LOTTERI VID NÄSTA GLASSTRÄFF - 2 JULI! MISSA INTE!![http://mrporsche.blogg.se/images/2010/dsc_0173_95604076.jpg]()
Ett populärt inslag förra året var de gånger vi körde lotteri där priserna var Slagsta Glass-presentkort i olika valörer.
Nu är det dags igen! Alla som köper glass får en lott. Jag/vän kommer stå i direkt anslutning vid Slagsta Glass-kiosken och ge dig en lott när du handlat. Var själv uppmärksam och be om din lott om jag/vi missar dig.
:!: :!: :!: Ni som inte åker med roadtripen/kommer från andra städer :!: :!: :!: Vänta med att köpa din glass tills bilormen från Eskilstuna anländer eftersom jag har med mig lotterna. Vi anländer till Strängnäs
ca. 18:45. Då kan du börja köa för glass och samtidigt få din lott.
--------------------------------------------------------------------------------
8 stycken presentkort kommer att lottas ut.
* 5 stycken a´ 100 kr
* 2 stycken a´ 200 kr
* 1 stycken a´ 300 krLotteriet innefattar
200 stycken lotter.
--------------------------------------------------------------------------------
Jag räknar med dragning i lotteriet
ca. 19:45-20:00. Jag kommer ropa upp när det är dags för dragningen, som kommer att ske i anslutning till kiosken eller min bil.
Den senaste väderleksrapporten säger att det ska bli
högsommarvärme 
kommande vecka!

Missa nu inte chansen att hänga med en härlig roadtrip på slingrande vägar för att sedan mötas upp i den otroligt fina hamnen i Strängnäs. Där spanar vi in grymma bilar, äter god glass och deltar i ett enkelt lotteri med glassiga priser!
Vi som åker från Eskilstuna ses kl. 18:00 vid Qstarmacken vid ICA Ekängen. Vi åker 18:15 mot Strängnäs och åker gamla vägen ända till Härad. Där svänger vi ut på E20 och åker i samlad trupp ända fram till Slagsta Glass. Läs mer om träffarna, se kartor med färdvägar etc. i trådens förstainlägg. Nedan, parkeringsinfo för Strängnäs.
På kartan ser du märkt med
grönt vägen vi åker ner mot glassträffen. Den
röda, runda ringen är ett tips till er som vill fota bilar som kommer åkande.
Glasskioskens placering är vid loggan. :roll:
Blå markering är de platser där vi i första hand ska parkera.
Lila markering är de platser där vi i andra hand ska parkera.
Gul markering är de platser där vi i tredje hand ska parkera.
Kör lugnt till och från träffen och släng ert skräp i papperskorgarna!Hemfärd sker ej samlat. Man åker när man har lust helt enkelt.
VI SES!!