5245
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Uttelito skrev:
Rawad skrev:
Uttelito skrev:

Du, det blir inte mer epic fail än att sätta neon på en gammal jänkare, så jo bilen passar utmärkt i denna tråd smile

ok, kan vara så från din syn vinkel men inte som jag ser det.
man stänger av neonen med en knapp tryckning o sedan e det över o ingen vet att den finns.
jag menade att bilen va ju hur underbar som helst att hänga ut bilen/byggaren för nåt lite är rätt onödigt, men det är som jag ser på saken, o du tycker som du tycker helt enkelt. inget mer med det lol

Nu är det ju iförsig inte den nuvarande ägaren som byggt/renoverat bilen utan den köptes så här sen har han slängt på neon vilket förstör helheten av bilen, ungefär som att cleant styla en bil och sen tagga till jula och införskaffa klistermärken att sätta på, det förstör liksom hela bilen.

Hade inte brytt mig specielt mycket om det var en gammal 740 som nån bondpåg slängt på lite neon, tärningar och random luftintag från biltema, men när det är en fin gammal jänkare så blir det helt fel sad

Men alla har olika smak, dessvärre så hade ägaren till denna bil riktigt dålig smak som satt på neon på den och folk lär garva åt honom för det, trisst på en i övrigt skitfin bil smile

Jag förstår va du menar med neonen, men så mycket förstör den inte när den är avstängd o ägaren väljer ju vilka tillfälle neonen skall vara påslagna, så med andra ord neonen syns inte om de är avslagna o bilen är fortfarande cleant o underbar med eller utan neon tycker jag, men neonen kanske i fel färg inget mer än så.

Sedan om folk skrattar eller inte åt hans bil är ju strunt samma, för bilen är så underbar så man blir kär i den redan vid första ögonblicket.

Som du sa det är smak sak, det du tycker om hatar säkert en del människor o det dom tycker om avskyr du av hela ditt hjärta, så e det o så kommer det att vara.

När man bygger eller monterar saker på SIN bil är det så sällan för att andra skall tycka om det utan man gör det för att man tycker själv om det själv o trivs med det, därför skall man inte brys sig om va andra tycker för då slutar det med att man får cyckla istället för ingen tycker 100% som den andra.

som sagt neonet är så obetydligt i mina ögon när det gäller denna underbara bilen o bara för att det är lite fel på den eller nåt som inte faller oss i smaken så skall vi inte vara elaka eller såra varandra.

här på garaget så delar vi på en rolig hobby/intresse o tycker att vi inte borde trycka varandra eller hänga ut andras bygge för små fel, utan att lägga ut en komentar hos ägaren o säga va du tycker om just den saken som du anser ful eller inte passar på bilen istället för att vi skall göra återlöje av varandra här på garaget.

De orden är inte riktade till dig alls utan till en del användare som håller på o hånar folk på deras bilar.
Vi skall ha kul här på forumet o hjälpa varndra med tips o trycks inte för att hänga ut nån annans bygge.

Det är bara va jag tycker o som sagt inte riktat mot dig utan till många som inte vet vart deras gränsområde tongue

Stavfel kanske cool

Vi tycker olika vet jag, that's it

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
andra bilden som trubbelturbo laddade upp ser ut som en vinge på huven eller?

1 060 Inlägg
3 maj 2011
Rawad skrev:

De stämmer bra, alla dom bilarna har vart upp i tråden innan.. Speciellt Mustangen är hemsk

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
3 maj 2011
CHEEVA skrev:
ää som sagt den passar inte här .. bara att stänga av neonet med en knapp så ser ingen det ! finns absolut värre grejjer man kan göra

bara att skruva av alla bodykits och sätta på orginal, typ samma sak.

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
engineaddict skrev:
Rawad skrev:

De stämmer bra, alla dom bilarna har vart upp i tråden innan.. Speciellt Mustangen är hemsk

hahaha kul me nån som vågar testa gränsen, det va en udda bil faktiskt med en vinge på huven, antar att han har skopen på skuffen då eller?lol

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Putteliten lite mer bilder på bilen på bild två, har du länk?

Kung
603 Inlägg
3 maj 2011
Träbilen var ju tokfet big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Här finns det många roliga bilar
http://villageofjoy.com/50-weird-and-crazy-cars/

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Uttelito skrev:
Träbilen var ju tokfet big_smile

här kommer en till

https://www1.garaget.org/gallery/images/18/17786/17786-d8fcf1ab749235b09ceeab1e0d07e907.jpg

Kung
603 Inlägg
3 maj 2011
Rawad skrev:
Här finns det många roliga bilar
http://villageofjoy.com/50-weird-and-crazy-cars/

OMFG! electric muffin cars ftw! big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
Kung
603 Inlägg
3 maj 2011
Ny definition av husbil smile

Pim_Pim
3 maj 2011
Putteliten skrev:
Hittade flera bilder på första träbilen.

http://keetsa.com/blog/wp-content/uploa … r_6697.jpg

Den vill man inte ha brand i lol

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Putteliten skrev:
Hittade flera bilder på första träbilen.

http://keetsa.com/blog/wp-content/uploa … r_6697.jpg

helt sjuk bil, under va fan han tänkte på när han byggde den

Kung
603 Inlägg
3 maj 2011
Ser ut som om den bara är lackat att se ut som trä, hade varit kul om den var i trä smile

C20LET
1 041 Inlägg
3 maj 2011
Uttelito skrev:
Ser ut som om den bara är lackat att se ut som trä, hade varit kul om den var i trä smile

Skulle gissa på vinyl/stripning om du kollar bilden längst ner till vänster så ser man att bilen hade en mörk färg som ser ut som mörkgrön, så det måste vara stripning

Sök