Eftersnack Birsta träffen 17/4

LeafBox Lat Perfektionist
18 april 2010 · 6 359 Inlägg

Jag tyckte det var bäst hittils. Och nu vill jag se MASSOR med bild och filmer big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

De var bra helt klart! men som vanligt massa sunkiga bilar som gjorde sina misstag.. I kön upp till Parkerings garaget är de fan gräns till skottpengar på idioter som ställer fast .. hur tänker man där?

förövrigt uppe på media markt var de kanon.. mycke snygga bilar! och trevligt folk.. lite kallt men dock kul endå...  smile

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

riktigt bra kväll, roligt om 855an kom med på nån bild eller nått, mina däck är blankslitna nu yikes tongue

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 april 2010 · 482 Inlägg

Ferrarin <3 hoppas han bara fick böter! Lätt min hjälte ikväll

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

Nitr00x skrev:
Ferrarin <3 hoppas han bara fick böter! Lätt min hjälte ikväll

missade de vad hände?

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 april 2010 · 482 Inlägg

Ferrarin bjöd på show utanför MM och polisen rullade in och sabbade det hela och var förövrigt nära att köra på honom "och ja det var faktiskt deras fel"

Så han blir stoppad mitt på planen och då blir det ett jävla liv =p ett par hundra bilar börjar tuta/blinka för att visa sitt missnöje sen gick vi fram och la ihop till böterna och jag tror han gick vinst på böterna smile

Var fram och tittade på fabrikat/skick på däcken och dem ostarna kostar nog flis wink Han hade inte vindrutetorkare stora nog för att vi skulle kunna ersätta honom för dem  =P

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

Nitr00x skrev:
Ferrarin bjöd på show utanför MM och polisen rullade in och sabbade det hela och var förövrigt nära att köra på honom "och ja det var faktiskt deras fel"

Så han blir stoppad mitt på planen och då blir det ett jävla liv =p ett par hundra bilar börjar tuta/blinka för att visa sitt missnöje sen gick vi fram och la ihop till böterna och jag tror han gick vinst på böterna smile

Var fram och tittade på fabrikat/skick på däcken och dem ostarna kostar nog flis wink Han hade inte vindrutetorkare stora nog för att vi skulle kunna ersätta honom för dem  =P

Som ägare av North bike/car så var de nog inte pengarna de satt i wink men nice att folk ställde upp smile

Senast redigerat av Ekis! (18 april 2010)

ghost_boy83 CREW
18 april 2010 · 2 594 Inlägg

han fick 1000 kr i böter för att ha sladdat framför polisen å han fick över 2500kr av folk som gick dit å lade pengar på rutan  sa han gick plus haha

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 april 2010 · 482 Inlägg

Ja jävligt kul att få se en Ferrari leka faktiskt är inte allt för ofta man får se det.

Kul bil
Hjälte till förare
Polisen gjorde väll bara sitt jobb men ... byt jobb

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
_Jonsson
18 april 2010 · 150 Inlägg

Helt klart rolig träff, lite blåsigt och kallt men det kan man ta smile

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

Nitr00x skrev:
Ja jävligt kul att få se en Ferrari leka faktiskt är inte allt för ofta man får se det.

Kul bil
Hjälte till förare
Polisen gjorde väll bara sitt jobb men ... byt jobb

Kanske till och med skulle våga säga att de var första gången du sett de wink tonguetongue

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 april 2010 · 482 Inlägg

Ekis! skrev:

Nitr00x skrev:
Ja jävligt kul att få se en Ferrari leka faktiskt är inte allt för ofta man får se det.

Kul bil
Hjälte till förare
Polisen gjorde väll bara sitt jobb men ... byt jobb

Kanske till och med skulle våga säga att de var första gången du sett de wink tonguetongue

Ja .. internet räknas kanske inte? =P i såna fall ja det var första gången =P grymt! smile

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Jurk
18 april 2010 · 85 Inlägg

Som sagt, riktigt trevlig kväll smile  tog väl en halvtimma innan man kört runt i p-huset, men annars så!   Och som alla andra säger,  Kul att se Ferrari ägaren använda bilen, inte bara glida big_smile  Längtar efter filmer / bilder.

Ses nästa träff ! big_smile

volvonisse440 yrkeschaufför
18 april 2010 · 709 Inlägg

jag tycker det var en helt klar en kanoon träff trotts kylan. och polisen var rätt från varande ändå om man gämför med andra träffar.
dock finns det fortfarande dårar som inte bör ha kör kort. ingen släpper fram någon för att alla vill fram först.
och att ställa fast i kön så att man kan höra små grus blästra bilen bakom är häller inte speciellt smart.

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
LeafBox Lat Perfektionist
18 april 2010 · 6 359 Inlägg

polisen var ju med i karavanen ner ifrån härnösand!
Han kom upp bakom precis utanför stan, sen körde han om alla upp till toppen och stannade en bil,
Och efter det såg man inget mera utav honom tongue

Men jag har fortfarande inte sett nå bilder? yikes
Vet allt att jag blev knäppt i p-huset flera gånger tongue

Senast redigerat av LeafBox (18 april 2010)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

volvonisse440 skrev:
jag tycker det var en helt klar en kanoon träff trotts kylan. och polisen var rätt från varande ändå om man gämför med andra träffar.
dock finns det fortfarande dårar som inte bör ha kör kort. ingen släpper fram någon för att alla vill fram först.
och att ställa fast i kön så att man kan höra små grus blästra bilen bakom är häller inte speciellt smart.

Håller med vissa Snorungar bör tänka efter innan.. hur kan man ställa fast inne i kön i parkerings garaget??

grabbar med sina "fräscha" 740;is och härkiga E34;or med rost condition, ni som känner er träffade kan ju få er funderare..  Senario hoppa in i en annan bil vid fäste där..?? Jag vet hur jag skulle reagera i alla fall..

Onödigt bara att sluta kvällen på sjukhuset för nå dylig diskussion.. hmm lr hur?

henkz MR
18 april 2010 · 295 Inlägg

JA säger blå skabbig äldre passat ja... jisses.....

Bergvik
18 april 2010 · 141 Inlägg

Otroligt grym kväll!! Ses i Söderhamn nästa helg!

Men var är bilderna från igår????

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

henkz skrev:
JA säger blå skabbig äldre passat ja... jisses.....

mm håller med..

JimmyAndersson
18 april 2010 · 1 679 Inlägg

Min bil la av vid bölegrillen påväg ner igår hmm Jävligt typiskt, tur att det kommar fler träffar smile
Men jag lyckades komma ner med farsans bil, var fan bra med folk där nere om tänker på kylan smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang