2539
Sök

Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

1 150 Inlägg
25 juli 2010
Det är Söndag idag smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
25 juli 2010
Någon som vet om det blir en träff?!
Å isf var det blir en träff?!
Å vilken tid det isf är tänkt?!

E det en kvällsträff så e ju bilstranden i Mellbystrand perfekt! Typ ifrån 17 å framåt...så alla eventuella badare hinner flytta på sig! :-)
Kolla med Laholms kommun omgående! Berätta att Halmstad suger!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

STREETRACER
892 Inlägg
25 juli 2010
Elda skrev:
Sketstopp24v skrev:
ett tips är juh : Om man ska ha Sveriges största träff i syd,då kanske man ska lägga träffen i mitten wink då kanske det blir fler som kommer wink

Vad är mitten av sydsverige då? borde bli ljungby eller värnamo typ ju... Inte nära till nån o långt till alla...?

tycker väl det beror på vad man menar med "syd-sverige" oxå wink 

finns det inte nåt som ligger ca 7-8mil norr om kristianstad? det borde väl bli "mitten"

Bmc Crew

739 Inlägg
26 juli 2010
bara att ta en pakering? här i ljungby har vi hela citygross pakeringen stortsom satan och perfekt så något borde ni ha i halmstad?

737 Inlägg
26 juli 2010
alltså det börjar närma sej nu... verkar vara jävligt oseriöst utan nån plats för syd sveriges största träff bara några dagar innan....

Vad e fel med där vi var sist?

STREETRACER
892 Inlägg
26 juli 2010
Stofer skrev:
Halmstad ligger ju mitt emellan malmö/göteborg! 2 stor städer! Sen inte långt ifrån den stora bilstaden helsingborg!

då går det juh knappast att kalla det för "syd sveriges största träff"  blir juh SYDVÄSTRA då?

engagerar sig folk lite så spelar det ingen roll vart träffen är...  folk kommer för att ställa med södra sveriges häftigast grej ändå..

vi här ifrån blekinge tänker inte köra 30mil =O för vara med om "Södra sveriges största träff"

nåt som ligger strax ovanför kristianstad borde vara mer rätt.. annars är det juh "SYDVÄSTRA SVERIGE!!"

elr är det bara jag som tänker så?? wink

Bmc Crew

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
26 juli 2010
Beror helt på hur man ser på det. Men förstår hur du menar. Men det viktigaste nu är att få fram en plats så träffen blir av.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
91 Inlägg
26 juli 2010
Sålänge de är en bestämd plats, så tror jag att de är många som kan bestämma sig för att åka dit smile

1 174 Inlägg
26 juli 2010
Trådstartare
Okej, nu har jag tjafsat färdigt med kommunen, och nu skiter jag fullständigt i vad dom säger och inte säger.. Och jag vill samtidigt säga att jag tar inte något som helst ansvar för träffen, jag bara skriver här och lägger ett förslag om en bil träff.. Så ingen kommer och säger att jag är ansvarig för detta om något skulle hända!!

Är trött på att ringa till alla jävla fastighets bolag i hela Sverige, kommunen, mm och fråga om tillstånd osv osv.. Alla alternativen är allmänna parkerings platser så därför förstår jag egentligen varför man blir tvingad till att skaffa tillstånd..

Ett plus är också att Mattias Andersson, som kör en stor RC bil med en bobbycar/ kyckling på. Som säkert många utav er känner igen från, Elmia 2009/2010 och Monsterjam i gbg. Kommer att ha en liten uppvisning några gånger underdagen..

http://i292.photobucket.com/albums/mm16/mrrustler/DSC_1508.jpg

TÅL ATT UPPREPAS!!

Plats Orkangatan, Halmstad.  (Karta finns längre ner)
Stor parkering ca 400 p-platser precis brevid E6 och utanför bla, Micro Bildelar, Expert, Jula, Rusta mm.

Datumet Den 31 Juli och kommer det bli dåligt väder så kommer träffen att flyttas, så alla är medvetna om detta!! Det kommer meddelas så fort vi ser hur vädret blir

Tid ca 18.00-->

Ni som har tänkt att komma:
Skicka ett PM till mig med garaget Namn, bil ni kommer med och vart ni kommer från. Så skriver jag in er i listan.. Får ni förhinder och inte kan komma skicka ett PM och meddela mig om det, så vi vet på ett ungefär hur många som kommer..
Exempel... -Blomman-, Saab 9-3 Aero - Halmstad

Karavan tråden från Göteborg..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177202

Evenemanget på Facebook..
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … wall_posts

Obs!!
Lägger in det på denna sidan också så alla ser det!!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/28542/970263_r2ex3c.jpg
Senast redigerat av -Blomman- (27 juli 2010)

"If you're in control, you're not going fast enough"

Exporterad Colombian
812 Inlägg
26 juli 2010
Är inte nr 3 störst? Hade vart skoj o va på ett ställe vi inte vart på förut, men men.

Nr 1 blir bra det med wink

1 174 Inlägg
26 juli 2010
Trådstartare
malaguti_fabbe skrev:
Är inte nr 3 störst? Hade vart skoj o va på ett ställe vi inte vart på förut, men men.

Nr 1 blir bra det med wink

Det är ungefär lika stort, plus att det blir mer eget om vi är på nr. 1..

1 174 Inlägg
26 juli 2010
Trådstartare
SIR_Pierre skrev:
Nr 1, tyckte det var perfekt där 2008

Ja det är det, nära till allt, lätt att hitta och som sagt vi får vara för oss själva..

Om det är någon som har en grym filmkamera, och är duktig på att hantera den, redigera och allt vad det innebär. Så hade det varit skoj som fan att göra ett litet video klipp på träffen, någon med steadycam kanske??? ..

89 Inlägg
26 juli 2010
Sketstopp24v skrev:
ett tips är juh : Om man ska ha Sveriges största träff i syd,då kanske man ska lägga träffen i mitten wink då kanske det blir fler som kommer wink

eller så slutar alla bara gnälla om hur långt det är överallt;)
jag har bilen för att jag tycker om att använda den så för min del blir det 40,5 mil med mina peltor som bäste vän på lördag:)

btw,nån sorts karavan från jönköpingshållet är det nåt som kan vara intressant för någon?

väl mött!smile
Senast redigerat av evojohan (26 juli 2010)

1 174 Inlägg
26 juli 2010
Trådstartare
Plats Orkangatan, Halmstad.
Stor parkering ca 400 p-platser utanför bla, Micro Bildelar, Expert, Jula, Rusta mm.

Datumet Den 31 Juli och kommer det bli dåligt väder så kommer träffen att flyttas, så alla är medvetna om detta!! Det kommer meddelas så fort vi ser hur vädret blir

Tid ca 18.00-->

Mer info på sidan 1..
Senast redigerat av -Blomman- (26 juli 2010)

309 Inlägg
26 juli 2010
Kommer bli grymt big_smile

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30

Sök