3606
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

Finraggare
2 381 Inlägg
7 maj 2011
"Nej konstapeln, det är inte lustgas och kompressor du ser i min bil - det är en konstinstallation"

Skall köra på det.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

2 077 Inlägg
7 maj 2011
sebbanboy14 skrev:
Plymouth_Plaza skrev:
Unikt ful ja...
http://www.garaget.org/?car=114619&image=2107452

Smaken som baken men ett snyggt bygge. Inget smaklöst fuol styling på något sätt

Håller med och lacken på den e helt sjuk!
Den passar verkligen INTE in här alls.

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Ford fantast
1 610 Inlägg
7 maj 2011

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

BaM BaM
232 Inlägg
7 maj 2011
Har sett 2 bilar nu på kort tid som jag tycker faller in här men jag missade tyvärr att fota dem. Båda 2 var felaktigt "dekaltrimmade"

Ex:1 en v70 diesel med V70R emblem.

Ex:2 en toyota celica med Type-R emblem.

För mig personligen finns det fulare än att försöka inbilla andra att det är något annat man kör....

Inget vara för evigt.

Designer.
1 260 Inlägg
7 maj 2011
Så en v70 diesel som ser exakt lika ut som en v70r är det fulaste som finns medans en v70r ser helt okej ut? Fast dom ser exakt lika ut?

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
7 maj 2011
Inget dum stylning här men färger är helt opassande enligt mig.

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_37/32370000-32379999/640x480/32371253.jpg?0

LTJD
192 Inlägg
7 maj 2011
MIKK0 skrev:
Så en v70 diesel som ser exakt lika ut som en v70r är det fulaste som finns medans en v70r ser helt okej ut? Fast dom ser exakt lika ut?

Fult gjort menar han nog, och det är det. Volvo raggare som klistar massa R på sina 740is osv är rent löjligt. Samma med BMW, Honda ja alla märken egentligen. Är det ingen M3 så är det ingen M3, är det ingen R så är det ingen R. Fattar inte grejen med att klistra på massa emlem, skulle man kanske klista på ett ferarri emblem på alla röda bilar?

- Löljigt.

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

BaM BaM
232 Inlägg
7 maj 2011
MIKK0 skrev:

Du kanske ska ta en andra koll så ser du oxå skillnad på diesel och R 97-00. Frontspoiler och slutrör på avgas för att göra det lite lättare för dig......
men du e kanske inte gammal nog....... wink

Inget vara för evigt.

9 146 Inlägg
7 maj 2011
Mattss0n skrev:
MIKK0 skrev:

Fult gjort menar han nog, och det är det. Volvo raggare som klistar massa R på sina 740is osv är rent löjligt. Samma med BMW, Honda ja alla märken egentligen. Är det ingen M3 så är det ingen M3, är det ingen R så är det ingen R. Fattar inte grejen med att klistra på massa emlem, skulle man kanske klista på ett ferarri emblem på alla röda bilar?

- Löljigt.

Finn ju t,ex tillval till ALLA BMW modeller typ 316,318,518 mm. M-Tech kit på från fabrik där dom sätter ett M på koffertluckan också från fabrik är det löjligt?

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 maj 2011
Putteliten skrev:
Mattss0n skrev:
MIKK0 skrev:

- Löljigt.

Finn ju t,ex tillval till ALLA BMW modeller typ 316,318,518 mm. M-Tech kit på från fabrik där dom sätter ett M på koffertluckan också från fabrik är det löjligt?

Motorn lever inte upp till emblemet men utsidan gör det.
Ungefär samma sak med folk som slänger på aero paket på saab 9-3 och sen märker upp halva bilen med AERO emblem.

Sålänge det inte är fabriksmonterat anser jag det vara löjligt såvida man inte byter exakt ALLT som hör till den angivna modellen. Då menar jag motor, drivlina, inredning, exteriör osv.

"Liberty of thought is the life of the soul"

5 111 Inlägg
7 maj 2011
hedley skrev:
Putteliten skrev:
Mattss0n skrev:

- Löljigt.

Motorn lever inte upp till emblemet men utsidan gör det.
Ungefär samma sak med folk som slänger på aero paket på saab 9-3 och sen märker upp halva bilen med AERO emblem.

Sålänge det inte är fabriksmonterat anser jag det vara löjligt såvida man inte byter exakt ALLT som hör till den angivna modellen. Då menar jag motor, drivlina, inredning, exteriör osv.

Löjligt kanske, men man måste ju stå jävligt nära bilen innan man ens upptäcker det, den här tråden är till för bilar som man spyr av att se på 100 meters håll redan en dimmig oktobermorgon kl 6... Det ändrar knappt bilens utseende och passar inte här i tråden.

narcissist
91 Inlägg
7 maj 2011
att dekaltrimma sin bil gör den knappas värd att hamna här, håller dock med om att de är helt meningslöst och löjligt, men lägg fram bilar som hör till kattegorin istället.
mindre tjafs och mera bilder, smile

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.

BaM BaM
232 Inlägg
7 maj 2011
Putteliten skrev:
Mattss0n skrev:
MIKK0 skrev:

- Löljigt.

Precis.... Dom bilarna du talar om är märkta med ett M för att visa att dessa har fabriksmonterd M-ustrustning (karossdetaljer), en 318 med ett snett M3 emblem är FEL hur du än vrider på det.

Inget vara för evigt.

LTJD
192 Inlägg
7 maj 2011
Putteliten skrev:
Mattss0n skrev:
MIKK0 skrev:

- Löljigt.

FABRIKSMONTERAT vs Hemmamonterat.

-Ser du skillnaden?

Skulle vilja se en Volvo 740 med fabriksmonterat R.
Senast redigerat av Mattss0n (7 maj 2011)

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

narcissist
91 Inlägg
8 maj 2011
vilken jävla debatt, om några sketna märken, jag ska inte spä på meningslösheten,
men jag tar bort alla mina märken då jag inte vill skylta. men de är jag de.
kul att blåsa om någon som tror jag har mindre pållar än vad de är.

MER BILDER TACK

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.

Icke gående Hellaflush wannabe
287 Inlägg
8 maj 2011
Putteliten skrev:
Mattss0n skrev:
MIKK0 skrev:

- Löljigt.

Det är väldigt ovanligt att det sitter ett fabriksmonterat M-emblem på nyare BMW´s. Så ser man det kan man nästan utgå ifrån att det är eftermonterat.

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884

Designer.
1 260 Inlägg
8 maj 2011
Rydell skrev:
MIKK0 skrev:

Du kanske ska ta en andra koll så ser du oxå skillnad på diesel och R 97-00. Frontspoiler och slutrör på avgas för att göra det lite lättare för dig......
men du e kanske inte gammal nog....... wink

Jag vet vad det är för skillnad, men nu skrev jag om dom ser exakt lika ut, eller hur? Får jag fråga vad min ålder har med saken att göra?

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

5 111 Inlägg
8 maj 2011
http://www.mamakk.com/wp-content/volvo.jpg
Men visst kan det gå överstyr med dekaltrim också. wink
"3 WEBERS FUEL INJECTION" big_smile

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
8 maj 2011
Snacka om att fullfölja temat! smilehttp://1.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgahs/TInvADrhUYI/AAAAAAAAQxM/CeZNOXyJC6s/s1600/crazy-car-tuning-20.jpg
Senast redigerat av NeOx (8 maj 2011)

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

Ford fantast
1 610 Inlägg
8 maj 2011
NeOx skrev:
Snacka om att fullfölja temat! smilehttp://1.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgahs/T … ing-20.jpg

svårt att se temat på bilen lol

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

Sök