Stoner_fuzz skrev:
Kändes det verkligen lönt att skriva ett långt inlägg på något självklart?
Men ja hon kontrar alltid såfort någon kommenterar hennes bil.
Kändes det verkligen lönt att ifrågasätta det? Jag skrev väl inlägget för att jag tyckte det var lönt, dont you think? (ja och detta svaret var verkligen "bara för att")
Är det konstigt att någon kontrar? Jag har då inte läst mer kontringar än "det sista" (nu nyss o nyligen), men spontant tänker jag ju nog så här; om någon säger något "skitnödigt" om något jag är stolt över, så kommer jag givetvis försvara det.
Det det hela började med, var att jag helt enkelt tycker; det är givetvis helt ok att ha åsikter, och att tycka saker och ting. Problemet är när det blir rent "hackande", vilket jag tycker det emellanåt är just på NETTANs bil.
Personligen tycker inte jag att det är en snygg bil, MEN, saken är, att jag tycker inte det är någon "tokful" bil heller. Samtidigt är jag iaf väl medveten om att det inte är jag som ska köra hennes bild, jag är också fullt medveten om att, eller hoppas iaf innerligt, att HON är stolt över sin bil och tycker den är snygg.
Istället för att säga "mnja, inte min smak, men jobba på", så vräker folk hellre ut sig "oh fy fan vad ful den är skrota skiten"...typ. Och det driver knappast något framåt, det skapar snarare irritation och hela den tråkiga biten.
Vad är det som är så fel och jobbigt i att kanske fundera en gång extra på hur man uttrycker sig? Eller missade jag något i något användarantal att man måste bete sig som en, i mitt tycke, fjortis med jämna mellanrum och skriva något i stil med det jag nämnde ovan?
Är inte hela tanken med Garaget att det ska vara ett trevligt ställe att hänga på? Där man kan få råd o hjälp?
För emellanåt känns det mer som om sidan borde heta "sandlådan.org", där man kan bete sig som vilken j*vla jubelidiot som helst, och tycka att folk ska hålla käften om de inte tycker precis som en själv.
Och nej, det sista var inte riktat mot någon speciell.
Och med det är jag klar med den biten iaf - Over and out, gällande den OT:n