jag vet att det finns väldigt fina lokaler runtomkring botkyrka tumba södertälje men ofta är det aldelles för stora för att bara vara två tre st. Och hyran är ju därefter så klart.
jag vet att det finns väldigt fina lokaler runtomkring botkyrka tumba södertälje men ofta är det aldelles för stora för att bara vara två tre st. Och hyran är ju därefter så klart.
Ja det har du rätt i. Sen så beror det ju på vart alla bor. Kanske jobbigt om man bor på olika sidor om stan. Jag bor söder om stan, i Haninge.
Ja det har du rätt i. Sen så beror det ju på vart alla bor. Kanske jobbigt om man bor på olika sidor om stan. Jag bor söder om stan, i Haninge.
Jag bor i tumba så då har vi inte långt från varandra iaf.
Jag bor i tumba så då har vi inte långt från varandra iaf.
Jag bor i Vällingby men blir det att man hittar ett garage så får man väl kanske vara bredd att fara lite! vore ju roligt om man vart ett gäng:D alltid kul med liksinnade;)
Är också på jakt efter mekplats (norrort) inför kommande trike bygge. Skulle varit intressant om man kunde få ihop ett gäng likasinnade.
Har varit i kontakt med Järfälla kommun men dom ska tyvärr riva en del gamla byggnader hade varit intressanta. Hur är det ut mot kungsängen bålsta hållet, ska man kunna hitta nån lämplig lokal där till vettigt pris. Man vill ju trots allt ha råd med hobbyn också och inte bara hyran