Eftersnack Birsta träffen 17/4

henkz MR
18 april 2010 · 295 Inlägg

DeeJay_R skrev:

henkz skrev:
Sen 29-30e är det ljudtävling med Bilstereoförbundet.se som huvudarrangör.. så varför köra helgen före ????

Helgen före vad?

http://www.bilstereoforbundet.se/index. … aff993c29f

Deltävling 3

DeeJay_R Märkestekniker
18 april 2010 · 289 Inlägg

henkz skrev:

DeeJay_R skrev:

henkz skrev:
Sen 29-30e är det ljudtävling med Bilstereoförbundet.se som huvudarrangör.. så varför köra helgen före ????

Helgen före vad?

http://www.bilstereoforbundet.se/index. … aff993c29f

Deltävling 3

nu hänger ja inte med,vilken månad pratar vi om och va är de som händer helgen före ljudtävlingen?

henkz MR
18 april 2010 · 295 Inlägg

Den 22a maj så skrevs de ut i filmen att nästa träff ska köras... varför inte bara köra det samma dag/ar som motordagarna i Sundsvall ? 29-30maj..........

DeeJay_R Märkestekniker
18 april 2010 · 289 Inlägg

henkz skrev:
Den 22a maj så skrevs de ut i filmen att nästa träff ska köras... varför inte bara köra det samma dag/ar som motordagarna i Sundsvall ? 29-30maj..........

aha du mena så,ja tycker de blir för ofta om nästa träff redan är 22a maj. om de blir för ofta äre ju inte lika många som kommer.

och de planeras cruising i timrå 8 maj.

SiljaSpeedShop
18 april 2010 · 12 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
här kommer en liten film ni får ursäkta kvallen den blev sämmre när jag ladda upp den på tuben, första gången jag gör en film så håll till godo big_smile

Var ju kul att man kom med när man pröva polarns 940 på mm parkeringen:)

SpeedShop Racing Hudiksvall
SiljaSpeedShop - Custom part and bad ass Rides
BMW 328i Turbo "SiljaSpeedShop" (1996)
Chevrolet chevelle "SiljaSpeedShop" (1971)
Volvo 240 Tic "SiljaSpeedShop" (1983)
tjarniz
18 april 2010 · 361 Inlägg

spela roll om det är nått annat arangemang.. det är alltid på dagen endå..  vi som komma långväga orka inte cirkulera i typ 6tim å vänta på träffen direkt:P

Honke_86 Härnösand
18 april 2010 · 191 Inlägg

det var en mycket bra kväll måste jag säga smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
ghost_boy83 CREW
18 april 2010 · 2 594 Inlägg

22 maj är det test & tune på  Sundsvall Raceway vilket vi tänkte kunde vara kanon att avsluta kvällen med en birsta träff då det är mycket fina bilar i farten.

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

vill se mer burn filmer innifrån p huset, kul om min bil kom med smile

volvonisse440 yrkeschaufför
18 april 2010 · 709 Inlägg

tal0n skrev:
vill se mer burn filmer innifrån p huset, kul om min bil kom med smile

utan att klaga men varför måste man leka inne i p-huset ??

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
DeeJay_R Märkestekniker
18 april 2010 · 289 Inlägg

De va ganska jobbigt att alla stod på andra plan ;P va ju bättre förut när alla stod längst ner så man slapp nöta koppling när de tog 5min att bara komma upp för backen till folket tongue annars vare riktigt fint!

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

volvonisse440 skrev:

tal0n skrev:
vill se mer burn filmer innifrån p huset, kul om min bil kom med smile

utan att klaga men varför måste man leka inne i p-huset ??

mycket folk som ser på big_smile

Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

tal0n skrev:

volvonisse440 skrev:

tal0n skrev:
vill se mer burn filmer innifrån p huset, kul om min bil kom med smile

utan att klaga men varför måste man leka inne i p-huset ??

mycket folk som ser på big_smile

Även idiotiskt! men de förstår du visst inte?   lätt att skada andra bilar lr att till och med skad nån annan människa... 

Blir bara förbannad på snorungar som gör så som du vill man ska göra.. *suck*

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

volvonisse440 skrev:

utan att klaga men varför måste man leka inne i p-huset ??

mycket folk som ser på big_smile

Även idiotiskt! men de förstår du visst inte?   lätt att skada andra bilar lr att till och med skad nån annan människa... 

Blir bara förbannad på snorungar som gör så som du vill man ska göra.. *suck*

att någon står och burnar med en bakhjulsdriven bil och inte är så smidig kanske rentav råkar blästra en annan bil, eller tappar bromsen och drar in i bilen framför, en framhjulsdriven bil med bra handbroms tycker inte jag kan skada någon annan bil, eller människa, om dom inte blir sjuka av gummiröken då..

henkz MR
18 april 2010 · 295 Inlägg

Du har inte funderat på att det kan bli exakt SAMMA reaktion på olyckor med en framhjulsdriven bil....
Du sprutar fortfarande sten om det finns sådan...  du kan få så mycke fäste att bilen drar iväg o vips har du fällt 3 ungdomar...

Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

tal0n skrev:

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

mycket folk som ser på big_smile

Även idiotiskt! men de förstår du visst inte?   lätt att skada andra bilar lr att till och med skad nån annan människa... 

Blir bara förbannad på snorungar som gör så som du vill man ska göra.. *suck*

att någon står och burnar med en bakhjulsdriven bil och inte är så smidig kanske rentav råkar blästra en annan bil, eller tappar bromsen och drar in i bilen framför, en framhjulsdriven bil med bra handbroms tycker inte jag kan skada någon annan bil, eller människa, om dom inte blir sjuka av gummiröken då..

så då förbjuder vi bakhjulsdrivna bilar men låter framhjulsdrivna bilar ställa fast!?? 

låter ju jätte smart du...

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

Ekis! skrev:

Även idiotiskt! men de förstår du visst inte?   lätt att skada andra bilar lr att till och med skad nån annan människa... 

Blir bara förbannad på snorungar som gör så som du vill man ska göra.. *suck*

att någon står och burnar med en bakhjulsdriven bil och inte är så smidig kanske rentav råkar blästra en annan bil, eller tappar bromsen och drar in i bilen framför, en framhjulsdriven bil med bra handbroms tycker inte jag kan skada någon annan bil, eller människa, om dom inte blir sjuka av gummiröken då..

så då förbjuder vi bakhjulsdrivna bilar men låter framhjulsdrivna bilar ställa fast!?? 

låter ju jätte smart du...

näe men folk som vet hur man gör, och inte börnar precis framför en bil, då är det väl helt ok, men som sagt, bilar som börnar och drar på i typ 50-60 blås i p huset när en massa folk står  bredvid är väl mindre smart..

Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

tal0n skrev:

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

att någon står och burnar med en bakhjulsdriven bil och inte är så smidig kanske rentav råkar blästra en annan bil, eller tappar bromsen och drar in i bilen framför, en framhjulsdriven bil med bra handbroms tycker inte jag kan skada någon annan bil, eller människa, om dom inte blir sjuka av gummiröken då..

så då förbjuder vi bakhjulsdrivna bilar men låter framhjulsdrivna bilar ställa fast!?? 

låter ju jätte smart du...

näe men folk som vet hur man gör, och inte börnar precis framför en bil, då är det väl helt ok, men som sagt, bilar som börnar och drar på i typ 50-60 blås i p huset när en massa folk står  bredvid är väl mindre smart..

Saxar de Henkz skrev åt dig häruppe.. kan inte mer än hålla med..

Du har inte funderat på att det kan bli exakt SAMMA reaktion på olyckor med en framhjulsdriven bil....
Du sprutar fortfarande sten om det finns sådan...  du kan få så mycke fäste att bilen drar iväg o vips har du fällt 3 ungdomar...

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

henkz skrev:
Du har inte funderat på att det kan bli exakt SAMMA reaktion på olyckor med en framhjulsdriven bil....
Du sprutar fortfarande sten om det finns sådan...  du kan få så mycke fäste att bilen drar iväg o vips har du fällt 3 ungdomar...

jo visst kan man få fäste och bilen drar iväg, visserligen rätt fram då, en bakhjulsdriven bil kan ju gå snett den och rätt åt sidan, jag säger inte att man ska förbjuda bakhjulsdrivna bilar att börna, jag tycker att folk som inte kan börna eller som börnar och med flit släpper och drar på i en jävla fart i phuset, det är direkt farligt. även dom som börnar med framhjulsdrift och inte drar i handbromsen, alt dålig handbroms ska inte börna där det är massa folk heller, jag vet att jag har bra handbroms så jag jag stod först still, sedan släppte lite så jag gled sakta, och hade minst 10 meter till bilen fram så jag tycket inte jag gjorde fel på någe vis iaf, sen var det andra bilar som börde lite väl fort istället enligt mej..

sj00dda
18 april 2010 · 41 Inlägg

LeafBox skrev:
polisen var ju med i karavanen ner ifrån härnösand!
Han kom upp bakom precis utanför stan, sen körde han om alla upp till toppen och stannade en bil,
Och efter det såg man inget mera utav honom tongue

Men jag har fortfarande inte sett nå bilder? yikes
Vet allt att jag blev knäppt i p-huset flera gånger tongue

Hmmm! Kan polisen ha stanat oss för fortkörning möjligtvis!?

HAHA

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang