat..
espl spår 5 151.8 db tror jag att jag slutade på där.. egen musik 153.8 egen musik öppna dörrar 150.4 ( så äntligen har jag kommit över..) topp på ton idag slutade på 153.9db.. men nu äre bara att vänta på att basarna mjuknar upp lite så ska det nog kunna öka en del till..
Team-leader för Team1
Team-leader för Team1
Bara i huvudet Jimmy, jag vet att du drömmer om Puttes emblem på nätterna
PRECIS vi vet att jimmy ligger sömnlös på nätterna å funderar usch va ja skulle vilja göra som balla elak-stereo å kimmo å mr race-putte ..dom e så kooooola dom killarna som törs ha rosa på sina fina bilar
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Bara i huvudet Jimmy, jag vet att du drömmer om Puttes emblem på nätterna
PRECIS vi vet att jimmy ligger sömnlös på nätterna å funderar usch va ja skulle vilja göra som balla elak-stereo å kimmo å mr race-putte ..dom e så kooooola dom killarna som törs ha rosa på sina fina bilar
då var ennu en tävling avklarad.. slutade på 2 stycken andra platser i db drag och espl.. men nöjd ändå men tanke på att man brände ena basen direkt när man kom ner..
men även ett nytt pb plockade jag med mig.. på 154.1db..
nu blir det en lång funderare på om men ska satsa allt för mycket mer i år för nu börjar jag lessna på utgifterna.. hehe växer inte pengar tyvärr..