Inför: Raceinorr vårträff piteå 15/5

ReApEr__88
16 maj 2010 · 620 Inlägg

Ryktet har spridit sig om att de var mkt bilar på kvälln.... Vill se bilder...big_smile

Volvo S60 (2006)
ellert BECE
16 maj 2010 · 147 Inlägg

http://www.facebook.com/#!/album.php?ai … =551065878

Ska fungera att se.. bilder från vårträffen

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
krillnecks
16 maj 2010 · 142 Inlägg

här har ni också bilder ska lägga upp dom på pixbox senare tyckte det var mycket tråkigt att halften av bilarna ställde sig på parkeringen bortanför 20kr är inte dyrt

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 … &saved

Audi A4 med 19 tumms S5 fälgar
saab 900 coupe med 17 tumms ace scott black fälgar
its not the fart who kills its the smell :P
inzani
16 maj 2010 · 9 Inlägg

Ni har inga bilder från cruisingen? Åkte hem på kvällen så tyvärr missade jag det.

BMW E46 M3 Turbo "Timeattack - 2013" (2003)
krillnecks
16 maj 2010 · 142 Inlägg

inte jag iaf var tvungen också att fara hem

Audi A4 med 19 tumms S5 fälgar
saab 900 coupe med 17 tumms ace scott black fälgar
its not the fart who kills its the smell :P
granadadr
16 maj 2010 · 7 289 Inlägg

krillnecks skrev:
inte jag iaf var tvungen också att fara hem

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 170 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
granadadr
16 maj 2010 · 7 289 Inlägg

granadadr skrev:

krillnecks skrev:
inte jag iaf var tvungen också att fara hem

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 160 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

krillnecks
16 maj 2010 · 142 Inlägg

granadadr skrev:

krillnecks skrev:
inte jag iaf var tvungen också att fara hem

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 170 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

aj aj det blir nog inte billigt sad

Audi A4 med 19 tumms S5 fälgar
saab 900 coupe med 17 tumms ace scott black fälgar
its not the fart who kills its the smell :P
madsoul Mr.
16 maj 2010 · 30 Inlägg

granadadr skrev:

krillnecks skrev:
inte jag iaf var tvungen också att fara hem

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 170 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

Nästan samma sak hände i våran kollon på väg upp och då blev min bil ner sprutad med olja och oljan kom inte från min bil utan från bilen framför. Tråkit! men sånt händer smile

Skellefteå
Är .net (c#), actionscript, javascript programmerare på http://www.thomson.nu/
Fiat 128 "Fijaten" (1977)
krillnecks
16 maj 2010 · 142 Inlägg

madsoul skrev:

granadadr skrev:

krillnecks skrev:
inte jag iaf var tvungen också att fara hem

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 170 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

Nästan samma sak hände i våran kollon på väg upp och då blev min bil ner sprutad med olja och oljan kom inte från min bil utan från bilen framför. Tråkit! men sånt händer smile

det var nånstans runt byske? en polare sa att dom hade boxerat en bil till statoil i byske iaf vet dock inte om det var den

Audi A4 med 19 tumms S5 fälgar
saab 900 coupe med 17 tumms ace scott black fälgar
its not the fart who kills its the smell :P
madsoul Mr.
16 maj 2010 · 30 Inlägg

krillnecks skrev:

madsoul skrev:

granadadr skrev:

jag har iaf en sak att förtälla om kvällen,, den vart mkt dyr generalras på vägen hem för min kompis,

låg i ca 170 på motorvägen, närmade oss en kollon balla bilar, blåste om hela kön,, när vi paserade så hakade en kompis som låg ikön på,, ökade till ca 180-190, han blåste om oss, då saktade han ner, å vi körde om, då såg vi det vi INTE ville se på en fin S40 turbo med 13000 mil på mätaren,, MKT rök, vi bromsade genast ner,, när vi stannade så rann det olja ut backen, olja över hela motorn,, bara ringa bärgare kl 02 sad vi mekade lite idag, men 4ans kolv är körd konstaterades direkt jag tog lös stiften, men komptestade iaf,,

Nästan samma sak hände i våran kollon på väg upp och då blev min bil ner sprutad med olja och oljan kom inte från min bil utan från bilen framför. Tråkit! men sånt händer smile

det var nånstans runt byske? en polare sa att dom hade boxerat en bil till statoil i byske iaf vet dock inte om det var den

Jepp det var nog den! Jag tror det var toppen som sprack, den hade tydligen inget komp nå mera iaf.

Skellefteå
Är .net (c#), actionscript, javascript programmerare på http://www.thomson.nu/
Fiat 128 "Fijaten" (1977)
kes0 Älska MER!
17 maj 2010 · 28 Inlägg
granadadr
18 maj 2010 · 7 289 Inlägg

ja nu har vi iaf fått en offert wink 10 000 bara på jobbet,, han vill inte att vi gör jobbet själva,, hans bil hans pengar, obs i inlägget står det att vi körde 170 å kom ikapp bilar,, men det gick BARA 160 tongue hehe, har pratat med några firmor jag känner, de hadde fått in flera S40 med samma problem, flesta inte buskörda, så nått jävla knas är det,, som sagt shit happens,,

det är sånna här gånger m,an är glad att man inte har en turbobil som bruks wink

Susjonsan
26 maj 2010 · 41 Inlägg

Jag saknar också bilder från kvällen. Dagen har man ju ett gott minne av. Jag har bara film.

/Vi som satt i Chevan på Kyrkparkeringen efter det att polisen hade stängt av den.

iceman_21
26 maj 2010 ·

granadadr skrev:
ja nu har vi iaf fått en offert wink 10 000 bara på jobbet,, han vill inte att vi gör jobbet själva,, hans bil hans pengar, obs i inlägget står det att vi körde 170 å kom ikapp bilar,, men det gick BARA 160 tongue hehe, har pratat med några firmor jag känner, de hadde fått in flera S40 med samma problem, flesta inte buskörda, så nått jävla knas är det,, som sagt shit happens,,

det är sånna här gånger m,an är glad att man inte har en turbobil som bruks wink

10k för bara jobbet?..... lär dyrt,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang