Eftersnack: Barkarbyträffen 17/4

Masterworks
18 april 2010 ·

Roos skrev:

MiWi skrev:
Vad skulle du själv kalla det? smile

Med tanke på alla som kör med teamdekaler, tröjor och annan marknadsföring för sig själva så ser inte jag något konstigt med det.

ALLT som gynnar bilkulturen och dess anhängare, är ju positivt!cool

Jag skrev vad jag kallade det tidigare, Töntigt.
Det är skillnad på team och team. Tycker dessutom inte dom gynnar bilkulturen, dra av några "kalleanka" grejer i rosers varje vecka gynnar ingen alls.

Rosers gynnar mig!  cool

-Zeus- BMW
18 april 2010 · 183 Inlägg

Riktigt bra träff igår, skiiiiiit mkt snygga bilar och grymt mkt folk också för den delen!! Creds till Team NS och polisen som inte var arga och förstörde. smile

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Roos
18 april 2010 ·

MiWi skrev:
Känns dock mer som att det är något personligt mot dem mer än vad det är för det de gör.

Med tanke på hur mycket ilska och jävlar anamma du verkar bära inom dig Roos vore det ju en höjdare om du hjälpte till och arrangera och skälla ut dem som inte sköter sig. Så har jag gjort vid våra körningar på vardagarna, istället för att vara arg på alla som gör fel får man hoppa in själv och rodda för att bli nöjd. Just my cents... smile

(Observera dock att jag inte har någon koppling till TNM, tycker mer att det är synd att gå på så hårt)

Nej. Det handlar om att jag inte gillar team som inte fattat det här med köra sönder raka leder till väghinder. Det handlar inte om ilska, det handlar om att jag är en sådan som säger vad jag tycker, passar det inte, så läs helt enkelt inte. Jag har en nära vän till mig i det teamet så personligt, nej.
Dessutom så skrattade jag mer åt det, vilket du kan se om du läser tidigare, än hånade. wink

Skitsamma, påpekade bara att jag tyckte det var töntigt på ett halvironiskt sätt, vilket vissa fattade medans vissa inte förstog.
Nog med OT.

Senast redigerat av Roos (18 april 2010)

ULOSE
18 april 2010 · 6 Inlägg

Hahaah Grym A S8 Tack För Bilden!!

BlauMes
18 april 2010 · 1 801 Inlägg

Riktigt grym träff och vad förvånad man vart när man rullade in och såg alla bilar! Kul att så många ville komma! Men vad hände när det börja regna? Alla bara drog?

Vart tog alla vägen? Stog ju här på garaget att vi skulle samlas i jakobsbergsparkeringshus om vädret vart sämre.
Var väl 10 bilar där eller något men inte mycket mer.

Saab 9-3 (2008)
Clio-sport
18 april 2010 · 13 Inlägg

jaha fan att man missa det här sad jävla jobb

PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
18 april 2010 · 1 152 Inlägg

Det var riktigt bra igår! grymt många bilar och trevligt folk. Men det var en sunkig jänkare som burnade vid TNM skylten bland andra bilar hmm (va fan är det för fel på folk?) synd bara att jag inte hade sommar bilen så jag kunde leka av mig vid vägen sad

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Supra-Alex
18 april 2010 · 449 Inlägg

Skitrolig träff!
Kul med mycket bilar..
Kan ni inte fixa en träff i maj också? smile
Eller så gör ni en varje månad? wink

BuRrE08
18 april 2010 · 678 Inlägg

BlauMes skrev:
Riktigt grym träff och vad förvånad man vart när man rullade in och såg alla bilar! Kul att så många ville komma! Men vad hände när det börja regna? Alla bara drog?

Vart tog alla vägen? Stog ju här på garaget att vi skulle samlas i jakobsbergsparkeringshus om vädret vart sämre.
Var väl 10 bilar där eller något men inte mycket mer.

Som vi hade meddelat på garaget mellen 21:30-22:00 så skulle vi dra vidare till akalla sen mot sveavägen.
Supra_alex: vi kommer inom en snar framtid planera in en ny träff. Men vart var du såg inte dig igår

Supra-Alex
18 april 2010 · 449 Inlägg

BuRrE08 skrev:

BlauMes skrev:
Riktigt grym träff och vad förvånad man vart när man rullade in och såg alla bilar! Kul att så många ville komma! Men vad hände när det börja regna? Alla bara drog?

Vart tog alla vägen? Stog ju här på garaget att vi skulle samlas i jakobsbergsparkeringshus om vädret vart sämre.
Var väl 10 bilar där eller något men inte mycket mer.

