Eftersnack: Barkarbyträffen 17/4

Roos
17 april 2010 ·

Ta eftersnacket här istället för i inför tråden.
Tyckte själv det var jävligt mycket bilar, trevligt att träffa visst folk härifrån.
Sen har jag väl självklart något negativt o säga med (annars vore jag ju inte jag), men skiter i det smile

Danne_gg KTH Ingenjör;)
17 april 2010 · 391 Inlägg

Riktigt nice träff faktiskt! Som sagt SATANS mycket bilar! Men tyvärr svårt att känna igen folk i mörkret även om man kände igen bilarna!smile Hamnade längst bort till höger med min kärra (tittandes mot IKEA) så vart ju inte så "centralt" men gled ju mest runt och kollade på andras bilar ändå!smile

Creed till alla som styrde upp detta och alla som kom dit! Och till snuten för att dom inte trashade allt utan bara kollade stämningen lite!wink

Four rings to rule them all!
dbmike
17 april 2010 · 591 Inlägg

Grymt mycket bilar smile Kul att så många kom:)
MEN DEN där jävla BMW som höll på att larva sig borde ju förbjudas att vara med på träffar!!!! Fan tänkte han med egentligen..

Vi NS-CREW hade INGET med leken på vägen att göra!!
(ville bara säga det)

Tack alla för en riktigt bra kväll

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
PLindblom
17 april 2010 · 1 200 Inlägg

Massor av bilar, vilket var mycket trevligt. Mörkt och kallt, men det är ju den årstiden smile

smokerubber 940LTT
17 april 2010 · 76 Inlägg

mm...BMWn skulle nästan ha kastats ut från träffen med omedelbar verkan, IDIOT.....fan att inte folk kan bete sig ibland...alltid nån pajas....men riktigt go träff, full pott förresten till diesel RAMen som gick uta h*****e smile

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
Rallyhalle
17 april 2010 · 4 299 Inlägg

Jäkligt kul och se att så mycket bilar dök upp! Fanns en hel del kul och se och kul att träffa lite likasinnade också smile Så att jag är väldigt nöjd med kvällen!

Dock kan ju den efterblivna grabben i bmw:n skita i o komma nästa gång tycker jag. Har man inte vett nog i skallen ska man för övrigt inte köra bil overhuvudtaget...

sebbe666 No Shame Racing Crew
17 april 2010 · 680 Inlägg

mycket trevligt att träffa så många från G.ORG på en gång.....synd på regnet bara det var det enda negativa jag hade.......hoppas nästa träff är lite varmare bara......hej hopp från skåningen i fjolträsk

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Örat
17 april 2010 · 20 Inlägg

Riktigt trevlig träff med mycket fina bilar smile

Keyvan
17 april 2010 · 12 Inlägg

SUPER TRÄFF big_smile Värkligen lyckad kväll om inte de hade regnat i slutet men wow endå!

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
smokerubber 940LTT
17 april 2010 · 76 Inlägg

sorry att jag glömde komma förbi och säga hej....då vi var i moraberg:) skakar hand "digitalt nu iaf"wink

bilar me choke....lider på vintern!
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Keyvan
17 april 2010 · 12 Inlägg

Det va mkt om nån bmw kanske bra o berätta lite mer för oss som missa det, NYFIKEN tongue

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
smokerubber 940LTT
17 april 2010 · 76 Inlägg

han höll först på att smälla avgas-smällar, sen börja han spinna mitt bland alla bilar och folk, så det bara spruta grus, han vart tillsagd ett antal ggr, men fortsatte och avslutade med att göra en ring....olycklig kille!

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
GTIClubsport
17 april 2010 · 451 Inlägg

några bilder från träffen?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
sebbe666 No Shame Racing Crew
17 april 2010 · 680 Inlägg

vill se en jävla massa bilder nu.........

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
smokerubber 940LTT
17 april 2010 · 76 Inlägg

mmm...vill oxå se bilder, kom igen nu cameraman:D börja ladda upp:D vi vill inte vänta:) kanske göra en separat "tråd" för bilder från denna träff?

bilar me choke....lider på vintern!
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Roos
17 april 2010 ·

smokerubber skrev:
mmm...vill oxå se bilder, kom igen nu cameraman:D börja ladda upp:D vi vill inte vänta:) kanske göra en separat "tråd" för bilder från denna träff?

Eller helt enkelt lägga upp dom i film&foto forumet.

Simster TNM
18 april 2010 · 89 Inlägg

Jänkaren som brände gummi bland bilarna vid staketet till det inhängnade området, vet nån vem det var?

tror det var en charger, men är inte säker, blå eller mörkblå bil med tjocka bakdäck..

Iaf, till den det berör: STANNA HEMMA NÄSTA GÅNG. sprutar du grus på min bil, så kastar jag sten på din.


i övrigt var det trevligt, trist att parkeringen släcktes ned så tidigt.

sebbe666 No Shame Racing Crew
18 april 2010 · 680 Inlägg

Simster skrev:
Jänkaren som brände gummi bland bilarna vid staketet till det inhängnade området, vet nån vem det var?

tror det var en charger, men är inte säker, blå eller mörkblå bil med tjocka bakdäck..

Iaf, till den det berör: STANNA HEMMA NÄSTA GÅNG. sprutar du grus på min bil, så kastar jag sten på din.


i övrigt var det trevligt, trist att parkeringen släcktes ned så tidigt.

Att folk inte kan lära sig att man bränner inte gummi på rullgrus...hade det varit min bil hade jag inte varit glad....hade tagit reg nr och sen skickat en faktura till honom på lack kostnaden......

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Roos
18 april 2010 ·

Simster skrev:
Jänkaren som brände gummi bland bilarna vid staketet till det inhängnade området, vet nån vem det var?

tror det var en charger, men är inte säker, blå eller mörkblå bil med tjocka bakdäck..

Iaf, till den det berör: STANNA HEMMA NÄSTA GÅNG. sprutar du grus på min bil, så kastar jag sten på din.


i övrigt var det trevligt, trist att parkeringen släcktes ned så tidigt.

Hahaha bara för att du skrev kan jag inte hålla mig längre..
Tyckte det var skittöntigt att ni hade en jävla skylt "Team night meet" med era uppradade bilar när det var några helt andra som annordnade. Men det är ju bara jag det. lol

dbmike
18 april 2010 · 591 Inlägg

lägger upp bilder under natten smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang