Eftersnack Friday Night Meet

Masterworks
24 april 2010 ·

ExCon skrev:

Masterworks skrev:

ExCon skrev:
Gällande level4 så såg jag direkt att det var en lekplats, kom upp sladdade ett varv och sen åkte ner igen, men till er som hade parkerat bilarna där: varför???

Kanske för att det är parkeringsplatser??? 

Näähe är det SANT??
tror nog att alla som var där fattade klart och tydligt att det var en lekplats för de som ville showa och leka av sig!

ExCon skrev:
Sen så tycker jag att alla ska sluta gnälla över att det kom damm eller skit på bilarna! eftersncks tråden ska vara roligt och intressant att läsa inget jävla tjafs och tjat om allt!! det kommer alltid att finnas idioter bland oss.

Kan vara bra att veta att det finns tomtar som ställer till det på träffarna så man slipper åka dit? roll

Som sagt kommer alltid att finnas sånt folk bland oss så istället för att skita ner tråden så kan vi vara positiva och ge berömm samt skriva goda ord om träffen!
De som beter sig dåligt vill ju bara ha publicitet och det verkar funka!

just my 2 cents

Du sladdade ju ett varv oxå?
Att lyckas med en sladd i ett grusigt garage e ju jäkligt häftigt? roll

Och tråden skitas inte ner, den gör så att TNM kan förbättra träffarna o försöka få bort
blöjorna som förstör, vill nån visa upp sig på styva linan e det ju bara att lina upp bilen
o visa vad man kan!!!  lol

SKyraider VAG-COM innehavare
24 april 2010 · 83 Inlägg

Hejsan allihopa jag tycker träffen va jävligt kul då det kom mycket folk.

MEN ingen lek i parkeringshuset!!!! lek ute på gatan. jag hade hela taket med grus från de som lekte ovanför och de va fler bilar som blev drabbade av detta.
Träffen e i parkeringshuset och där ska bilarna stå snyggt parkerade. Vill man visa upp sig så gör de från gatan då ser alla er.
Annars kommer de nog stänga phuset kvällstid om det skall lekas där inne.

Hoppas alla förstår vad konsekvenserna blir om det leks i parkeringshuset förstör inte denna fina träff med att leka i p-huset.


"kan ju tillägga att jag stod på plan 3 och de kom ner massor med sten o skit från plan 4"



Ha de fint till nästa gång

Senast redigerat av SKyraider (24 april 2010)

Saab 9-5 Kombi "Widebody Special" (1999)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
24 april 2010 · 1 152 Inlägg

Masterworks skrev:

ExCon skrev:

Masterworks skrev:

ExCon skrev:
Gällande level4 så såg jag direkt att det var en lekplats, kom upp sladdade ett varv och sen åkte ner igen, men till er som hade parkerat bilarna där: varför???

Kanske för att det är parkeringsplatser??? 

Näähe är det SANT??
tror nog att alla som var där fattade klart och tydligt att det var en lekplats för de som ville showa och leka av sig!


Kan vara bra att veta att det finns tomtar som ställer till det på träffarna så man slipper åka dit? roll

Som sagt kommer alltid att finnas sånt folk bland oss så istället för att skita ner tråden så kan vi vara positiva och ge berömm samt skriva goda ord om träffen!
De som beter sig dåligt vill ju bara ha publicitet och det verkar funka!

just my 2 cents

Du sladdade ju ett varv oxå?
Att lyckas med en sladd i ett grusigt garage e ju jäkligt häftigt? roll

Och tråden skitas inte ner, den gör så att TNM kan förbättra träffarna o försöka få bort
blöjorna som förstör, vill nån visa upp sig på styva linan e det ju bara att lina upp bilen
o visa vad man kan!!!  lol

Ja jag sladdade ett varv, so what? jag sladdade på ett plats där folk sladdade, det var inte så att jag börnade framför andra bilar på de nedre våningarna hmm

PS alla mina bilar kör jag och andvänder så om jag skulle parkera på level4 och få grus och damm skulle jag inte äns komentera det!!

Jag har inga probs att visa vad min bilar går för wink

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Carlee82 Icke gående Hellaflush wannabe
24 april 2010 · 287 Inlägg

Missade träffen, men racen vart lyckade tycker jag men jäklar så lite publik det va. Precis som vanligt är det ju bara att stå snällt å vänta på att polisen ska åka, förstår inte att folk fortfarande inte fattar det. Ingen som har bilder från den senare delen av kvällen?

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884
Carlee82 Icke gående Hellaflush wannabe
24 april 2010 · 287 Inlägg

Å vad har hänt med zatzy? "This domain name expired on 04/23/2010 and is pending renewal or deletion" big_smile

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884
Masterworks
24 april 2010 ·

ExCon skrev:

Masterworks skrev:

ExCon skrev:

Som sagt kommer alltid att finnas sånt folk bland oss så istället för att skita ner tråden så kan vi vara positiva och ge berömm samt skriva goda ord om träffen!
De som beter sig dåligt vill ju bara ha publicitet och det verkar funka!

just my 2 cents

Du sladdade ju ett varv oxå?
Att lyckas med en sladd i ett grusigt garage e ju jäkligt häftigt? roll

Och tråden skitas inte ner, den gör så att TNM kan förbättra träffarna o försöka få bort
blöjorna som förstör, vill nån visa upp sig på styva linan e det ju bara att lina upp bilen
o visa vad man kan!!!  lol

Ja jag sladdade ett varv, so what? jag sladdade på ett plats där folk sladdade, det var inte så att jag börnade framför andra bilar på de nedre våningarna hmm

PS alla mina bilar kör jag och andvänder så om jag skulle parkera på level4 och få grus och damm skulle jag inte äns komentera det!!

Jag har inga probs att visa vad min bilar går för wink

Hur rädd du e om dina bilar spelar inte mig någon roll  jag använder mina bilar oxå,
men jag föredrar att göra skadorna på mina bilar själv
och dessutom lär dom nog bomma garaget om folk sabbar!!!

Deal på en repa då! wink

D2-Jonsson
24 april 2010 · 93 Inlägg

Jag tycker träffen var riktigt sjysst! lite känsla av "tokyo drift " i p-huset!

ang plan 4, de som stod parkerade där får faktiskt skylla sig själva!
...å andra sidan tycker jag att man ska hålla igen med vansinneskörningar vid träff områdena, för att respektera andra och deras välbyggda och fina bilar!
...att bilarna blir dammiga kan ju inte vara ett problem!?? Du får ju anledning till att putsa lite mer på ögonstenen!??!! smile

Körningen senare på kvällen vart till slut riktigt bra! blev bra att farbror blå kom, det blev betydligt bättre med plats för oss andra som körde!


Dessvärre problem med polarns fyrhjuslsdrift på Skylinen, svårt att få ner kraften i backen!

Lyckad träff!! PM:a mig nästa gång! bra jobbat TNM!

TURBO -forever!
D2-Jonsson
24 april 2010 · 93 Inlägg

Carlee82 skrev:
Å vad har hänt med zatzy? "This domain name expired on 04/23/2010 and is pending renewal or deletion" big_smile

fick info att de inte har haft koll på att deras licens löpt ut den 23/4-10..

De fixar nog detta snart... smile

TURBO -forever!
Windzor Touch by U
24 april 2010 · 145 Inlägg

Nu finns lite bilder från FNM i mitt galleri http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102532

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
24 april 2010 · 1 177 Inlägg

Carlee82 skrev:
men racen vart lyckade tycker jag men jäklar så lite publik det va.

Det kanske är lite av det som är meningen, ju fler som står och kollar desto större är faran för olyckor, att folk åkte igår var trist, men samtidigt blev det en säkrare miljö!

DU SOM KÖRDE EN SVART/MÖRK E46 (M3?) på rakan och körde om en bil,
tycker du det var speciellt smart att gasa iväg OCH köra om en annan bil, för att sedan inte ens trycka på bromsen eller lätta på gasen när det GÅR FUNKTIONÄRER på banan. Regnumret har vi på bilen och har memorerat det. Kunde slutat RIKTIGT illa det där.

Ännu ett tecken på att ägare inte kan hantera skoj med vett och motorkraft...

Detta är INGET hot, utan en varning, sker detta igen, så kommer detta fordon inte tillåtas att köra på eventen, många i publiken stog och höll andan och undrade hur det skulle sluta när funktionärerna gick över banan... Skärpning!

Vi gör detta för ERAN skull, planerar och anordnar träffarna för att kunna samla ihop stockholms entusiaster i ett p-hus, just för att NI ska få ha kul (givetvis vi också) och träffa likasinnade.

När detta sker har man god lust att skita i allt och sitta hemma full en fredag-kväll med en iskall Heineken i näven och kolla på någon rutten tv-serie, men vi väljer detta.

Så visa lite uppskattning och respekt mot arrangörerna som faktiskt lägger ner hela sin energi på detta, även om första starten för iår inte blev den bästa, man blir lite ringrostig efter en hel vinter.

Gud vad man klagar, men ge f*n i att ta med er alkohol på träffarna, snälla!! Ni vet vilka ni är som kastade glasen i p-huset och även på rakan innan starten på efteraktiviteterna.

Och hur kommer det sig att alla började sladda på övervåningen, hände inte EN ENDA gång förra året, tycker vi låter det vara så, och sladda utanför området.

Annars var allting kanon lol

Väl mött nästa fredag allihop, lämna spriten/ölen hemma, spara lite på däcken i p-huset, och ge f*n i att köra som idioter på rakan förrens ni FÅR klartecken att göra det.

Mvh Andro Team Night Meet

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
24 april 2010 · 1 152 Inlägg

Masterworks skrev:

ExCon skrev:

Masterworks skrev:
Du sladdade ju ett varv oxå?
Att lyckas med en sladd i ett grusigt garage e ju jäkligt häftigt? :rolleyes:

Och tråden skitas inte ner, den gör så att TNM kan förbättra träffarna o försöka få bort
blöjorna som förstör, vill nån visa upp sig på styva linan e det ju bara att lina upp bilen
o visa vad man kan!!!  :lol:

Ja jag sladdade ett varv, so what? jag sladdade på ett plats där folk sladdade, det var inte så att jag börnade framför andra bilar på de nedre våningarna :/

PS alla mina bilar kör jag och andvänder så om jag skulle parkera på level4 och få grus och damm skulle jag inte äns komentera det!!

Jag har inga probs att visa vad min bilar går för ;)

Hur rädd du e om dina bilar spelar inte mig någon roll  jag använder mina bilar oxå,
men jag föredrar att göra skadorna på mina bilar själv
och dessutom lär dom nog bomma garaget om folk sabbar!!!

Deal på en repa då! ;)

Absolut :D får min nya sommar bil i mitten på juni, då kan vi alltid leka av oss ;)

Senast redigerat av ExCon (24 april 2010)

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Mackan-the-maniac
24 april 2010 · 101 Inlägg

riktigt trevligt i p huset tongue. efteråt var det lite segt i början men efter ett tag när det lätta så blev det iaf några repor. jag fick iaf testa vad v6an gick för tongue tror det vart lite för mycket folk tongue

Timp_aa Team Whiplash Racing
24 april 2010 · 146 Inlägg

Tycker de här bland de bästa jag läst i den här tråden. Jag gnäller inte för gnällandets skull utan för att jag tycker vissa saker bör flörbättras. Men de känns som att vi tycker lika. smile ser fram emot nästa träff.

Galic_Andro skrev:

Carlee82 skrev:
men racen vart lyckade tycker jag men jäklar så lite publik det va.

Det kanske är lite av det som är meningen, ju fler som står och kollar desto större är faran för olyckor, att folk åkte igår var trist, men samtidigt blev det en säkrare miljö!

DU SOM KÖRDE EN SVART/MÖRK E46 (M3?) på rakan och körde om en bil,
tycker du det var speciellt smart att gasa iväg OCH köra om en annan bil, för att sedan inte ens trycka på bromsen eller lätta på gasen när det GÅR FUNKTIONÄRER på banan. Regnumret har vi på bilen och har memorerat det. Kunde slutat RIKTIGT illa det där.

Ännu ett tecken på att ägare inte kan hantera skoj med vett och motorkraft...

Detta är INGET hot, utan en varning, sker detta igen, så kommer detta fordon inte tillåtas att köra på eventen, många i publiken stog och höll andan och undrade hur det skulle sluta när funktionärerna gick över banan... Skärpning!

Vi gör detta för ERAN skull, planerar och anordnar träffarna för att kunna samla ihop stockholms entusiaster i ett p-hus, just för att NI ska få ha kul (givetvis vi också) och träffa likasinnade.

När detta sker har man god lust att skita i allt och sitta hemma full en fredag-kväll med en iskall Heineken i näven och kolla på någon rutten tv-serie, men vi väljer detta.

Så visa lite uppskattning och respekt mot arrangörerna som faktiskt lägger ner hela sin energi på detta, även om första starten för iår inte blev den bästa, man blir lite ringrostig efter en hel vinter.

Gud vad man klagar, men ge f*n i att ta med er alkohol på träffarna, snälla!! Ni vet vilka ni är som kastade glasen i p-huset och även på rakan innan starten på efteraktiviteterna.

Och hur kommer det sig att alla började sladda på övervåningen, hände inte EN ENDA gång förra året, tycker vi låter det vara så, och sladda utanför området.

Annars var allting kanon lol

Väl mött nästa fredag allihop, lämna spriten/ölen hemma, spara lite på däcken i p-huset, och ge f*n i att köra som idioter på rakan förrens ni FÅR klartecken att göra det.

Mvh Andro Team Night Meet

Team Whiplash Racing
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
M-jonsson
24 april 2010 · 63 Inlägg

Träffen i garaget var ricktit lyckad.
Tycker även det var grymt roligt när folk började showa och sladda runt lite, Och ja tycker det såg ut som att många andra även gillade trots att inte så många inte vågar skriva det.
Dock va de lite synd att de stog bilar där som fick skador..

ser grymt mycket fram emot en sommar med många träffar big_smile

Brän däck inte vänner.
Timp_aa Team Whiplash Racing
24 april 2010 · 146 Inlägg

håller på dig:)

Masterworks skrev:

ExCon skrev:

Masterworks skrev:

Du sladdade ju ett varv oxå?
Att lyckas med en sladd i ett grusigt garage e ju jäkligt häftigt? roll

Och tråden skitas inte ner, den gör så att TNM kan förbättra träffarna o försöka få bort
blöjorna som förstör, vill nån visa upp sig på styva linan e det ju bara att lina upp bilen
o visa vad man kan!!!  lol

Ja jag sladdade ett varv, so what? jag sladdade på ett plats där folk sladdade, det var inte så att jag börnade framför andra bilar på de nedre våningarna hmm

PS alla mina bilar kör jag och andvänder så om jag skulle parkera på level4 och få grus och damm skulle jag inte äns komentera det!!

Jag har inga probs att visa vad min bilar går för wink

Hur rädd du e om dina bilar spelar inte mig någon roll  jag använder mina bilar oxå,
men jag föredrar att göra skadorna på mina bilar själv
och dessutom lär dom nog bomma garaget om folk sabbar!!!

Deal på en repa då! wink

Team Whiplash Racing
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
Dahlhjelm
24 april 2010 · 234 Inlägg

stroma skrev:
Tyckte träffen var skit bra, allting var bra. var bara synd att det kronglade lite när skulle leka. sånt som händer. men tycker det var helt okej. någon som har bilder föresten? smile

Såg ut som att Saaben rörde på sig fint iallafall smile

Mvh Eric.

Kennet90
24 april 2010 · 85 Inlägg

Fattar inte äns att folk orka säga nått om att sladda på plan 4 när det är ligger mera grus på betongen en på en grusplan.
Var damm och en jävla massa grus på brors bil och polarens bil .SLadda på gatan om ni ska göra det !

Sen det med öl ska det vara så svårt att ta med sig det där ifrån jag drack några öl , vilket var nice men tog med mig allt i bilen fattar inte varför alla inte skulle kunna göra det och att dricka med lite tanke att man inte super ner sig på en bil träff ! / mvh Team Legion !

Nissan s15 silvia "Mona lisa" (1999)
V- Titulerad
24 april 2010 · 71 Inlägg

Slänger upp lite bilder på söndagen om jag hinner! Syns nästa gång.

Chevrolet Corvette C5 "Maya" (1999)
EFriberg wescrape
24 april 2010 · 150 Inlägg

Kennet90 skrev:
Fattar inte äns att folk orka säga nått om att sladda på plan 4 när det är ligger mera grus på betongen en på en grusplan.
Var damm och en jävla massa grus på brors bil och polarens bil .SLadda på gatan om ni ska göra det !

Sen det med öl ska det vara så svårt att ta med sig det där ifrån jag drack några öl , vilket var nice men tog med mig allt i bilen fattar inte varför alla inte skulle kunna göra det och att dricka med lite tanke att man inte super ner sig på en bil träff ! / mvh Team Legion !

Kunde inte sagt det bättre själv.. Alkohol och bilar hör inte ihop förfan! När ska folket lära sig?

Senast redigerat av EFriberg (24 april 2010)

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"
JalleGraphics JalleGraphics.com
24 april 2010 · 984 Inlägg

Hej alla glada,

Tyckte det var en kanonträff igår, fyllt med många fina bilder och trevligt folk. Har lagd upp mina bilder i denna tråden http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=176080.

Ser fram emot nästa träff!

Trevlig helg alla!

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang