Eftersnack Birsta träffen 17/4

Bergerstahl Glad fåne
18 april 2010 · 103 Inlägg

men det var väl ett jävla gnäll om att börna eller inte!! några stenskott har ingen dött av.. dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

jonte200
18 april 2010 · 20 Inlägg

vi kom just hem till Luleå, och vi tackar för en fruktansvärt rolig kväll och natt! big_smile vi ses på nästa träff!

Nissan 200sx s14,5 (RB25DET) "www.Däckgiganten.nu" (1994)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

jonte200 skrev:
vi kom just hem till Luleå, och vi tackar för en fruktansvärt rolig kväll och natt! big_smile vi ses på nästa träff!

Låter bra de smile välkomna tillbaka..

Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

MilkmansRacing skrev:
dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

Jasså?? vet flera som var bra mycket äldre än 20 wink som äger sina egna bilar och inte behövde låna mamma lr pappas bil tongue

Hanning
18 april 2010 · 171 Inlägg

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

Ekis! skrev:

så då förbjuder vi bakhjulsdrivna bilar men låter framhjulsdrivna bilar ställa fast!?? 

låter ju jätte smart du...

näe men folk som vet hur man gör, och inte börnar precis framför en bil, då är det väl helt ok, men som sagt, bilar som börnar och drar på i typ 50-60 blås i p huset när en massa folk står  bredvid är väl mindre smart..

Saxar de Henkz skrev åt dig häruppe.. kan inte mer än hålla med..

Du har inte funderat på att det kan bli exakt SAMMA reaktion på olyckor med en framhjulsdriven bil....
Du sprutar fortfarande sten om det finns sådan...  du kan få så mycke fäste att bilen drar iväg o vips har du fällt 3 ungdomar...

moral kärringar <3 <3

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

Hanning skrev:

Ekis! skrev:

tal0n skrev:

näe men folk som vet hur man gör, och inte börnar precis framför en bil, då är det väl helt ok, men som sagt, bilar som börnar och drar på i typ 50-60 blås i p huset när en massa folk står  bredvid är väl mindre smart..

Saxar de Henkz skrev åt dig häruppe.. kan inte mer än hålla med..

Du har inte funderat på att det kan bli exakt SAMMA reaktion på olyckor med en framhjulsdriven bil....
Du sprutar fortfarande sten om det finns sådan...  du kan få så mycke fäste att bilen drar iväg o vips har du fällt 3 ungdomar...

moral kärringar <3 <3

kalla de du vill

jonte200
18 april 2010 · 20 Inlägg

Tack så mycket Ekis! det var så fruktansvärt värt det wink

Nissan 200sx s14,5 (RB25DET) "www.Däckgiganten.nu" (1994)
Hanning
18 april 2010 · 171 Inlägg

MilkmansRacing skrev:
men det var väl ett jävla gnäll om att börna eller inte!! några stenskott har ingen dött av.. dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

säger han som åkte pappas familjekombi själv? wink

ang börna, jag tycker att om man ska börna så kan man varna bilarna bakom och sen elda utav bara helvete, sen dom som dundrade förbi oss i 60-70 dom ska man ju bara ta ut i skogen.

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Ekis!
18 april 2010 · 1 210 Inlägg

Hanning skrev:

MilkmansRacing skrev:
men det var väl ett jävla gnäll om att börna eller inte!! några stenskott har ingen dött av.. dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

säger han som åkte pappas familjekombi själv? wink

ang börna, jag tycker att om man ska börna så kan man varna bilarna bakom och sen elda utav bara helvete, sen dom som dundrade förbi oss i 60-70 dom ska man ju bara ta ut i skogen.

moralkärring wink hehe

Hanning
18 april 2010 · 171 Inlägg

Ekis! skrev:

Hanning skrev:

MilkmansRacing skrev:
men det var väl ett jävla gnäll om att börna eller inte!! några stenskott har ingen dött av.. dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

säger han som åkte pappas familjekombi själv? wink

ang börna, jag tycker att om man ska börna så kan man varna bilarna bakom och sen elda utav bara helvete, sen dom som dundrade förbi oss i 60-70 dom ska man ju bara ta ut i skogen.

moralkärring wink hehe

kalla de du vill....tongue

skämt å sido, mkt trevlig träff dock var de lite kallt, nu laddar vi om till söderhamns träffen big_smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
tjarniz
18 april 2010 · 361 Inlägg

bli så trött..
problemet med att börna och sprätta grus är just det att dom som "sprätter grus" på andra just kör en rostig gammal bil och inte bry sej alls om varken sin eller andras..
Jag vill bara kalla det ren avundsjuka att blästra andras bilar.
Inte så kul om du nyss pungat ut helt ny lack för 20 tusen eller bara ha lagt ner mycket pengar på bilen och en snorunge ska drifta lite !

Honke_86 Härnösand
18 april 2010 · 191 Inlägg

tjarniz skrev:
bli så trött..
problemet med att börna och sprätta grus är just det att dom som "sprätter grus" på andra just kör en rostig gammal bil och inte bry sej alls om varken sin eller andras..
Jag vill bara kalla det ren avundsjuka att blästra andras bilar.
Inte så kul om du nyss pungat ut helt ny lack för 20 tusen eller bara ha lagt ner mycket pengar på bilen och en snorunge ska drifta lite !

det håller jag med om smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Tompak
18 april 2010 · 218 Inlägg

roligt att se en film eftersom jag missade träffen, men tycker det är lite dålig stämning i tråden. lätt att klaga på att andra gör fel med burning hit och dit, men har inte en tanke på att när ni själv kört 200+ på 90 väg med möte utför en fara smile fast alla kanske kör 90 wink jag ser iaf fram imot en härlig sommar med mycke härliga träffar.

mvh

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
volvonisse440 yrkeschaufför
18 april 2010 · 709 Inlägg

Tompak skrev:
roligt att se en film eftersom jag missade träffen, men tycker det är lite dålig stämning i tråden. lätt att klaga på att andra gör fel med burning hit och dit, men har inte en tanke på att när ni själv kört 200+ på 90 väg med möte utför en fara smile fast alla kanske kör 90 wink jag ser iaf fram imot en härlig sommar med mycke härliga träffar.

mvh

alla gör sina misstag men att att överdriva allt gör knappast saker bättre.. dom som kör fort håller sig oftast till e4 vilket är mer accseptabelt än en 70/90 väg.. men det är bara ren idioti att blästra andras bilar. dock måste jag ändå lacka om min kärra så jag bryr mig inte.. men det hörde på vissa ställen att endel bilar fick ta bra mkt stryk från gruset, bara för att endel vill vara tuffa i sina sladd skåp "740"

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
Tompak
19 april 2010 · 218 Inlägg

jag anser att man inte har någon mer tillåtelse att blästra även om man åker supra mm. klart det är dumt. stör mig bara lite på folk som klagar som själv är ute och kör race mm. jag kör såklart själv fort ibland, men då låter jag bli att klaga oxå smile bara min åsikt.

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
tal0n Mekaniker/Däckmontör
19 april 2010 · 1 140 Inlägg

Tompak skrev:
jag anser att man inte har någon mer tillåtelse att blästra även om man åker supra mm. klart det är dumt. stör mig bara lite på folk som klagar som själv är ute och kör race mm. jag kör såklart själv fort ibland, men då låter jag bli att klaga oxå smile bara min åsikt.

helt rätt thomas..

Kanderss0n
19 april 2010 · 68 Inlägg

Vart är bilderna gott folk smile ?

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
LeafBox Lat Perfektionist
19 april 2010 · 6 359 Inlägg

Kanderss0n skrev:
Vart är bilderna gott folk smile ?

Jag måste påpeka samma sak! Sa ju åt alla att ta en massa bilder. Men hittils har jag inte sett några O_o
tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
bombare
19 april 2010 · 282 Inlägg

MilkmansRacing skrev:
men det var väl ett jävla gnäll om att börna eller inte!! några stenskott har ingen dött av.. dom flesta gled ju ändå runt i mamma o pappas familjekombi eller nån rostig hink..

mmm.. Är ju skapligt kul att ta ut en nylackerad bil nu på våren, och få stenskott på den....

Bergvik
19 april 2010 · 141 Inlägg

De enda bilderna jag sett från träffen finns här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175253

Men fler bilder vet jag att det finns!!
Blixtrade ju till höger och vänster var man än var....!

Släng upp bilderna vilken kvalité det än är!

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang