Eftersnack Friday Night Meet

Keyvan
24 april 2010 · 12 Inlägg

Hmmm ja vet inte riktigt va som kan sägas mer än dåligt planering, men de e kanske bara jag de,
Hoppas på nåt mer nästa gång, kanske plan B också så man inte behöver stå o se va som händer......Lycka till TNM smile

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
loow Jävel
24 april 2010 · 2 018 Inlägg

Träffen i p-huset var helt okej, riktigt kul med så mycket bilar och folk.
De efter var ju inget att hurra för tyvärr.

Men trevlig träff!

You got to risk it, to get the biscuit :)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 april 2010 · 3 804 Inlägg

Keyvan skrev:
Hmmm ja vet inte riktigt va som kan sägas mer än dåligt planering, men de e kanske bara jag de,
Hoppas på nåt mer nästa gång, kanske plan B också så man inte behöver stå o se va som händer......Lycka till TNM smile

Tror det var du som gled upp brevid mig vid startlinjen? ja va skit sugen på köra. synd bara att inget hända förs efter man hade åkt..


Bmw osv..
Joe_83
24 april 2010 · 33 Inlägg

Håller med om att träffen i p-huset var ganska nice... men de efter var inte bra alls.. vad var det som hände egentligen? varför blev d ingen race?

Wohoooooo :cool
BMW 525 "Bettan" (2002)
BMW M3 cab "Trean" (2003)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 april 2010 · 3 804 Inlägg

Joe_83 skrev:
Håller med om att träffen i p-huset var ganska nice... men de efter var inte bra alls.. vad var det som hände egentligen? varför blev d ingen race?

Det var en som ringde mig vid kl 12 prick o sa att dem började rejsa då.. jag åkte där ifrån vid 23,40 typ


Bmw osv..
Joe_83
24 april 2010 · 33 Inlägg

näää fan va ruttet.. jag drog oxo strax innan 12 typ.. plus att jag såg polisen där då tänkte jag att det verkligen inte skulle bli nåt.. aja.. man får väl ha lite mer tålamod nästa gång tongue

Wohoooooo :cool
BMW M3 cab "Trean" (2003)
BMW 525 "Bettan" (2002)
loow Jävel
24 april 2010 · 2 018 Inlägg

drog också då. fail:(

You got to risk it, to get the biscuit :)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 april 2010 · 3 804 Inlägg

Joe_83 skrev:
näää fan va ruttet.. jag drog oxo strax innan 12 typ.. plus att jag såg polisen där då tänkte jag att det verkligen inte skulle bli nåt.. aja.. man får väl ha lite mer tålamod nästa gång tongue

Jo precis jag drog exakt när polis bilen rullar in, Visst är det så att racen ofta sker efter polis har dragit.. men trodde alal skulle ge upp när väl han rulla in.. ångrar mig skarpt.. åkte dit för att köra.. var inte ens på träffen innan.


Bmw osv..
Manne_11
24 april 2010 · 193 Inlägg

Kul att så många kunde närvara på träffen.. smile Mkt folk och många snygga bilar.. Var riktigt nice att se nästan hela p-huset fyllas.

Sen att det vart som det blev i slutet har sina randiga och rutiga skäl. Men för dom som stanna kvar fick ju ändå se lite frirepor.. smile

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
24 april 2010 · 1 898 Inlägg

Manne_11 skrev:
Kul att så många kunde närvara på träffen.. smile Mkt folk och många snygga bilar.. Var riktigt nice att se nästan hela p-huset fyllas.

Sen att det vart som det blev i slutet har sina randiga och rutiga skäl. Men för dom som stanna kvar fick ju ändå se lite frirepor.. smile

När blir nästa gång? big_smile Det var hyfsat kul det här tkr ja! ;D

Synd bara det där med Racet..

Sen dom där som höll på och sladda omkring på översta planet.. Fyfan så dammiga bilarna blev och jag stod ett plan ner och hade grus på taket..
Stackars dom som har lite dyrare lack än vad jag har.. (Men det här gnället är såklart inte åt TNM!) Utan åt dom som höll på.

Annars var det kalas! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Keyvan
24 april 2010 · 12 Inlägg

Tråkigt att folk ska ge upp genom o se en polisbil men vi alla vet ju att dessa människor har inte all tid med oss så dem bara skiter i o drar.... därför tycker jag att de va lite dåligt att alla drog men o andra sidan kan jag ju förstå att folk som dyker upp där när de e plus 2 grader vi se nåt o inte vänta över 1 tim för att de ska hända nåt, men de finns ju altid förklaring till varför allt blev som de blev, dels va de människor som körde fel o dödade tiden o dels att de tog sin lilla tid o dela upp vilka som kör, sj tycker jag att listan va inte nödvändig som gick runt men 100 bil o sen ska man söka förare på plats, man kunde göra en lista på människor som ville köra för att vi vet ju att de endå dropar in en massa människor bara de e nåt som händer, kanske nåt o ha i tankena nästa gång, då har man mer tid o planera allt o de kan göra så att allt går mkt fortare,

MEN ANNARS VA P_HUSET LYCKAT DOCK FANNS DE FOLK SOM GNÄLLDE PÅ PLAN 4 FÖR STENSKOTT, ÄR MAN SMART NOG FÖR ATT SE PLATSEN VA FÖR FOLK SOM VILLE SHOWA SÅ PARKERAR MAN INTE SIN BIL DÄR!!!!! wink

Senast redigerat av Keyvan (24 april 2010)

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
24 april 2010 · 1 898 Inlägg

Keyvan skrev:
Tråkigt att folk ska ge upp genom o se en polisbil men vi alla vet ju att dessa människor har inte all tid med oss så dem bara skiter i o drar.... därför tycker jag att de va lite dåligt att alla drog men o andra sidan kan jag ju förstå att folk som dyker upp där när de e plus 2 grader vi se nåt o inte vänta över 1 tim för att de ska hända nåt, men de finns ju altid förklaring till varför allt blev som de blev, dels va de människor som körde fel o dödade tiden o dels att de tog sin lilla tid o dela upp vilka som kör, sj tycker jag att listan va inte nödvändig som gick runt men 100 bil o sen ska man söka förare på plats, man kunde göra en lista på människor som ville köra för att vi vet ju att de endå dropar in en massa människor bara de e nåt som händer, kanske nåt o ha i tankena nästa gång, då har man mer tid o planera allt o de kan göra så att allt går mkt fortare,

MEN ANNARS VA P_HUSET LYCKAT DOCK FANNS DE FOLK SOM GNÄLLDE PÅ PLAN 4 FÖR STENSKOTT, ÄR MAN SMART NOG FÖR ATT SE PLATSEN VA FÖR FOLK SOM VILLE SHOWA SÅ PARKERAR MAN INTE SIN BIL DÄR!!!!! wink

Utan att vara otrevlig så stod jag som sagt på "Level 3" Men bilen såg ut som ett helvete ändå efter det där, så ja..
Men men.. Inget jag kan göra åt saken just nu.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Keyvan
24 april 2010 · 12 Inlägg

Nej då inte alls otrevligt damm går ju få bort me vatten o de e ju inte jordens undergång men om man parkerar sin bil 5m från platsen där folk vill showa så e de ens eget fel om man inte tänker efter 2ggr innan när man parkerar o nu syftar jag på plan 4 bara.....

ExXtr3me skrev:

Keyvan skrev:
Tråkigt att folk ska ge upp genom o se en polisbil men vi alla vet ju att dessa människor har inte all tid med oss så dem bara skiter i o drar.... därför tycker jag att de va lite dåligt att alla drog men o andra sidan kan jag ju förstå att folk som dyker upp där när de e plus 2 grader vi se nåt o inte vänta över 1 tim för att de ska hända nåt, men de finns ju altid förklaring till varför allt blev som de blev, dels va de människor som körde fel o dödade tiden o dels att de tog sin lilla tid o dela upp vilka som kör, sj tycker jag att listan va inte nödvändig som gick runt men 100 bil o sen ska man söka förare på plats, man kunde göra en lista på människor som ville köra för att vi vet ju att de endå dropar in en massa människor bara de e nåt som händer, kanske nåt o ha i tankena nästa gång, då har man mer tid o planera allt o de kan göra så att allt går mkt fortare,

MEN ANNARS VA P_HUSET LYCKAT DOCK FANNS DE FOLK SOM GNÄLLDE PÅ PLAN 4 FÖR STENSKOTT, ÄR MAN SMART NOG FÖR ATT SE PLATSEN VA FÖR FOLK SOM VILLE SHOWA SÅ PARKERAR MAN INTE SIN BIL DÄR!!!!! wink

Utan att vara otrevlig så stod jag som sagt på "Level 3" Men bilen såg ut som ett helvete ändå efter det där, så ja..
Men men.. Inget jag kan göra åt saken just nu.

Senast redigerat av Keyvan (24 april 2010)

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
Manne_11
24 april 2010 · 193 Inlägg

ExXtr3me skrev:

Manne_11 skrev:
Kul att så många kunde närvara på träffen.. smile Mkt folk och många snygga bilar.. Var riktigt nice att se nästan hela p-huset fyllas.

Sen att det vart som det blev i slutet har sina randiga och rutiga skäl. Men för dom som stanna kvar fick ju ändå se lite frirepor.. smile

När blir nästa gång? big_smile Det var hyfsat kul det här tkr ja! ;D

Vi slänger upp en ny tråd om när nästa träff blir.. smile

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
TMohr
24 april 2010 · 8 Inlägg

Schysst träff i P-huset som sagt, riktigt nice!
Drog ju upp med den blåa Getzen som basa lite på övre plan, såg direkt att där ska man inte stå om man inte vill bli blästrad. Visst ser man bilar så kanske man inte ska skvätta grus, men det fanns parkeringar längst ner.... folk vill showa, folk gillar sånt, va inte i vägen.

Vid race så drog också innan 12, orkade inte vänta längre. Sen var det någon audi 100 som parkerade in mig, arg jag blev, kolla upp reggnummer, ringde nummer upplysningen och ringde killen tongue måste blivit förvånad =P

BMW 323 Coupe "Beemern" (2000)
Stolet
24 april 2010 · 23 Inlägg

Många fina åkl! .. Men tröttnade ja me o stå och titta på ingenting ! , men men allt har sina förklaringar säkert ! .. Lite sugen på o veta vem jag "körde" mot på vägen mot racet , tror de va en EVO eller en subba ! smile

well ses nästa gång wink

Four Rings To Rule Them All.
loow Jävel
24 april 2010 · 2 018 Inlägg

TMohr skrev:
Schysst träff i P-huset som sagt, riktigt nice!
Drog ju upp med den blåa Getzen som basa lite på övre plan, såg direkt att där ska man inte stå om man inte vill bli blästrad. Visst ser man bilar så kanske man inte ska skvätta grus, men det fanns parkeringar längst ner.... folk vill showa, folk gillar sånt, va inte i vägen.

Vid race så drog också innan 12, orkade inte vänta längre. Sen var det någon audi 100 som parkerade in mig, arg jag blev, kolla upp reggnummer, ringde nummer upplysningen och ringde killen tongue måste blivit förvånad =P

Lite OT, men jag är imponerad av basen i den bilen!

You got to risk it, to get the biscuit :)
dbmike
24 april 2010 · 591 Inlägg

TMohr skrev:
Schysst träff i P-huset som sagt, riktigt nice!
Drog ju upp med den blåa Getzen som basa lite på övre plan, såg direkt att där ska man inte stå om man inte vill bli blästrad. Visst ser man bilar så kanske man inte ska skvätta grus, men det fanns parkeringar längst ner.... folk vill showa, folk gillar sånt, va inte i vägen.

Vid race så drog också innan 12, orkade inte vänta längre. Sen var det någon audi 100 som parkerade in mig, arg jag blev, kolla upp reggnummer, ringde nummer upplysningen och ringde killen tongue måste blivit förvånad =P

Dunkar fint det därsmile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
dbmike
24 april 2010 · 591 Inlägg

Oj Många bilar kom det till P-Huset smile Massa snygga bilar och trevligt folk *Tummen upp*

MEN!!!

Vad hände på Racet??
Stog där i 1,5 timme!!!
Hörde många som lessnade på väntan TYVÄRR

Aja blev en trevlig kväll iallafall:)

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
burnburn
24 april 2010 · 22 Inlägg

träffen i P-huset var kanon!! många fina bilar!! men synd att de tog lite tid på racet. vi drog strax innan tolv. när vi nästan var hemma fick vi höra att dom körde fria, men men kommer fler gånger! smile

Senast redigerat av burnburn (24 april 2010)

Forget what's legal.. Do what's right!
Volvo 940 turbo "wofflan" (1995)
Saab 9000 CS "legenden" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang