Inför: Vingåkraträffen 2010 (15 maj)

chrizz Administratör
12 maj 2010 · 11 783 Inlägg

Ni som inte kan komma kan maila till info@garaget.org så avanmäler vi er och tar in någon annan istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Spelis
12 maj 2010 · 1 926 Inlägg

Synd att så många inte kan komma sad

joelimmo
12 maj 2010 · 1 380 Inlägg

kanske dyker upp och bänkar bilen smile

Senast redigerat av joelimmo (12 maj 2010)

BMW E28 (1982)
Japsemann
12 maj 2010 · 106 Inlägg

Hinner knapt hem från norge och till treffen.  MEN jag kommer wink.... så får man heller legga litt puts på bilen på plats.
Hoppas inte man fastnar pga askmån bara nu då...

SYNS der!

Unknown_Orebro
12 maj 2010 ·

Grimling skrev:
Tråkigt att så många avbokar sad
Jag har mest fått ångest för att min bil ska vara ointressant =/ Dels pga inredningen inte är klar, dels att den jämfört med de flesta byggen känns ganska tråkig, folk är för duktiga helt enkelt :S
Ingen som kan ge mig lite självförtroende ?

Du är inte ensam jag har inte heller min bil klar faktum är att den inte ens har kommit hem från lackering men va fan det är ju JÄTTE långt kvar till Lördag så det löser sig, tyvärr hinner jag inte få klart ljudbygget då slutstegen inte hinner komma men jag får väll köra med stängda dörrar och skriva "Under uppbyggnad" på bilen.hehe

Cippe
12 maj 2010 · 82 Inlägg

Spelis skrev:

Grimling skrev:

Spelis skrev:

100 häst på gatan är fler än 400 i garaget, bilar är till för att användas!

Visst, ett stenskott hit o dit kanske inte är det snyggaste på en utställningsbil, men va fan. Då ser man att du använder bilen. Hellre ett stenskott än en bil som körs på släp till och från utställningar. Har du gjort bilen i fint skick så är det klart du ska ställa ut, har du bra passform på kjolpaketet, bra puts osv så är den värdig att ställas ut enligt mig. Sen kanske du inte vinner ett pris men vad gör det?

Det har du rätt i ! Stenskott har jag klarat mig från, förutom att framrutan sprack pga stenskott häromdan, jobbar på för fullt för att försöka hinna byta den åtminstone =S Vet du om man måste öppna bilen inuti/under huven på utställningen ?

Ingen aning om man måste det.. Borde väl inte vara ett krav?

Håller med. Jag ställer ut min bil, Men den körs dagligen. Kommer inte att vinna nåt pris men gör det för att det är kul att träffa likasinnade och snacka lite..

chrizz Administratör
12 maj 2010 · 11 783 Inlägg

Spelis skrev:
Synd att så många inte kan komma sad

Det avanmäler sig alltid folk i sista sekund, det får man leva med. Det är fortfarande många som kommer dock, så oroa dig inte smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Spelis
12 maj 2010 · 1 926 Inlägg

chrizz skrev:

Spelis skrev:
Synd att så många inte kan komma sad

Det avanmäler sig alltid folk i sista sekund, det får man leva med. Det är fortfarande många som kommer dock, så oroa dig inte smile

Jo visst är det så. smile Bara att hoppas på uppehåll nu. Ska regna enligt klart.se, men bli soligt på kvällen.

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
12 maj 2010 · 271 Inlägg

Här dansas det soldansen för fullt. Måste va fint väder på lördag!!! cool

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
DusanMandick Random Hero
12 maj 2010 · 4 047 Inlägg

Fick nyss reda på att Subarun blev uttagen smile Nu blir de bråttom att putsa ! tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
fridegard Flygnisse
12 maj 2010 · 11 Inlägg

Fick meddelande att min kärra skulle vara med idag, tyvärr blev det lite för sent meddelat för mig då jag nu är i Norge...

de iDE

de iDE
--==www.fridegard.se==--
Mazda RX8 "--ReX--" (2004)
V-Master
12 maj 2010 · 87 Inlägg

min bil vart antagen idag så antar att de e många som avbokad då min kom med
det kommer inte finnas nån db mätning??
å finns ingen snäll själ som kan låna ut en laddare då min e stor klumpig å klarar inte av att ladda upp de som behövs när man ska spela på

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
12 maj 2010 · 3 585 Inlägg

Kommer som det ser ut nu.

Hälsa på mig

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
12 maj 2010 · 5 092 Inlägg

kom med, men vart tvungen att avboka sad

Grimling Professionell amatör
12 maj 2010 · 451 Inlägg

Spelis skrev:

chrizz skrev:

Spelis skrev:
Synd att så många inte kan komma sad

Det avanmäler sig alltid folk i sista sekund, det får man leva med. Det är fortfarande många som kommer dock, så oroa dig inte smile

Jo visst är det så. smile Bara att hoppas på uppehåll nu. Ska regna enligt klart.se, men bli soligt på kvällen.

Kanske får skit för det här, men jag hoppas nästan på regn, det framhäver verkligen pearlen i min lack, den syns knappt annars =P Fast de e ju trökigt att gå runt i regnet såklart =/

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
Lowpass
13 maj 2010 · 1 224 Inlägg

Synd att man inte kan komma, verkar bli bra ju!
Var lite sugen på att bänka bilen nu innan trimning har påbörjats så man vet vad man startar på exakt smile

i-vtec Do you?
Holtenfalk
13 maj 2010 · 75 Inlägg

vart antagen med volvon så jaag kommer.   

http://www.garaget.org/?car=135829

BMW 320 (2008)
Unknown_Orebro
13 maj 2010 ·

Japp jag fick SMS igår och mail för ca en vecka sedan. Jag kommer att åka dit med bilen men tyvärr är den inte klar då lackeraren har strulat till det, samt att allt annat har strulat med, ett jobb som skulle ta 2 veckor är nu uppe i 5!!! Shit blir så jävla trött.

sebbe666 No Shame Racing Crew
13 maj 2010 · 680 Inlägg

fick med sms igår....blev med antagen med t5an!!!!!

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Lozinmust "Unloaded"
13 maj 2010 · 1 557 Inlägg

ToTTeN skrev:
Kommer som det ser ut nu.

Hälsa på mig

Med finbilen eller leksaken? Hursom, ifall jag känner igen bilen så står jag som ett fån där, länge, tills du ser idioten som står och glor ;D

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang