Anmäl på bara så vi blir många.. Hade uppskattats om det hade varit någon/några som skriven en tråd om detta i andra städer också, och fixar karavan till träffen..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Synd att man inte kan klona sig för jag är på semester i utlandet hela juli.... Finns det ingen möjlighet att ha träffen i Juni eller i Augusti istället?
Synd att man inte kan klona sig för jag är på semester i utlandet hela juli.... Finns det ingen möjlighet att ha träffen i Juni eller i Augusti istället?
Mvh Daniel
Jo för all del, ändra träffen för en person
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Jag har påpekat detta på söndagsträffarna i kungälv norr om GBG, jag har sagt att dom skall in här och anmäla sig, men det är ju fortfarande 2 mån kvar....
Jag har påpekat detta på söndagsträffarna i kungälv norr om GBG, jag har sagt att dom skall in här och anmäla sig, men det är ju fortfarande 2 mån kvar....
Underbart.. Försöker för fullt på tag i någon ansvarig/ägare av det stället jag vill ha träffen på.. Vägen är lite kass dit men det fixar jag om det blir aktuellt.. Det ligger ett stenkast från både E6 och eurostop, får vi vara där så kan det fan inte bli bättre säger jag....
Senast redigerat av -Blomman- (3 maj 2010)
"If you're in control, you're not going fast enough"