Bilder på mig från Elmia 2010

TuX3R
5 april 2010 · 11 Inlägg

varför ser inte nittonåringarna där jag bor ut som du för! sad

Ekis!
5 april 2010 · 1 210 Inlägg

MichosMiche skrev:



Du finns även med i min film smile

Vilken skit låt du laggt till!! tongue

Ekis!
5 april 2010 · 1 210 Inlägg

deamon skrev:
riktig snyg killrj men hon harg tje

Öööö jaha!?? roll

Snelhest Hertig
5 april 2010 · 182 Inlägg

Hehe, lite halvsunkig kvalle på de flesta bilderna smile.
Kika denna, tagen av "Russmann" här på garaget och kvaliten är kanonbra. Tror det är du "Frida" på bilden iallafall.

Glöm inte att klicka på bilden för att förstora.

http://i231.photobucket.com/albums/ee23 … G_8896.jpg

Industry Alfa Romeo 166
5 april 2010 · 310 Inlägg

Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

Ford Focus (2015)
laggey
5 april 2010 · 335 Inlägg

SolidSnake skrev:
Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

inte fått nå på länge?

Nilsson13 Sideway Is The Only Way.
5 april 2010 · 71 Inlägg

http://img153.imageshack.us/img153/7797/25761133059427805916270.jpg

Hetaste på elmia smile

Hell Yeah!
Nissan 200sx s13 "RBS13" (1989)
Industry Alfa Romeo 166
5 april 2010 · 310 Inlägg

laggey skrev:

SolidSnake skrev:
Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

inte fått nå på länge?

Visst har jag det. Inte de det handlar om . Man går ditt för att kolla på bilar inte brudar som söker uppmärksamhet. Blivit så överskattat och de ska vara så sexig med allt hela tiden. Så du går ditt för att titta på brudar? varför går du inte till strippklubb istället i så fall?

Senast redigerat av SolidSnake (5 april 2010)

Ford Focus (2015)
skydark
5 april 2010 · 375 Inlägg

Sex lockar, så enkelt är det.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
laggey
5 april 2010 · 335 Inlägg

SolidSnake skrev:

laggey skrev:

SolidSnake skrev:
Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

inte fått nå på länge?

Visst har jag det. Inte de det handlar om . Man går ditt för att kolla på bilar inte brudar som söker uppmärksamhet. Blivit så överskattat och de ska vara så sexig med allt hela tiden. Så du går ditt för att titta på brudar? varför går du inte till strippklubb istället i så fall?

nej det gör jag inte, jag går inte in på garaget för att läsa om killar som dig som söker uppmärksamhet på forum heller.. hon frågade om bilder på sig själv, klart hon ska få de... gör en ny tråd om dina problem... nog med Offtopic här nu -

master_-
5 april 2010 · 730 Inlägg

SolidSnake skrev:
Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

Ingen som tvingar dig titta

Industry Alfa Romeo 166
5 april 2010 · 310 Inlägg

Lite svårt att stå och kolla på bilar när det hänger brudar på varje jävla bil. ska man ge upp sitt intresse för att tjejerna inte får nog med uppmärksamhet hemma?!  Jag söker inte uppmärksamhet laggey utan jag förmedlar min åsikt . Jag anser att det blivit för överskattat helt enkelt. OCH hon måste ju vara rätt egenkär om hon vill ha bilder på sig själv och till och med gör en efterlysning.

Ford Focus (2015)
Ekis!
5 april 2010 · 1 210 Inlägg

LanarN skrev:
http://img153.imageshack.us/img153/7797/25761133059427805916270.jpg

Hetaste på elmia smile

haha du är lite för ung för henne wink men du ser bra nöjd ut big_smile

Nilsson13 Sideway Is The Only Way.
5 april 2010 · 71 Inlägg

Ekis! skrev:

LanarN skrev:
http://img153.imageshack.us/img153/7797/25761133059427805916270.jpg

Hetaste på elmia smile

haha du är lite för ung för henne wink men du ser bra nöjd ut big_smile

haha neje wink jaadå big_smile

Edit: Hennes kompis på hojjen såg jag inte sad, tog ändå över 600 bilder dock så var ljuset lite konstigt så många av bilderna blev inte så bra sad

Senast redigerat av LanarN (5 april 2010)

Hell Yeah!
Nissan 200sx s13 "RBS13" (1989)
Muttley
5 april 2010 ·

SolidSnake skrev:
Lite svårt att stå och kolla på bilar när det hänger brudar på varje jävla bil. ska man ge upp sitt intresse för att tjejerna inte får nog med uppmärksamhet hemma?!  Jag söker inte uppmärksamhet laggey utan jag förmedlar min åsikt . Jag anser att det blivit för överskattat helt enkelt. OCH hon måste ju vara rätt egenkär om hon vill ha bilder på sig själv och till och med gör en efterlysning.

pinnuppor och bilar/mc har alltid varit ihop.
Fråga din pappa får du se smile

Klart hon vill ha bilder på sig själv så hon kan ha i sin portfolio och tjäna pengar i framtiden.

Lowenhart fälg fantast
5 april 2010 · 1 086 Inlägg

ja ska också lägga upp bilder på mig själv L0L

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
p1ngwin https://www.instagram.com/swedetailer/
5 april 2010 · 172 Inlägg

Har nog några bilder på dig ska ladda över dom på datorn bara smile

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer
Chaarlie Scandalicious
5 april 2010 · 29 Inlägg

SolidSnake skrev:
Inte förstått mig på det som bilutställningar har utvecklats till?? Har motorshower blivit sexsymboler nu? Trodde man gick för att kolla bilar inte så och glo på fruntimmer. Verkar som om man struntar i bilarna nu och plåtar lättklädda tjejer som vill få uppmärksamhet. Skärpning. Gillar ni att ligga och rulla runt och visa er i utmanande kläder så sök jobb som strippa på någon nattklubb istället för att rulla runt på en huv.

Om du läser ett av mina inlägg som ligger på bloggen (vad är problemet)så kanske du ändrar uppfattning nästa gång hörru . . Jag är INTE den som ålar mig hela tiden på bilarna utan jag står endast där om någon ber mig om det .. !! jag är minst lika bilintresserad som alla andra här inne & skulle bli lack om någon stod i vägen .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang