Inte så sugen på att det regnar in i bagaget och i väntan på semestern så man kan svetsa igen tanklocket fick det bli en annan lösning fram tills dess.
Nu är det tätt iaf! sen så blev även tanklocket försänkt mellan delarna och hyfsat slätt med karossen. Kommer använda mig av dom här plåtarna när jag ska svetsa igen hålet med.
Lackade även om hela vänster bakskärm då jag ändå hade framme sprutan. Krupit fram lite irriterande rost i skärmkanten. Orkar inte lägga någon större tid åt det dock då jag ändå ska kapa bort hela sidan sen.
Idag blir det äntligen tvätt då det ser ut som om någon har tömt ut en säck cement på huven och sedan spolat vatten på det! Garage damm är inge roligt!
Blev som sagt en tvätt idag med lackförsegling av fälgar och skinnrengöring av dörrsidorna.
Har väl tänkt att byta justerskruvarna till ljuset i morgon. Men får se lite hur det blir. Grillning i kväll med diverse drycker som man ångrar dagen efter
Jo det finns inte mycket att göra innan semestern. När den väl kommer så ska grillen slipas fördigt, antenn hålen svetsas igen och lite annat. Funderar starkt på att tabort stötstången ur vakuum förstärkaren med för att slippa höra ticket. Enda gången den är bra är om man ska bromsa mycket eller upp i alperna och köra.
Beställt nya alu Sellholm topplagringar till framvagnen. Är dock ca 3 veckors leveranstid då jag är omständig och bad om rödeloxerade istället för blåa som dom har i lager
Tjo! Läst igenom hela tråden från sida 1, och man måste säga att det är beundransvärt vilket jobb du lagt ner! Men vilken skillnad det blivit! Imponerande!
Det där är något jag har funderat några gånger på och varje gång har jag kommit fram till att det passar på en rally bil där allt vad dekaler innebär är reklam för sponsorerna. Min bil kommer alltid att få vara tornadoröd då det är den snyggaste färgen enligt mig
Den där är avsedd för uris dessutom.
Annars är det smidigt om man vill dölja skavanker då man förmodligen missar dom mellan färgskiftningarna hehe
Åkte in och ombesiktigade i går. Trodde först jag hade kommit till kommun då 1 jobba och 2 titta på. Men nu går den året ut iaf!
I morgon ska jag börja greja med att flytta bränslepump, filter och accumulator till skuffen och lacka tröskelplasten då den ser förjävlig ut rent ut sagt.