Som vi hade meddelat på garaget mellen 21:30-22:00 så skulle vi dra vidare till akalla sen mot sveavägen.
Supra_alex: vi kommer inom en snar framtid planera in en ny träff. Men vart var du såg inte dig igår

Jag var där, dock utan supra wink

Martin_andersson
18 april 2010 · 93 Inlägg

klockren träff igår smile

Volkswagen GOLF MK4 GTI "RiDiN LoW 400hk" (2000)
Windzor Touch by U
18 april 2010 · 145 Inlägg

MiWi skrev:

CarpeDiem skrev:

MiWi skrev:

Jotack, försökte gå fram och locka undan polisen men då valde ni att åka ifrån gul+röd Evo ni stod parkerade vid vilket även gjorde att ni blev stoppade. lol

Däremot såg det inte ut som att du satt bakom ratten då jag passerade er med bilen, då polisbussen åkte ifrån platsen?

Tinas pojkvän körde, themotorman här på garaget.org.

Det förklarar saken! De såg däremot inte allt för ledsna ut så jag valde att nöja mig med driveby och fortsätta cirkulera i staden. smile

hahha!! nej de va rätt kul att få svara på hans frågor big_smilebig_smile men e glad att ja inte satt bakom ratten just då tongue
har lagt upp lite bilder från barkarby i mitt galleri http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=908366

dbmike
18 april 2010 · 591 Inlägg

la upp lite bilder från Barkaby i mitt galleri http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102235

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
BlauMes
18 april 2010 · 1 801 Inlägg

BuRrE08 skrev:

BlauMes skrev:
Riktigt grym träff och vad förvånad man vart när man rullade in och såg alla bilar! Kul att så många ville komma! Men vad hände när det börja regna? Alla bara drog?

Vart tog alla vägen? Stog ju här på garaget att vi skulle samlas i jakobsbergsparkeringshus om vädret vart sämre.
Var väl 10 bilar där eller något men inte mycket mer.

Som vi hade meddelat på garaget mellen 21:30-22:00 så skulle vi dra vidare till akalla sen mot sveavägen.
Supra_alex: vi kommer inom en snar framtid planera in en ny träff. Men vart var du såg inte dig igår

Aha! Trist att man missa det då. hmm

Riktigt bra träff i övrigt! Håller på att fixa mina bilder nu smile

Saab 9-3 (2008)
Nazgul
18 april 2010 · 173 Inlägg

vart är alla bilder ? ,tyckte jag såg massor som fota smile .. hittar väldigt lite bilder.

Volvo 2.5T (2004)
Ford Mustang gt "Black pearl" (2015)
Caylon Bayerische Motoren Werke
18 april 2010 · 271 Inlägg

Roos skrev:

vonekfalk skrev:
det kallas marknadsföring!

Hahahahah var det dummaste jag hört. Vänta lite... Hhahahahahahahhaha

Du har inte hunnit närvara på speciellt många träffar, va?
Fruktansvärt många som visar vilken klubb/crew/företag dem tillhör genom att ha en hoodtröja lr liknande.
Åkt till något stort evenemang och ha det i åtanke. Du kommer se en hel drös av företags/fans kläder.

Lyckliga du som inte hört dummare saker i ditt liv big_smile hehe

BMW M3 E92 (2008)
NitroFreddy Nitromethane Junke
18 april 2010 · 12 Inlägg

ROOS, Du e så bitter kvinna smile

Trevlig träff!! Dock hade jag jävliga problem att parkera nånstans (kom i gröna tradarn) så ställde mig en snabbis utanför å kika runt lite, sen blev det till att hänga sig på tutan å glida vidare!

När jag dök upp senare på kvällen var det ju total anarki i området, skojj som fan smile Sen kom regnet å en annan dunsta in till stan å krökade istället....

Nästa gång får jag ta Chevan istället så man kommer in hehe smile

"Nothing beats cubic inches!"
NITROBEAR Topfuel Racing
Chevrolet TwoTen "The Kansas Kollector" (1956)
Roos
18 april 2010 ·

Caylon skrev:
Du har inte hunnit närvara på speciellt många träffar, va?
Fruktansvärt många som visar vilken klubb/crew/företag dem tillhör genom att ha en hoodtröja lr liknande.
Åkt till något stort evenemang och ha det i åtanke. Du kommer se en hel drös av företags/fans kläder.

Lyckliga du som inte hört dummare saker i ditt liv big_smile hehe

Nej, jag har aldrig varit på träffar i hela mitt liv. Vafan är det? Vet inte ens vad det är för något, förklara snälla. Jag trodde ju att jag var på dansafton igår jag..

Japp, jag är jävligt lycklig. Hur mår du själv?

Senast redigerat av Roos (18 april 2010)

BlauMes
18 april 2010 · 1 801 Inlägg

Har laddat upp lite bilder för den som vill se smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2227514

Fler finns i galleriet smile

Saab 9-3 (2008)
Roos
18 april 2010 ·

NitroFreddy skrev:
ROOS, Du e så bitter kvinna smile

Jag gillar att vara bitter smile Dessutom är jag trevlig, vilket du vet, mot de som är trevliga emot mig. Att resterande tycker jag är dryg gör mig inte så mycket.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang