Kul att diskutionen om Neon kom upp här. För det är nämligen så med risk för att bli dömd som en idiot här så har nämligen min Far en veterabil, En plymouth barracuda av årsmodell 67 om jag inte minns helt fel. Helt orginal och gräddvit färg.
Men så hade jag ett par ganska diskreta gröna neonrör liggandes som jag fick även från en bil jag köpte och plocka delar ifrån vid ett tillfälle så jag frågade min far om vi inte kunde pröva att montera dessa på hans Barracuda. Han sa JA och jag slängde på neon kittet med 4 rör.
Till våran förvåning så tyckte vi faktist båda 2 att detta blev riktigt snyggt. Ska ta bilder på detta, och lägga upp här så får vi se vad ni som varit med i neon dialogen tycker
För som sagt kan vara jag som är ute och cyklar men tycker faktist det blev riktigt snyggt. Sen kan man ju alltid diskutera om man tycker att en Barracuda är en rätt bil att sätta neon på eller inte men men.
PS. Kan hålla med er som tyckte att neonet på den bil som diskuterats här tidigare var skitfult. För det tyckte faktist jag med

Senast redigerat av rybbe (3 maj 2011)
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld