wow, s40n var riktigt ful, och varför lägga ner massa tid och pengar på en s40 med 140 hästar anyway? känns som om jag kan cykla förbi den bilen även med den "feta" vingen som sitter på och absolut inte passar på bilen
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
haha det är ju så, Störst motor får mest pussy lixom Som när jag är ute och kör med min volvo, då får jag inget och folk mobbar mig. När jag byter till saaben som har 3" och turbo! då jävlar flockas dom haha
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld
wow, s40n var riktigt ful, och varför lägga ner massa tid och pengar på en s40 med 140 hästar anyway? känns som om jag kan cykla förbi den bilen även med den "feta" vingen som sitter på och absolut inte passar på bilen
för din v70n e ju "såååå mycket fetare" HAHA xD
Hela den här tråden har urartat till att kasta sten i glashus. Underbart!
Skillnaden mellan din bil och hans V70N är att han inte har försökt styla sin bil eller påstått att den på något sätt skulle vara "såååå mycket fetare". Jag måste tyvärr hålla med folk här. Jag gillar den gamla S40-modellen, men du har tyvärr förstört den med vingen.
Men kom ihåg: Det är din bil, det är du som ska tycka om den. Du får acceptera att alla inte kan komma att älska den, och alla som äger en ovanlig bil eller modifierar en bil får finna sig i att lyssna på folks kritik, framför allt om man sitter i en tråd på ett forum och kritiserar andras bilar.
Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
för din v70n e ju "såååå mycket fetare" HAHA xD
Skillnaden mellan din bil och hans V70N är att han inte har försökt styla sin bil eller påstått att den på något sätt skulle vara "såååå mycket fetare". Jag måste tyvärr hålla med folk här. Jag gillar den gamla S40-modellen, men du har tyvärr förstört den med vingen.
Men kom ihåg: Det är din bil, det är du som ska tycka om den. Du får acceptera att alla inte kan komma att älska den, och alla som äger en ovanlig bil eller modifierar en bil får finna sig i att lyssna på folks kritik, framför allt om man sitter i en tråd på ett forum och kritiserar andras bilar.
DIN BIL DÄRIMOT!
Är störtskön! Brukar inte gilla Volvo alls, förutom C30. Men din är så jäkla charmig ^^,
DIN BIL DÄRIMOT!
Är störtskön! Brukar inte gilla Volvo alls, förutom C30. Men din är så jäkla charmig ^^,
+1 480 är fulsöta på något sätt, din ser ut att vara i dunderskick dessutom!
Får faktist hålla med. Har sett den bilen "live" i uddevalla några gånger med. Mattsvart färg på helt fel bil och som dessutom gör att bilen ser väldigt sliten ut, och en vinge som ska sitta på en impreza istället för en s40 gör verkligen inte saken bättre.
Ja fyfan, verkar vara något med typ Audi A4 och S40. finns hur många sånna som helst som är impreza/Evo wannabees! Ser för jävligt ut!