då var ennu en tävling avklarad.. slutade på 2 stycken andra platser i db drag och espl.. men nöjd ändå men tanke på att man brände ena basen direkt när man kom ner..
då var ennu en tävling avklarad.. slutade på 2 stycken andra platser i db drag och espl.. men nöjd ändå men tanke på att man brände ena basen direkt när man kom ner..
är 2 stycken omkiningssatser beställda.. eftersom att jag har 2 basar trasiga.. så att man har en i reserv.. om det skulle hända något mer olyckligt.. men nu hoppas jag att allt håller.. iallafall till sm är slut..
mer bilder och update kommer välla när det är dax att börja kona om basarna..
sm deltävling hos ljudbutiken gävle avklarad. slutade med 2stycken första platser i ESPL och dbdrag superstreet. och en andra plats i psychlone, och tror jag hanade på en 4de plats i bassrace 149.9 som skrämmer skiten ur både mig och basarna.. men når inte upp till 149.9 med starterna jag fått.. 148.2 tror jag att jag slutade på.. men ingen bränt så jag är nöjd.. vart en kanon dag med många tävlande.. provade även på SQ som gick mycket bättre än vad jag hade kunnat hoppas på.. får tacka alla för en lyckad dag..
plockade även med mig nytt pb på 154.6db. nu är det inte skit långt till 155. så jag hoppas man kan ta det innan sesongen är slut iallafall..
efter tävlingen bar det av till sanviken på garaget träff med woodman.. och stog där och poppade i X antal timmer.. bra inspelning för basarna..
idag skulle jag behöva kolla upp bromsarna lite på bilen mén jag känner fan ingen ork.. så det problemet får nog vänta till i morgon...
hittar jag nå bilder på resultat så kommer det komma upp senare..