Va e det för fel på trösklarna? dom följer ju linjerna gött bra ju. och tror att om han inte hade haft det så som han har det så hade det nog sätt jävligt dåligt ut
Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså
Precis vad jag tyckte, följer med skärmkanterna bra och inte massa linjer hit o dit
zedthepunk skrev:
Va e det för fel på trösklarna? dom följer ju linjerna gött bra ju. och tror att om han inte hade haft det så som han har det så hade det nog sätt jävligt dåligt ut
Om den inte hade varit fetast så hade väl nån annan BMW tagit priserna från mig? eller? Diskretare styling går hem hos alla för att folk kan relatera till sin egen bil men min går över den gränsen och det kan reta dem som inte klarar av ett sånt bygge själva eller om deras flickvän har tyckt bilen är fet. (Som en del här).
Tyck bilen är ful, smaklös osv. Det är en smaksak. Välbyggd är den ändå och det är det som räknas för mig!
Om den inte hade varit fetast så hade väl nån annan BMW tagit priserna från mig? eller? Diskretare styling går hem hos alla för att folk kan relatera till sin egen bil men min går över den gränsen och det kan reta dem som inte klarar av ett sånt bygge själva eller om deras flickvän har tyckt bilen är fet. (Som en del här).
Tyck bilen är ful, smaklös osv. Det är en smaksak. Välbyggd är den ändå och det är det som räknas för mig!
Enligt mig smaklös. Kjolpaketet följer inte alls linjer, bakkjolen är gräslig - att det är olackat hör inte hit. Vingen ser också helt galen ut, i fel bemärkelse. Har svårt att tänka mig att den ser bra ut på någon bil.
YeahLow hade jag varit du så hade jag bara ignorerat dessa avundsjuka människor som snackar dåligt om din bil . Att ens lägga upp din bil i denna tråd visar ju på att det inte finns några gränser för hur lågt vissa kan sjunka.. Orka med er, skaffa ett liv istället ?
YeahLow hade jag varit du så hade jag bara ignorerat dessa avundsjuka människor som snackar dåligt om din bil . Att ens lägga upp din bil i denna tråd visar ju på att det inte finns några gränser för hur lågt vissa kan sjunka.. Orka med er, skaffa ett liv istället ?
Trodde det var 18 årsgräns på detta forumet. Folk får tycka vad dom vill. Tycker folk att den är gräslig så får dom ju lägga upp den här. Ser ut som att hälften älskar den och hälften hatar den.
Men det är ju tur att smaken är delad.... Själv så kan jag ju erkänna att Yeahlow BMW inte alls är snygg enligt mig(Men jag gillar verkligen inte såna extreme byggen). Men sen finns ju det folk som verkligen gillar såna bilar. Men både jag och flera andra gör inte det, så är väl bara att acceptera?
Hade ju te x varit väääääldigt tråkiga utställningar om varenda bilägare hade tänkt exakt samma sak, eller hur?