Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

Simba1
4 maj 2010 · 87 Inlägg

Elda om det var mig du menade så är länken här... hoppas att den funkar för dig.. strax ovanför göteborg ser du ngt som heter Kungälv....

http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=5 … h&z=11

Senast redigerat av Simba1 (4 maj 2010)

-Blomman-
4 maj 2010 · 1 174 Inlägg

MrTorture skrev:
Härligt! Dock, hur betalar man? smile Mvh.

Om det blir aktuellt så kommer betalningen ske innan ni kör in på området..

Och elda: Du kommer få veta vart, när allting är spikat.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
-Blomman-
5 maj 2010 · 1 174 Inlägg

Snart 200st anmälda på facebook.. big_smile

"If you're in control, you're not going fast enough"
Porsche_power
5 maj 2010 · 229 Inlägg

-Blomman- skrev:
Snart 200st anmälda på facebook.. big_smile

Härligt härligt,, jag försöker få med mig fler av mina polare,, kan nog bli iaf 4-8 till big_smile

Audi A4 1.8T "Rs4 look alike" (1999)
JDM_project
5 maj 2010 · 194 Inlägg

shit detta hade vart najs.. Måste kolla upp datumet lite mer, Nån mer som kommer glida i gubbräser "Lexus"?

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Pwteh Avstängd
8 maj 2010 · 5 Inlägg

GSR står för underhållningen wink Vi ses där!

Senast redigerat av Pwteh (8 maj 2010)

G.S.R Crew
mk2-97
8 maj 2010 · 30 Inlägg

Detta verkar ju riktigt grymt smile hamnar under min semester med så de får jag kolla upp, och kanske få med ännu mer folk härifrån...

TurboMupp IGGE The One And Only
9 maj 2010 · 51 Inlägg

Pwteh skrev:
GSR står för underhållningen wink Vi ses där!

gsr jaså ska dom ha uppvisning menar du. lr bara va där i sina tröjor wink

Mustigt
Volvo XC90 OcenRace "Suven" (2006)
-Blomman-
10 maj 2010 · 1 174 Inlägg

250st anmälda på facebook.. Kom igen nu, sprid vidare!!!

"If you're in control, you're not going fast enough"
R8racing Avstängd
10 maj 2010 · 8 Inlägg

ja tror nog ja kan komma på detta:)

robin_civic
11 maj 2010 · 1 391 Inlägg

ska se om jag inte kan sammla ihop lite folk från växjö som e sugna med! XD

Senast redigerat av robin_civic (11 maj 2010)

Meeee
Honda Civic "MB3" (2000)
Honda Civic EK4 "EK2420" (2000)
-Blomman-
11 maj 2010 · 1 174 Inlägg

R8racing skrev:
ja tror nog ja kan komma på detta:)

Skicka iväg ett PM eller gb till mig med garaget namn, Bil och vart du kommer köra ifrån, när du vet om du kommer så skriver jag in dig i listan..

robin_civic skrev:
ska se om jag inte kan sammla ihop lite folk från växjö som e sugna med! XD

Gott snack.. Sprid till alla ni känner, och gå in på Facebook och anmäl er där och bjud in alla era vänner..
Länk till evenemanget på Facebook finns på sidan 1..

"If you're in control, you're not going fast enough"
eX3Me Skåne Crazy Crew
11 maj 2010 · 701 Inlägg

Ska se om jag kan få alla som kör Skåne Crazy Tour (www.skanecrazytour.se) att köra med, då blir det karavan söderifrån också som kommer förbi!

-Blomman-
11 maj 2010 · 1 174 Inlägg

eX3Me skrev:
Ska se om jag kan få alla som kör Skåne Crazy Tour (www.skanecrazytour.se) att köra med, då blir det karavan söderifrån också som kommer förbi!

Javisst gör det.. Ni kan ju ha ett avslut på träffen i Halmstad.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
-Blomman-
12 maj 2010 · 1 174 Inlägg

Fick tag på personen som va ansvarig för det stället jag vill ha träffen på idag.. Hon verkade positiv till det hela, men hon skulle höra runt lite.. Finns lite hus och sånt i närheten, så det kunde tydligen vara ett problem om vi skulle bli högljudda.. Men hon skulle ringa mig så fort hon visste hur det blir, annars skulle hon försöka hitta något annat ställe vi kanske kunde vara på med ungefär samma möjligheter.. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.. big_smile

"If you're in control, you're not going fast enough"
Porsche_power
12 maj 2010 · 229 Inlägg

-Blomman- skrev:
Fick tag på personen som va ansvarig för det stället jag vill ha träffen på idag.. Hon verkade positiv till det hela, men hon skulle höra runt lite.. Finns lite hus och sånt i närheten, så det kunde tydligen vara ett problem om vi skulle bli högljudda.. Men hon skulle ringa mig så fort hon visste hur det blir, annars skulle hon försöka hitta något annat ställe vi kanske kunde vara på med ungefär samma möjligheter.. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.. big_smile

Detta låter ju super bra,, att hon är positiv är ju suveränt big_smile

Audi A4 1.8T "Rs4 look alike" (1999)
-Blomman-
12 maj 2010 · 1 174 Inlägg

Porsche_power skrev:

-Blomman- skrev:
Fick tag på personen som va ansvarig för det stället jag vill ha träffen på idag.. Hon verkade positiv till det hela, men hon skulle höra runt lite.. Finns lite hus och sånt i närheten, så det kunde tydligen vara ett problem om vi skulle bli högljudda.. Men hon skulle ringa mig så fort hon visste hur det blir, annars skulle hon försöka hitta något annat ställe vi kanske kunde vara på med ungefär samma möjligheter.. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.. big_smile

Detta låter ju super bra,, att hon är positiv är ju suveränt big_smile

Du skulle ha hört henne när jag sa att det kommer runt 300bilar.. tongue haha

"If you're in control, you're not going fast enough"
Porsche_power
12 maj 2010 · 229 Inlägg

-Blomman- skrev:

Porsche_power skrev:

-Blomman- skrev:
Fick tag på personen som va ansvarig för det stället jag vill ha träffen på idag.. Hon verkade positiv till det hela, men hon skulle höra runt lite.. Finns lite hus och sånt i närheten, så det kunde tydligen vara ett problem om vi skulle bli högljudda.. Men hon skulle ringa mig så fort hon visste hur det blir, annars skulle hon försöka hitta något annat ställe vi kanske kunde vara på med ungefär samma möjligheter.. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.. big_smile

Detta låter ju super bra,, att hon är positiv är ju suveränt big_smile

Du skulle ha hört henne när jag sa att det kommer runt 300bilar.. tongue haha

haha jasså, va sa hon då?

Audi A4 1.8T "Rs4 look alike" (1999)
-Blomman-
16 maj 2010 · 1 174 Inlägg

Fler måste vi bli.. Sen behövs det verkligen någon nerifrån landet som kan starta en tråd om träffen och vara ledarbil från Malmö eller liknande..

"If you're in control, you're not going fast enough"
S_Henjer
16 maj 2010 · 1 150 Inlägg

-Blomman- skrev:
Fler måste vi bli.. Sen behövs det verkligen någon nerifrån landet som kan starta en tråd om träffen och vara ledarbil från Malmö eller liknande..

Finns det några regler som säger att man inte kan skapa trådar i andra områden? Eller varför kan du inte göra det själv?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang